NIE NA TEMAT ALE MUSZĘ WYKRZYCZEĆ!!!

Dziewczyny! Jeszcze kilka godzin temu pisałam jaka to wreszcie jestem szczęśliwa i los się może dla mnie uśmiecha…ble,ble,ble…
Wyobraźcie sobie, że dostałam dziś rachunek telefoniczny na sumę:…..3500zł!!! Tak: trzy tysiące pięćset złotych!!! Przez cały grudzień – wchodząc do internetu – połączenie było przekierowane na numer 0-700… o czym w ogóle nie wiedziałam! Na początku grudnia szukałam stron na temat ciąży, dzieci itp. i wpisałam (głupia) w wyszukiwarce: kobiety, dzieci, macierzyństwo… i wyszukało…jakąś denną stronę pornograficzną. Zaraz z niej wyszłam ale niestety jej adres (czy cholera wie co) utkwił na dobre w pamięci mojego komputera! Później nie mogłam skasować tego pliku, reszta grudnia to koszmar związany ze stratą dziecka i ciągłe wypłakiwanie się na naszym forum (niestety jakim kosztem?).
Na początku stycznia udało mi się wspólnie z mężem wykasować ten plik… a dziś ten rachunek!
Nie wiem co robić…czy jakieś fatum wisi nade mną i mężem? Nie mamy pieniędzy, chcemy się procesować, ale z kim???
Dziewczyny pomóżcie, może któraś z was słyszała o podobnej sytuacji? A może którejś mąż (np. informatyk lub prawnik) mógłby mi coś doradzić???
Jesttem na nowo zdołowana…
POMOCY
Magda

9 odpowiedzi na pytanie: NIE NA TEMAT ALE MUSZĘ WYKRZYCZEĆ!!!

  1. Re: NIE NA TEMAT ALE MUSZĘ WYKRZYCZEĆ!!!

    Oj to nie fajnie. SLyszalam o takich przekretach. Moze da sie to jakos zareklamowac? Na procesowanie nie liczylabym. Wiekszosc takich przestepsw internetowych jest niestety bezkarna. Sprobuj moze spytac na forum gazety wyborczej w dziale Internet–tam sie na pewno znajdzie ktos doswiadczony i dobrze doradzi.

    Pozdrawiam
    Gosia

    • Re: DO MAGDY – WAŻNE

      Magda, po przeczytaniu tej wiadomości poprosiłam mojego męża – programistę o wytłumaczenie całego tego ekscesu tak, byś razem z mężem wiedział co i jak…(teraz, pozniej, w przyszłosci). Niestety, nic się z tym nie da zrobić (przykro mi bardzo).
      A oto co na ten temat mówi mój mąż: ” to jest (to co miałaś) DIALER – program, który przekierowuje połączenie RAS (modemowe) na numery 0-700. Nie podlega reklamacji, właściciel strony na pewno jest zabezpieczony (w tej sprawie) od strony prawnej. Rachunek trzeba (niestety) zapłacić, może w BOK poproście o rozłożenie na raty (nie ma innego wyjścia).”
      Magda, a to rada na przyszłość – trzeba bardzo uważać w co się klika, możesz np. zainstalować inną (bardziej bezpieczną przeglądarkę, która niczego nie robi sama – np. nie przekierowuje do stron itp…) przeglądarkę www, ja np. używam Mozilla; Podaję Ci adres tej przeglądarki, która możecie sobie zainstalować w domu (jest bezpieczna, darmowa, polecam, sama ją mam) (uwaga: po mozilla nie ma kropki między mozilla i pl – to jest pisane łącznie). Trzymaj się – daj znać co dalej, a przy okazji zainstalujcie dla bezpieczeństwa inną przegladarkę (pewnie masz internet explorer? – koszmar – kiedyś używałam).

      Kasia

      • Re: NIE NA TEMAT ALE MUSZĘ WYKRZYCZEĆ!!!

        Witaj !
        My też przez przypadek zamontowalismy taki program, i zaprosilismy na drugi dzień informatyka do domu, bo sami nie potrafiliśmy tego….. zlikwidować. Lepiej zrób to samo, bo mozliwe,że to… siedzi gdzieś głęboko. My mamy na szczęście stałe łącze i to nas ratuje. Pozdrawiam!!!

        Rudasek i Mróweczka.

        • Re: NIE NA TEMAT ALE MUSZĘ WYKRZYCZEĆ!!!

          Ja też mam stałe łącze i faktycznie – to może być rozwiązanie ale lepiej by takie coś nie bruździło nam w naszych komputerach. Pozdrawiam,

          Kasia

          • Re: NIE NA TEMAT ALE MUSZĘ WYKRZYCZEĆ!!!

            Jak to nie na temat?? Przecież cos Cię zmartwiło, pal licho, że to jest związane z czyś innym niż nazwa naszego kącika. Dotykają nas w końcu różne problemy i mnie osobiscie pomaga gdy z kims mogę o tym pogadać. Myslę, że nie powinnaś się poddawać w związku z tym rachunkiem, jeżeli dialer był automatyczny, się sam instalował więc działał niezgodnie z pawem. Musiałabyś to jakoś udowodnic… nie znam się na tym.. jeżeli nie podpisałaś i nie zaakceptowałaś ( wchodzą na tamtą strone ) warunków umowy ( wystarczy kliknąć akceputuje), to nie masz obowiązku wywiązywać się z tej umowy… Naprawdę nie wiem jak Ci pomóc choć bardzo bym chciała… Spróbuj popytać na innych forum.. może ktoś będzie więcej wiedział jak Ci pomóc. A stałe jest jakimś rozwiązaniem jesli warunki finansowe na to pozwalają i potencjalny provider jest w zasięgu ręki
            Serdecznie pozdrawiam
            Ika

            • Re: NIE NA TEMAT ALE MUSZĘ WYKRZYCZEĆ!!!

              Gdyby ktos miał jeszcze kiedys taki problem to piszcie do mnie

              Ja potrafie wykasowac takie swinstwo

              Pozdrowienia
              smoki i Dawidek
              (4 miesiące i 1/2!)

              • Magdo, to raczej mało możliwe

                właśnie… raczej mało możłiwe BEZ TWOJEGO udziału. rzeczywiście są tacy naciągacze w internecie. Jednak kiedy próbujesz wyjść z takiej strony MUSI Ci się pojawić jakiś regulamin, coś do akceptacji, coś gdzie klikasz OK lub Akceptuję, lub Zgadzam się…. cokolwiek…. musiałaś potwierdzić “enterem” :(( Dodatkowo, o il enie masz stałego łącza – to przecież wmomencie kiedy się łączysz widać za pośednictwem jakiego operatora się łączysz z siecią – nie możliwe żebyś nie zauważyła że zmienił Ci się operator. Moja propozycja jest taka: spróbuj dotrzeć do tej strony i zobacz co się na niej pojawia jeszcze raz, o ile faktycznie NIC nie kliknęłaćś (co jest mało realne, niestety) – możesz spróbować coś wywalczyć z naciągaczami, spróbować znależć jakiś dowód że nei mają twojej akceptacji na łączenei się za ich pośrednictwem.
                Powodzenia!

                Agnieszka termin 28 czerwca

                • Re: NIE NA TEMAT ALE MUSZĘ WYKRZYCZEĆ!!!

                  Mozna jeszcze zglosic na TP SA zeby na twoim numeze zablokowali polaczenia na 0-700 i wtedy nawt jak ktos wykreci taki numet to mu nic nie da.
                  Pozdrawiam

                  Madzia (Aja) + mała kruszynka (24.09.03)!

                  • zwylka kradziez….sprawa do wygrania

                    ja na twoim miejscu bym sie nie poddala…ktos zrobil to bezprawnie…i bez twojej wiedzy nastapilo laczenie…
                    moj maz zas twierdzi ze mozna ich zaskarzyc z pozytywnym skutkiem..przeciez to jest zwykla kradziez i oni sobie nabili kiese przez twoja niewiiedze,,,czy to nie jest podobnie jak podlaczenie sie na dziko do pradu???wiem sama ze tak jest bo nieraz szukam cos w wyszukiwarce o ciazy i wyskakauja mi strony pornograficzne..pod przykrywka strony o ciazy.. A potem tylko komp zasmiecony… Ale ma dsl to chociaz problem z tego typu platnosciami odpada…
                    nie popusc tej sprawy…bo to zwykle oszustwo..
                    pozd

                    dorota…termin…1 czerwca!

                    Znasz odpowiedź na pytanie: NIE NA TEMAT ALE MUSZĘ WYKRZYCZEĆ!!!

                    Dodaj komentarz

                    Mozarella w ciąży

                    Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                    Czytaj dalej →

                    Ile kosztuje żłobek?

                    Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                    Czytaj dalej →

                    Dziewczyny po cc – dreny

                    Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                    Czytaj dalej →

                    Meskie imie miedzynarodowe.

                    Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                    Czytaj dalej →

                    Wielotorbielowatość nerek

                    W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                    Czytaj dalej →

                    Ruchome kolano

                    Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                    Czytaj dalej →
                    Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                    Logo
                    Enable registration in settings - general