nie wiem co z odciaganiem:(

Dziewczyny poradzcie mi jak ja mam sie “wziasc” za odciaganie mleka. nie wiem o tym absolutnie nic…zero kompletne. moja coreczka ma miesiac, karmie ja piersia ale w najblizszej przyszlosci chcialabym czasem gdzies wyjsc na dluzej niz godzinke (je narazie raczej nieregularnie, czasem co 4 godziny czasem co 15 minut zalezy od dnia i jej nastroju), chce sobie kupic buty, spodnie, poprostu gdzies polazic ale jak? przeciez cyca mezowi nie zostawie. dlatego chcialabym czasami odciagnac cos dla Malutkiej tylko zupelnie nie wiem jak? jaki laktator, jak sie do tego przygotowac, jak to potem przechowywac, o co w tym wszystkim chodzi? prosze o jakies ogolne rady, czy to tak poprostu leci, czy trzeba sie tego jakos uczyc. Boze nawet nie wiem o co pytac…..takie to skomplikowane:(

9 odpowiedzi na pytanie: nie wiem co z odciaganiem:(

  1. Re: nie wiem co z odciaganiem:(

    troche odpowiedzi na swoje pytania zapewne znajdziesz tutaj:

    Przyjemnej lektury i powodzenia !

    Daszka mama 3 latka Kacperka 🙂

    • Re: nie wiem co z odciaganiem:(

      Użyj wyszukiwarki naszego forum. Jest tu mnóstwo postów archiwalnych… Nam jest trudno coś Ci tu konkretnego napisać bo temat jest rozległy, a Ty nie wiesz o co pytać… Jak będziesz miała konkretne pytania to pisz, nawet na priva. Ja odciągałam mleko i mały był karmiony z butelki przez pierwsze dwa miesiące zycia. Potem przeszliśmy na karmienie piersią… i dalej tak jemy…

      Kamelia i jej chłopaki

      • Re: nie wiem co z odciaganiem:(

        witaj, ja mam 6 tygodniowego synka i z laktatorem już się zaprzyjaźniłam. Jak potrzebuję mleko, bo muszę wyjść to odciągam po karmieniu to co mały nie doje, robie to kilka razy aż uzbiera się 120ml co akurat mu wystarcza na raz. Czasem zdarza się, że mały opróżnia tylko jedną pierś wtedy ja odciągam z drugiej laktatorem. Ważne żeby nie odciągać za dużo i za często, bo piersi zaczną produkować więcej mleka.
        Co do laktatora to ja mam Aventu. Drogi był, ale jest rewelacyjny, ma przystawkę masującą i ściąganie jest super komfortowe. Kupiłam taki z torebkami do mrożenia pokarmu i mam nawet zamrożone trzy woreczki.
        Pozdrawiam i życzę owocnego odciągania

        bianka i Bartuś (05.12.2003)

        • Re: nie wiem co z odciaganiem:(

          polecam Avent
          żadne tam z tłokami – namęczysz się i nic Ci z tego nie wyjdzie

          • Re: nie wiem co z odciaganiem:(

            Dla mnie ten laktator ręczny awentu był do kitu, elektryczna medela to bylo to ale najlatwiejsze okazalo sie odciaganie ręczne prosto do sterylnego pojemnika na mocz (do kupienia w aptece) i do zamrażalnika. dużotaniej (niż worki awentu) i prościej (sterylizowanie laktatora) powodzenia

            Juik z Piotrusiem 12.04.03

            • Re: nie wiem co z odciaganiem:(

              Moim zdanie rączki są najlepsze. Avent niby dobry, ale w mim przypadku w poniedzialek odciągnelam 100 w 10 minut, a we wtorek w godzine nic. Nie wiem od czego to zależało, najlepiej jednak po prostu masować cycuszki, szybko, tanio i skutecznie. Ale każda z nas musi sama znależć swoj spsob. swoją drogą – nie lubiłam, nie lubie i nie polubie odciągania, męczarnia.

              Kredka i Emilka (21.07.03 r.)

              • Re: nie wiem co z odciaganiem:(

                ja uzywam aventu i jestem bardzo zadowolona. ale ja mam bardzo dobry wypływ pokarmu – sika strugami, nawet jak dziecko je to czasem mu do oka napryskam. moją kolezanke rece bolały od dojenia i kupiła elektruczny. ja nie musze nawet pompowac cały czas – robie podcisnienie i pokarm sam wlatuje. mozna doic do butelki lub torebki jednorazowej, przechowywac w lodówce do 48 h a w zamrazarce (-18) do 3 mies. wszystko było napisane w instukcji laktatora.
                Dzieki laktatorowi juz 1 stycznia bylismy na władcy piercieni w kine a jak wróciłam ze szpitala to przynajmniej raz w nocy wstawał mąż do karmienia i mogłam dłuzej pospac.

                • Re: nie wiem co z odciaganiem:(

                  A ja się nie zgadzam!!! Tyle czasu ściągałam (ściągam) zwykłym tłokowym – LAKTA PLUS… Elegancko…

                  Kamelia i jej chłopaki

                  • Re: nie wiem co z odciaganiem:(

                    Tez sie tym martwilam… Mam elektryczna Medele i na poczatku mnie bolalo (popekane brodawki, bol przy naplywie mleka), ale teraz juz wszystko oK. Sciaga sie latwo, zamrazam w jednorazowych torebkach Avent albo zostawiam w buteleczce do odgrzania (ok. 100 ml). Odgrzewa sie w kapieli wodnej. Zamrozony pokarm trzerba od razu zuzyc a co zostanie wylac. Dzieki odciaganiu tez bylam juz na Wladcy Pierscieni, i bez stresu moge pojsc do fryzjera, dentysty, na male zakupy…
                    Pozdrawiam

                    Gosia i Gucio (10.12)

                    Znasz odpowiedź na pytanie: nie wiem co z odciaganiem:(

                    Dodaj komentarz

                    Mozarella w ciąży

                    Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                    Czytaj dalej →

                    Ile kosztuje żłobek?

                    Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                    Czytaj dalej →

                    Dziewczyny po cc – dreny

                    Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                    Czytaj dalej →

                    Meskie imie miedzynarodowe.

                    Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                    Czytaj dalej →

                    Wielotorbielowatość nerek

                    W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                    Czytaj dalej →

                    Ruchome kolano

                    Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                    Czytaj dalej →
                    Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                    Logo
                    Enable registration in settings - general