Forum: Karmienie

nie lubie karmic piersia..

sprawia mi to straszny problem i czuje przy tym ogromny dyskomfort. adas nie gryzie tak bardzo, ale ja po prostu nie cierpie karmic. Tyle jest rzeczy do zrobienia a ja nie moge sie ruszyc tylko siedze i karmie. Wkurza mnie to strasznie..A adas to straszny ssak..jak tylko go odstawie od cyca to ryczy i chce na raczki a ja nie moge sobie pozwolic bo go nosisc caly dzien. musze ugotowac obiad, posprzatac, poprasowac a jestem sama..co robic??

9 odpowiedzi na pytanie: nie lubie karmic piersia..

agula24 Dodane ponad rok temu,

Re: nie lubie karmic piersia..

Napewno bardzo kochasz swoje maleństwo-więc pomyśl sobie, że jedną z ważnych rzeczy jakie mu możesz dać to Twoja miłość i karmienie piersią bo nie ma nic wspanialszego jak maluszek przytuli się do swojej mamy, położy łapkę na cycusiu i je. Ja mogę karmić tak godzinami. Mnie np krępuje karmienie małego w skupiskach ludzi i pomimo tego że nie które dziewczyny na forum się oburzyły ( że jak można się wstydzić itd- polecam wątek -karmienie w miejscach publicznych)-a ja nie wstydzę się karmienia tylko wyciągania piersi. Ale znalazłam na to sposób -po prostu tak małego przytulę i bluzke podciągnę że nic nie widać ( lub odciągnę swoje mleczko na drogę). A na gryzienie polecam kapturki na sutki -np. z Aventu mnie bardzo pomogły! Spróbuj tych kapturków zanim maleństwo oddstawisz od piersi tym bardziej że on to lubi i jesteś mu potrzebna. Każda z nas musi zrobić obiad, posprzątać ale jednak maleństwo teraz jest najwaźniejsze. Ja nawet nie raz się cieszę że małego karmię bo po obiedzie mąż musi zmywać obowiązkowo bo ja leżę z małym i jego dożywiam. Kolejna rzecz to fakt że jesteś mu bardzo potrzebna- to Twój głos rozpoznaje i z Tobą mu najlepiej. Ja dzięki temu czuję się bardzo dowartościowana i potrzebna! Pamiętaj że decyzja jaką podejmiesz powinna byc Twoja- przemyśl ją i przeanalizuj- nikt nie powinien Cię za to potępiać lub krytykować bo jeżeli będziesz cały czas czuła dyskonfort i się stresowała to maluszkowi nic z tego dobrego nie będzie bo on to będzie czuł i wtedy lepsza butelka-choć nic nie zastąpi cycusia! Życzę Ci wszystkiego dobrego i trzymam kciuki żebyś jednak tak łatwo nie zrezygnowała każda z nas przechodzi trudne chwile ( zapalenia piersi, pogryzione sutki, braki pokarmu) ale po chwilowych załamaniach dalej karmimy i tego też Ci życzę!

agula24 i Bartoszek (28.05.03)

beka Dodane ponad rok temu,

Re: nie lubie karmic piersia..

Agula bardzo ladnie wszystko ujela:-) Ja tylko krociotko dodam, ze ani sie obejrzysz a Twoj Maluszek juz nie bedzie potrzebowal tak bliskiego kontaktu z Toba – a wtedy czasu juz nie cofniesz. A teraz on po prostu tysiace razy bardziej potrzebuje Twego ciepla niz wyprasowanych ubranek i porzadku w domku.
Niewatpliwie jednak dla dziecka bardzo wazne jest rowniez Twoje dobre samopoczucie. Wiec wg mnie nic na sile – najwazniejsze zeby po prostu czul, ze jest kochany.

Mialo byc krotko… Ale dodam jeszcze, ze poczatkowo mielismy duuze problemy z karmieniem, rowniez tego nie lubilam, tez denerwowal mnie fakt przykucia do fotela. A teraz jest juz super 🙂

Pozdrawiamy

Kaska i Jakub (11.05.2003)

beka Dodane ponad rok temu,

Re: nie lubie karmic piersia..

uwazam dokladnie tak samo 🙂 tylko inaczej to ujelam

Kaska i Jakub (11.05.2003)

lea Dodane ponad rok temu,

Re: nie lubie karmic piersia..

Polecam nakładki na piersi… ja sama w tej sytuacji z nich bym skorzystała lub odciągała mleko, wiem ze wolałabym odciagac niz karmic sztucznie, ale to juz zalezy od tego, jak kto polubi odciąganie… ja bym chyba dała sobie radę.. zresztą nie wiem, ile miesiecy ma Twoje dziecko…

Lea i Mateuszek (14.03.03)

ola2 Dodane ponad rok temu,

Re: nie lubie karmic piersia..

Przeczytaj artykół w najnowszych “Rodzicach” o karmieniu butlą.
Jesli tego nie lubisz nie karm, świat sie nie zawali a denerwując sie tylko szkodzisz Adasiowi.
Ola

Dodane ponad rok temu,

Re: nie lubie karmic piersia..

Nie rezygnuj z karmienia zbyt szybko… na początku może to niezbyt przyjemne, ale potem… przynajmniej dla mnie… były to jedne z najpiękniejszych chwil w moim życiu…
Ja nosiłam dziecko non stop przez pierwsze 3 m-ce życia, też na początku strasznie się denerwowałam, że nic nie mogę zrobić, ale w końcu dałam sobie spokój i podporządkowałam wszystko rytmowi dziecka… złość mi przeszła… a my byłyśmy szczęśliwe.

[i] Asia i Julia (11 m-cy)

awkaminska Dodane ponad rok temu,

Re: nie lubie karmic piersia..

nie rezygnuj bo to dla dzidzi najlepsze.

ja akurat uwielbiam to robic. a do tego gdy karmie to jest najwazniejsze i jest to najlepszy wykret by poleniuchowac, polozyc sie obok maluszka, ktory wpatrzony w Twoje oczy lapczywie ssie cyca mruczac z zadowolenia jak maly kotek.

zadaj sobie pytanie czy nie lubisz karmic czy taz zal ci czasu w ktorym zamiast cudownie leniuchowac obok maluszka wolala bys zrobic inne rzeczy, bo tyle jest do zrobienia???? Pewnie bardziej nielubisz bezczynnosci niz karmienia i to cie drazni?????

Mysia-Agnieszka mama Jagody(09-10-97) i Kamili(03-04-03)

jane Dodane ponad rok temu,

Re: nie lubie karmic piersia..

to minie, poczekaj cierpliwie. Moja Małgosia też na początku wisiała na cycku non stop a ja się wkurzałam, że jestem uwiązana. Ale to minęło – im dziecko starsze tym łatwiej je czymś zainteresować i nie domaga się brania na rączki tak często.

Beata z Małgosią (ur. 4 maja 2003)

Znasz odpowiedź na pytanie: nie lubie karmic piersia..?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dla starających się
Udało się są 2 kreski
Dzwoniłam dzisiaj do mojego gina.Kazał mi przyjść za tydzień. Wczoraj rano zrobiłam test. Kiedy zobaczyłam bladą różową kreskę poleciała po latarkę a potem obudziłam mojego mężusia bo już nie
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Spacerówka - czy można w niej wozić 4m dziecko?
Witam, Dostaliśmy właśnie w spadku po siostrzenicy spacerówkę Graco Citysport - superlekką, zwrotną i w ogóle świetną (zwłaszcza w porównaniu z naszym obecnym ciężkim "uniwersalnym" wózkiem). Niestety nowy nabytek nie ma
Czytaj dalej