nasza klasa -ciag dalszy….

zalozyciele przechodza samych siebie….teraz zrobili bajer ze osoba jest powiadamiana kto byl na jej profilu- beznadzieja..teraz to juz nikogo nie poogladam bo wszyscy beda wiedzieli ze tam bylam…
pozostaje mi sprawdzic moje konto i wypad stamtad..
albo likwidacja konta… Aczkolwiek tego mi szkoda zrobic…

270 odpowiedzi na pytanie: nasza klasa -ciag dalszy….

  1. czy ja wiem
    może nie beznadzieja
    przynajmniej bede wiedziała kto mi po profilu lata

    • Zamieszczone przez kasiek74
      zalozyciele przechodza samych siebie….teraz zrobili bajer ze osoba jest powiadamiana kto byl na jej profilu- beznadzieja..teraz to juz nikogo nie poogladam bo wszyscy beda wiedzieli ze tam bylam…
      pozostaje mi sprawdzic moje konto i wypad stamtad..
      albo likwidacja konta… Aczkolwiek tego mi szkoda zrobic…

      Łał, dawno nie zaglądałam, więc nic nie wim.
      Idę sprawdzić:D:D:D

      • Możesz wyłączyć tę opcję, nie widzisz i nie jesteś widziana

        • Zamieszczone przez kasiek74
          zalozyciele przechodza samych siebie….teraz zrobili bajer ze osoba jest powiadamiana kto byl na jej profilu- beznadzieja..teraz to juz nikogo nie poogladam bo wszyscy beda wiedzieli ze tam bylam…
          pozostaje mi sprawdzic moje konto i wypad stamtad..
          albo likwidacja konta… Aczkolwiek tego mi szkoda zrobic…

          ale mozesz ta opcje wylaczyc;)

          • Zamieszczone przez kasiek74
            zalozyciele przechodza samych siebie….teraz zrobili bajer ze osoba jest powiadamiana kto byl na jej profilu- beznadzieja..teraz to juz nikogo nie poogladam bo wszyscy beda wiedzieli ze tam bylam…
            pozostaje mi sprawdzic moje konto i wypad stamtad..
            albo likwidacja konta… Aczkolwiek tego mi szkoda zrobic…

            ale fakt, pomysly beda mieli boskie:)
            ale wyobraz sobie jak sie gimnazjalisci beda cieszyc:”sluchaj maciek byl na moim koncie”, hehe

            • Zamieszczone przez ewike
              Możesz wyłączyć tę opcję, nie widzisz i nie jesteś widziana

              te opcje mam wylaczone….teraz jest opcja – taka sama jak -kto dolaczyl do Twoje klasy- jacy goscie odwiedzili twoj profil

              • Zamieszczone przez nelly21
                ale fakt, pomysly beda mieli boskie:)
                ale wyobraz sobie jak sie gimnazjalisci beda cieszyc:”sluchaj maciek byl na moim koncie”, hehe

                :D:D:D:D

                • Zamieszczone przez nelly21
                  ale fakt, pomysly beda mieli boskie:)
                  ale wyobraz sobie jak sie gimnazjalisci beda cieszyc:”sluchaj maciek byl na moim koncie”, hehe

                  to wlasnie ja tak zareagowalam…hahaha jak zobaczylam kto sprawdzil moje konto….wow!!!
                  jeszcze jak z gorna “przyjaciol” to pal licho…gorzej jak WROG….brrrr

                  • Zamieszczone przez kasiek74
                    te opcje mam wylaczone….teraz jest opcja – taka sama jak -kto dolaczyl do Twoje klasy- jacy goscie odwiedzili twoj profil

                    mozesz ja wylaczyc;)

                    • chore!!
                      nieraz wpisując Imię Nazwisko Miasto pokazuje się 20 osób, zeby sprawdzić czy to osoba której szukam muszę zaglądnąć do profilu i co to komu daje, ze dowie się że Ja z Krk lukałam w jego profil?
                      wyłączyłam to cholerstwo
                      wkurza mnie to coraz bardziej, ciekawe co jeszcze wymodzą?

                      • Zamieszczone przez Klucha
                        czy ja wiem
                        może nie beznadzieja
                        przynajmniej bede wiedziała kto mi po profilu lata

                        tak tak…fajnie wiedziec kto jest na twoim koncie..gorzej jak Ty chcesz wnikac w kogos…. Nie z grona najblizych znajomych..

                        • Zamieszczone przez kasiek74
                          zalozyciele przechodza samych siebie….teraz zrobili bajer ze osoba jest powiadamiana kto byl na jej profilu- beznadzieja..teraz to juz nikogo nie poogladam bo wszyscy beda wiedzieli ze tam bylam…
                          pozostaje mi sprawdzic moje konto i wypad stamtad..
                          albo likwidacja konta… Aczkolwiek tego mi szkoda zrobic…

                          własnie sobie weszłam na nk i się okazało, ze na moim profilu były osoby, których w ogóle nie znam…. pewnie zbieżność nazwisk….
                          ale można tę opcję wyłączyć..

                          • Zamieszczone przez nelly21
                            mozesz ja wylaczyc;)

                            to super….chyba nie doszukalam do konca tej opcji…ide wylaczyc:) !!!!

                            • Zamieszczone przez kasiek74
                              zalozyciele przechodza samych siebie….teraz zrobili bajer ze osoba jest powiadamiana kto byl na jej profilu- beznadzieja..teraz to juz nikogo nie poogladam bo wszyscy beda wiedzieli ze tam bylam…
                              pozostaje mi sprawdzic moje konto i wypad stamtad..
                              albo likwidacja konta… Aczkolwiek tego mi szkoda zrobic…

                              Masakra. Siedze sobie wlasnie z maseczka na twarzy (przed imprezka ofcourse :D), z nudow klikam na nowo dodane zdjecia znajomych i nagle dostalam wiadomosc od mojego ex (pech chcial, ze jego zdjecie tez zupelnym przypadkiem mi sie kliknelo ;)) – Dagi co to za podgladanie 😮 mojego profilu. No ze wstydu sie chyba zaraz spale. wrrrrrrrrrZamotany:mad:

                              • Zamieszczone przez govinda
                                Masakra. Siedze sobie wlasnie z maseczka na twarzy (przed imprezka ofcourse :D), z nudow klikam na nowo dodane zdjecia znajomych i nagle dostalam wiadomosc od mojego ex (pech chcial, ze jego zdjecie tez zupelnym przypadkiem mi sie kliknelo ;)) – Dagi co to za podgladanie 😮 mojego profilu. No ze wstydu sie chyba zaraz spale. wrrrrrrrrrZamotany:mad:

                                haha, ale wtopa 😀
                                m in dlatego ja już podziękowałam za tę opcję 🙂

                                • Zamieszczone przez daga28
                                  haha, ale wtopa 😀
                                  m in dlatego ja już podziękowałam za tę opcję 🙂

                                  madra po szkodzie tez juz ja wylaczylam :D. Ale siara :o:o:o

                                  • Zamieszczone przez ewike
                                    Możesz wyłączyć tę opcję, nie widzisz i nie jesteś widziana

                                    Nie będą mnie widzieć? To tego nie dojrzałam. Myślałam, że gdy tę opcję wyłączę, to tylko ja nie będę mogła wiedzieć kto buszuje po moim profilu. Lecę powyłączać

                                    • rano to zauwazylam i na szczescie :D;):p nie wchodzilam na zadne niebezpieczne profile:D i tez juz wylaczylam:) bodajze wczoraj zastanawialam sie kiedy taka opcje wprowadza 🙂 ale faktycznie mozna sie wkopac 😉

                                      • ja tez wylaczylam..uff:) mozna sie wkopac na maxa…hheeh

                                        pozdrawiam

                                        • Zamieszczone przez tora
                                          tez mi to przyszlo do glowy.
                                          od dzisiaj tak jest? bo wlasnie zobaczylam, ze jakas babka mnie ogladala, za chinskiego boga nie mam pojecia kto to…Zamotany

                                          eee, ktos juz pisal wczesniej, moze kogos szukala, zbieznosc nazwisk i musiala sobie popatrzec, zeby sie upewnic?
                                          albo czasami po prostu przypadkowo, przegladajac jakies cudze profile ktos cie widzi i mysli, ze cie zna?
                                          pewnie 90% takich wejsc nie ma nic wspolnego z jakims chorym wscibstwem
                                          a ja sie wlasnie dowiedzialam, ze chyba cala rodzina mojej przyszywanej siostry, ktorej nie znam osobiscie, juz mnie obejrzala
                                          ale jakos mnie to wszystko nie rusza

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: nasza klasa -ciag dalszy….

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general