nie wiem co robic..

hej moje kochane, dla wszystkich Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, oby było jak najwięcej wśród nas fasoleczek!!!!!!

Dziewczyny mam problem, wiem,że może błachy,ale jestem chyba za bardzo już tym wszystkim zakręcona itp….
Tyle sie dowiedzialam tu na forum i o badaniach, o przypadłościach i lekarzach,że…. no właśnie!..
Czytając posty dziewczyn z Wrocławia zauważyłam,że jest jeden specjalista ponoć dobry (dr Polak) i….w czym rzecz
Kończe antykoncepty, które przepisał mi dotychczasowy lekarz na ewentualny “efekt odbicia”..( w sumie to jest lekarz od niedawna) poza badaniami hormonalnymi progesteronu (bardzo niski) estradiolu i FSH nie zalecił nic innego tylko na poczatek antykoncepty (po wcześniejszym pomiarze tempki-z jednego miesiąca stwierdził brak owu i na podstawie tego progesteronu, ktory za każdym razem był niski).
Po zakończeniu antykonceptów mam pojść do tego mojego ówczesnego gina ( to wypada juz jutro, pojutrze) i dalej będziemy działać…i pomyślałam sobie,że może trace czas i odrazu powinnam była trafić do tego dr Polaka??
Dlatego umówiłam sie na jutro na wizytę do dr Polaka,ale teraz juz nie wiem czy równolegle iść do obecnego lekarza, u którego sie lecze…? czy może wogóle go nie zmieniać… Hmm nie wiem co robić. Wiecie te zmiany lekarzy…, już nie mam siły, a chciałabym trafić wkońcu na kogoś naprawdę konkretnego….
W sumie to ten dr Polak jest widze po postach chyba dość dobry…..
Jestem zdruzgotana tymi lekarzami,ale cóż człowiek szuka, nie wiem czy dobrze chce zrobic???
Jjak sądzicie trzrymać sie tego obecnego lekarza, czy zmienić, a może korzystać na razie z dwóch???

Przepraszam za takiego posta, jutro musze iść do gina….
może coś poradzicie kochane

Jeszcze Raz Powodzenia w Nowym Roku !!!!!!!
miłego dzionka

5 odpowiedzi na pytanie: nie wiem co robic..

  1. Re: nie wiem co robic..

    Moja rada jest taka.Jesli masz czas idz do dwoch. Co dwie glowy to nie jedna.Osobiscie gdybym byla lekarzem nie wsadzilabym ci antakonceptow:)tylko poczekala 3 miesiace z mierzeniem temperatury a potem zbadala ci hormonki i to dokladnie bo nie zawsze tabletki anty moga spowodowac tkz odbicie jesli bylo cos nie tak np z prolaktynka. Teraz sadze, ze powinnas zaczac mierzyc temke przez wlasnie 3 miechy by moc miec pellny obraz twoich cykli. Przydalby sie rowniez monitoring.Jesli cos bedzie sie dziac przez te 3 miechy zlego z cyklami radzilabym ci porobic badania hormonalne. Trzymam jednak kciuki by byl efekt odbicia i bys szybciutko zaszla w ciaze

    wiesiolek.HormeelS.witB.E

    • Re: nie wiem co robic..

      Ja na Twoim miejscu nie tracilabym czasu na zadne tabletki antykoncepcyjne. Poszlabym do innego lekarza, ktory zadzialalby konkretnymi hormonami. Nie slyszalam o dr Polaku. MOgę polecić natomiast dwóch innych z Wrocławia. Daj znać jeśli będziesz potrzebowała.
      trzymam kciuki!

      Margaretka i sierpniowe Maleństwo

      • Re: nie wiem co robic..

        przechodziłam te same dylematy z lekarzami co ty, i też miotałam się czy chodzić do jednego czy najpierw przestestować kilku. No i przetestowałam 2 poleconych mi lekarzy, oczywiście na początku oboje mówili odmienne rzeczy na te same tematy i miałam straszny mętlik….. ale w końcu zdecydowałam się na jednego i narazie trzymam się jednego.
        Może pójdz do 2 lekarzy a potem zadecyduj czy trzymać się starego czy nowego lekarza. Na dłuższą metę chodzenie do 2 lekarzy to moim zdaniem błąd….
        Trafnych wyborów życzę 🙂

        Pozdrawiam
        Asia

        • Re: nie wiem co robic..

          Aniu,

          Ja cię tylko utwierdzę w tym co powiedziały Ci już dziewczynki! Moim zdaniem idź do dwóch. Ja na przykład mam dwóch chociaż głównie polegam na jednym ale poznałam w czym się mniej więcej specjalizują i zależnie od kwestii wybieram. Ale głównego mam jednego i mu ufam ale jest to specjalista od płodu i ciąży i czasem ze sprawami prozaicznymi jak bakterie udaje się to mojej starej Pani doktor, która jest w tym dobra.
          Z biegiem czasu zorientujesz się który jest dla CIebie lepszy i wybierzesz ale na razie jak masz możliwość idź do dwóch!

          Marti z aniołkiem i wielką nadzieją

          • Re: nie wiem co robic..

            jesteście KOCHANE!!!!!
            Umówiłam sie jutro do jednego i do drugiego.
            Jak cos napisze jak było.
            Tymczasem Wielkie BUZIAKI jestescie kochane skarbnice wiedzy i nie tylko, buziaczki!!!!

            Znasz odpowiedź na pytanie: nie wiem co robic..

            Dodaj komentarz

            Mozarella w ciąży

            Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

            Czytaj dalej →

            Ile kosztuje żłobek?

            Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

            Czytaj dalej →

            Dziewczyny po cc – dreny

            Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

            Czytaj dalej →

            Meskie imie miedzynarodowe.

            Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

            Czytaj dalej →

            Wielotorbielowatość nerek

            W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

            Czytaj dalej →

            Ruchome kolano

            Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

            Czytaj dalej →
            Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
            Logo
            Enable registration in settings - general