nie mam szans?

Witajcie!!!!! chyba wtym cyklu bobasa nie bedzie. przynajmniej sie nie nakrecam, bo w 12 i 13 dniu cyklu testy owu wyszly pozytywne, a owulacja byla 16stego dnia. Staralismy sie kilka dni pod rząd,ale ostatni raz był 14d.c wieczorem,wiec dzien przed. Myslicie, ze mam marne szanse? Dzis jest 21d.c i nawet specjalnie nie bola mnie piersi. ale lipa!!!!! POZDRAWIAM!!!!!!!!!!!!!! sorry ostatni raz był 15 d.c wieczorem.

Edited by juzia on 2007/04/03 09:11.

7 odpowiedzi na pytanie: nie mam szans?

  1. Re: nie mam szans?

    Jeśli jesteś pewna, że owu była w 16dc, a ostatnie starania były w 14dc, to jeśli żołnirzyki są w dobrej kondycji to wytrwają, co oczywiście nie oznacza, że musiało się udać… po prostu szansa jest, cykl wcale nie jest stracony:-)

    • Re: nie mam szans?

      przepraszam ! ostatnie starania były 15 d.c wieczorem. Pomyliłam sie. dzieki za podtrzymanie na duchu. Pozdrawiam i trzymam kciuki za wszystkie starajace sie!!!!

      • Re: nie mam szans?

        No widzisz, to jeszcze lepiej!

        • Re: nie mam szans?

          Masz bardzo duże szanse :).

          Trochę tylko nie rozumiem – skoro już w 12 dniu wyszedł pozytywny test (obie kreski takiego samego koloru?) to ovu powinna być najpóźniej 48 godzin później, czyli w 14 dniu… Skąd ten 16?

          Pozdrawiam,
          Anka

          • Re: nie mam szans?

            Sama tego nie rozumiem, ale owu na 1000% była 16d.c. ( ból owulacyjny przez kilka godz. i skok temp. jestem pewna) moze testy oszukuja?

            • Re: nie mam szans?

              skok temperatury może wystapić dzień lub nawet 2 po owulacji…
              szanse są zawsze!
              powodzenia!

              7.III – beta 156, 05 mIU/ml:) witaj!

              • Re: nie mam szans?

                moja córa jest sprzed owulacji 🙂

                k8 i spółka

                Znasz odpowiedź na pytanie: nie mam szans?

                Dodaj komentarz

                Mozarella w ciąży

                Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                Czytaj dalej →

                Ile kosztuje żłobek?

                Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                Czytaj dalej →

                Dziewczyny po cc – dreny

                Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                Czytaj dalej →

                Meskie imie miedzynarodowe.

                Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                Czytaj dalej →

                Wielotorbielowatość nerek

                W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                Czytaj dalej →

                Ruchome kolano

                Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                Czytaj dalej →
                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                Logo
                Enable registration in settings - general