Nasilone objawy

Wczoraj wieczorem Zosia dostała lek na odrobaczenie (w związku z owsikami, bleee) a dzisiaj twierdzi że strasznie swędzi ją pupka, bardziej niż dotychczas. Czy to mozliwe żeby objawy nasiliły się po przyjęciu leku?

1 odpowiedzi na pytanie: Nasilone objawy

hogata Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ewaizosia:Wczoraj wieczorem Zosia dostała lek na odrobaczenie (w związku z owsikami, bleee) a dzisiaj twierdzi że strasznie swędzi ją pupka, bardziej niż dotychczas. Czy to mozliwe żeby objawy nasiliły się po przyjęciu leku?

Pewnie owsiki uciekają – tak sobie myślę – u nas było podobnie

Znasz odpowiedź na pytanie: Nasilone objawy?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
ciągle płaczące dziecko
Czy której z Was trafił się taki egzemparz ??? Powiedzcie ,ze tak, proszę.... Wojtek jak nie spi to ciągle płacze. Budzi sie -placze przewijam- placze karmie - ufff nie ma jak plakac:) czasem po cycu
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
żyję :)
Kochane Dziewczęta ! Żyję.....cięzko jest ale żyję. Dzięki za troskę i ciągłe słowa otuchy. nie mam niestety stałego dostępu do netu i strasznie rzadko bywam na forum. 30 października miałam 1
Czytaj dalej