NIEPWENOŚĆ

Mam małe pytanko. Dziś zaczął mi sie dokładnie 20 tydzień ciązy i nic kompletnie nie czuje:((( Moze mi ktoś powiedzieć czy mam sie tym martwić? Kiedy wy poczułyście ten pierwszy ruch??? Z góry wielkie dzięki!!!:)

9 odpowiedzi na pytanie: NIEPWENOŚĆ

  1. Re: NIEPWENOŚĆ

    Każda kobieta odczuwa to inaczej. Ja teraz jestem w 25 tyg. a ruchy poczułam jakis tydzień temu. I są one bardzo deilkatne, a niektóre dziewczyny piszą, że ich dzidzie fikają niezłe fikołki w brzucszku. Myślę, że nie ma powodów do obaw. Ja byłam na USG i wszystko jest ok,

    Pozdrawiam,

    Malusia

    • Re: NIEPWENOŚĆ

      wczoraj…

      • Re: NIEPWENOŚĆ

        To bardzo różnie. Czytałam że doświadczone matki mogą wyczuć nawet już w 16. tygodniu – nie wiem czy to możliwe, a pierworódki dopiero w 20. Ja poczułam w 18., ale leżałam na łóżku bardzo skupiona i długo trzymalam dłonie na brzuchu – poczułam bardzo delikatnie. Na pewno u Ciebie wszystko w porządku i niedługo też poczujesz. Nie martw się, głowa do góry!

        Ewelina + Fil (31.07.2004) + wrześniowy ktoś

        • Re: NIEPWENOŚĆ

          uzbrój się w cierpliwość 🙂 wnioskuję ze to Twój pierwszy bobasek, mnie Tymek zaczął delikatnie kopać po 22tc teraz chciałabym żeby było szybciej 🙂 czasem można pomylić to z gazmi wedrującymi po twoich jelitach 🙂 na początku jak poczułam to często kładłam się płasko na plecach i w sumie to tak trochę nad wzgórkiem łonowym czułam takie PYC PYC…. poczekaj aż będzie większe, a jak dostanie czkawkę to po dwóch godzinach kopania będziesz prosiła żeby usnął 🙂 fajnie uczucie i zarezerwowane tylko dla kobiet 🙂

          Powodzenia, doczekasz się 🙂

          baby-gaga.com/p/dev260pp___.png[/img]
          baby-gaga.com/t/eleelecrd20010725_-8_Mój+Tymoteusz.png[/img]

          człowiek uśmiechnięty jest bogatszy o… uśmiech

          • Re: NIEPWENOŚĆ

            Witam! Ja jestem w 18 tygodniu i chyba dzisiaj poczułam pierwsze ruchy, sama nie wiem jak mam to czuć bo jest to moja pierwsza ciąża, ale działo się coś w moim brzuszku i było to inne odczucie niż zawsze:) Napewno niedługo poczujesz. Pozdrawiam!!! Powodzenia!!!

            • Re: NIEPWENOŚĆ

              pierwsze ruchy można poczuć nawet w 22 tc

              • Re: NIEPWENOŚĆ

                Ja pierwszego kopa poczułam w 18 tc – i to na 100% od razu wiedziałam. Wcześniej czułam bąbelkowanie. Teraz jestem w 26 tc i Malutka tak kopie, że cały brzuch podskakuje. Ale ponoć do 24 tc można nic nie czuć. Napewno mniej czują dziewczyny, które są zalatane – poprostu te kopnięcia z poczatku są tak delikatne, że jak szlaejesz po mieście to możesz nie poczuć. Ale jest jeden niezawodny sposób. Przed pójściem spać wypij szklankę soku pomarańczowego. TO działa jak magia – po ok 15 min dzidzi zacznie wariować. Ja tak robiłam, żeby mąż poczuł – bo często go nie ma i trudno mu było trafić akurat w ten moment. Później z każdym dniem będzie kopać coraz częściej i mocniej – ale narazie nic się nie martw!
                Pzdrawiam

                • Re: NIEPWENOŚĆ

                  Ja też poczułam późno bo pod koniec 21 tyg. Ale przy pierwszej ciąży to normalne.

                  Basia i Kwietniowy Ludzik

                  • Re: NIEPWENOŚĆ

                    ja poczułam w 17tc choc to była moja pierwsza ciaza:)
                    nie marwtw sie, wszystko jest sprawą indywidualną!:)


                    POZDRAWIAM 🙂 bruni

                    Znasz odpowiedź na pytanie: NIEPWENOŚĆ

                    Dodaj komentarz

                    Mozarella w ciąży

                    Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                    Czytaj dalej →

                    Ile kosztuje żłobek?

                    Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                    Czytaj dalej →

                    Dziewczyny po cc – dreny

                    Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                    Czytaj dalej →

                    Meskie imie miedzynarodowe.

                    Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                    Czytaj dalej →

                    Wielotorbielowatość nerek

                    W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                    Czytaj dalej →

                    Ruchome kolano

                    Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                    Czytaj dalej →
                    Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                    Logo
                    Enable registration in settings - general