niekapek Aventa

do tej pory byłam zadowolona z tego kubka i Natka też bardzo lubiła z niego pić. Niedawno kupiłam nowy bo stary już wysłużył swoje noi lipa 🙁 wprowadzili nowe ustniki, których Natka niestety niezaakceptowała a pozatym cholernię ciekną :// wolała nie pic nic niz pić przez ten ustnik, najpierw myslałam że ten zielony ustnik, który teraz zrobili plastikowy a był z twardej gumy cos jej nie gra więc kupiłam biały,który jest miękki ale tez nie tyle kasy wydane i kicha. Kupiłam więc Nuby i jest rewelacyjny także polecam jakby co :))

violes +Natalia 11.12.04

11 odpowiedzi na pytanie: niekapek Aventa

  1. Re: niekapek Aventa

    no wlasnie, moj tez cieknie i tak sie zastanawialam, czy to felerny egzemplarz, czy jak…
    Co do picia, to Marti pije, ale nierzadko mam rzeczy w torbie zalane, jak ten kubek tam wkladam nie zabezpieczony (np nie w torebce foliowej), wrrr…

    A Nuby tez polecam, fajny jest 🙂

    Małgosia 3l & Martinka 1i3m!

    • Re: niekapek Aventa

      te nowe ustniki sa na trynku od jakis 2 lat pi razy oko.
      I miekną w trakcie używania – ja do tery tylko białych uzywam

      marcowe szpileczki

      • Re: niekapek Aventa

        u nas zawsze cieklo spog tej gumki – nie wiem dlaczego co ktoras nie trzyma…

        marcowe szpileczki

        • Re: niekapek Aventa

          z tego co wyczytałam na opakowaniu to jest nowość.w środku zamiast tego krążka plastikowego i gumki jest tylko gumka zakładana odrazu na ustnik.i ten zielony nie ma szans aby zmiękł bo jest plastikowy nie jak ten ze starszej kolekcji z twardej gumy.

          violes +Natalia 11.12.04

          • Re: niekapek Aventa

            uwielbiałam jak mi zalało cały plecak ://

            violes +Natalia 11.12.04

            • Re: niekapek Aventa

              zgadza sie – dwie częsci zamiast trzech.
              Duuuużo wygodniejszy w mysiu i składaniu.

              marcowe szpileczki

              • Re: niekapek Aventa

                Zgadza się, mi też ciekł (białego nie próbowałam) i stary, i nowy zresztą.
                W ogóle wszystkie niekapki, bidoniki mnie wkurzają, bo po jakimś czasie robi się w nich jakiś taki biały osad w trudno dostępnych miejscach (błeee) i muszę je potem czyścić patyczkami do uszu albo wykałaczką. Z wielką ulgą się cholerstwa pozbywam na rzecz zwykłych kubeczków.

                Kinga, Łucja (2l 8m)

                • Re: niekapek Aventa

                  mnie jeszcze w niekapkach denerwuje to że po jakimś czasie używania zaczyna zalatywać winkiem, i nic nie pomaga mycie płynem czy nawet gotowanie.ja tez już doczekac sie niemogę kiedy Natka zacznie pic z normalnego kubka,narazie jest na etapie przelewania, wylewania, dolewania wszystkiego co można także nie ryzykuję narazie powodzią w domu 🙂 ostatnio zostawiłam wodę w szklance i wyszłam na chwilkę z pokoju, wracam i zastałam Natkę, która była w trakcie mycia kaczuszce głowy w tej wodzie 🙂

                  violes +Natalia 11.12.04

                  • Re: niekapek Aventa

                    Ja mam od roku i nie narzekam – teraz juz trzecia sztukę chyba. Myję w zmywarce i nic się z nimi nie dzieje.

                    • Re: niekapek Aventa

                      Szymon nie pil nigdy z niekapka- nie zaakceptowal ustnika
                      wiec szybko musial pojsc w ruch kubek
                      nie dostawal do picia samemu tylko zawsze go poilam az kiedys ze dwa razy sie obla, a potem juz bylo z gorki 🙂
                      odwagi!

                      • Re: niekapek Aventa

                        Te zielone miękną?

                        A tak w ogóle to pomysł z takim plastikiem do niczego. Jak Zu jeszcze używała to po dwóch dniach był juz paskudnie pogryziony…

                        Tymka tez trzymam na białych 🙂

                        Kas

                        Znasz odpowiedź na pytanie: niekapek Aventa

                        Dodaj komentarz

                        Mozarella w ciąży

                        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                        Czytaj dalej →

                        Ile kosztuje żłobek?

                        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                        Czytaj dalej →

                        Dziewczyny po cc – dreny

                        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                        Czytaj dalej →

                        Meskie imie miedzynarodowe.

                        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                        Czytaj dalej →

                        Wielotorbielowatość nerek

                        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                        Czytaj dalej →

                        Ruchome kolano

                        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                        Czytaj dalej →
                        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                        Logo
                        Enable registration in settings - general