niechciana małpa

Wytajcie kobitki. Jestem dzisiaj w 29 dc i czuję jak ta czerwona małpa zbliża się do mnie wielkimi krokami. Co prawda było to moje pierwsze podejście, ale już mam obawy czy wszystko ze mną w porządku. Mam pytanko. Jeżeli robiłam wczoraj test ciążowy około 18.00 i był negatywny to czy już napewno wyklucza on ciążę?Choć co prawda czuję że małpa tuż tuż. :((( Piszcie !!! Proszę

Iwcia

7 odpowiedzi na pytanie: niechciana małpa

  1. Re: niechciana małpa

    Oczywiscie, ze nie wyklucza ciazy, ale nie nakrecaj sie. Znam to z autopsji. Prawda jest taka, ze anomalnia dotyczaca zrobienia blednego testu jest tu minimalna. Zdarza sie to, co prawda, ale nielicznym. Jak maja wyjsc dwie kreski to i tak wyjda, niewazne o ktorej porze dnia czy nocy, ale wyjda. U mnie tak sie dzieje juz od 9 miesiecy……

    Aga

    • Re: niechciana małpa

      Aga, czyżbyś 9 miesięcy już próbowala? Ale miałaś rację przed chwila dostałam okres:((

      Iwcia

      • Re: niechciana małpa

        Tak, w październiku podjeliśmy działania w sprawie dzidzi. I nic z tego. W czwartek spodziewam się okresu. Powiem Ci, ze moje pragnienie dziecka osiągnęło już apogeum. I nie da się nie mysleć, wyluzować i olać to. Nie wierzę żadnej dziewczynie na tym forum, która pisała, że wyluzowała i to jej pomogło zajsć. Da sie to medycznie uzasadnić.

        Aga

        • Re: niechciana małpa

          Aga!! To prawda!!! Już teraz obiecuję sobie, że w tym cyklu (dzisiaj się zaczął) będę wyluzowana, podejdę do tego inaczej. Ale znam samą siebie i wiem, że tak nie będzie. Znów dostanę fioła. Mężowi nie dam żyć, gdyż podchodzę do tego wręcz obsesyjnie!!! Do tego caly czas ten niepokój czy ze mną wszystko w porządku, dodam, że mam już 28 lat i czas goni:((

          Iwcia

          • Re: niechciana małpa

            Po pierwsze porę wybrałaś sobie nieodpowiednią, 18 przed okresem? Nie, tak nie można bo nasiusiałaś na wyrzucone pieniążki na test. Test trzeba robić rano, pierwszym siknięciem! Mam nadzieję, ze jednak się udało i małpa pomyli adres.

            Betsi

            • Re: niechciana małpa

              Nie mysl obsesyjnie, bo to tylko pogarsza sprawe. Ja pragne dziecka, ale rozsadnie. Po prostu kocham to jeszcze nie poczete we mnie dziecko. Nie masz sie czym martwic, bo to dopiero Twoj pierwszy cykl. Zauwazylam, ze tou na forum srednia oczekiwania na zajscie w ciaze wynosi 3-4 miesiace. Ja juz jestem weteranka.
              Wiem, ze cos u mnie lub u meza jest nie tak. Ja porobilam badania i wyszly wszystkie dobrze. Maz zrobi badanie, jak otrzymam okres, czyli w tym lub przyszlym tygodniu. Wiem, ze cos jest nie tak….. i to mnie smuci. Zaczelam juz sprawdzac, co trzeba zrobic, zeby adoptowac dziecko. Zobaczymy… 🙂

              Aga

              • Re: niechciana małpa

                Dzięki Aguś za pocieszenie, z mojej strony również życzę Ci abyś jak najszybciej doczekała się maleństwa.

                Iwcia

                Znasz odpowiedź na pytanie: niechciana małpa

                Dodaj komentarz

                Mozarella w ciąży

                Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                Czytaj dalej →

                Ile kosztuje żłobek?

                Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                Czytaj dalej →

                Dziewczyny po cc – dreny

                Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                Czytaj dalej →

                Meskie imie miedzynarodowe.

                Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                Czytaj dalej →

                Wielotorbielowatość nerek

                W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                Czytaj dalej →

                Ruchome kolano

                Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                Czytaj dalej →
                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                Logo
                Enable registration in settings - general