No i jednak bedzie cesarka!!!

Sama nie wiem czy to dobrze czy źle, jakoś sie jeszcze nie przyzwyczaiłam do tej myśli, chociaż przeciez wiedziałam, że tak bedzie. W piątek byłam u okulisty i pani dr powiedziała, a wlaściwie potwierdziła, że niestety nie ma szans na naturalny poród z moimi oczami (trzy lata temu miałam rozerwane obie siatkówki plus jakeś drobne zwyrodnienia, które na razie sie nie zmieniają). Pocieszcie mnie że to nie bedzie takie straszne, bo troche jestem przerażona.:((

Ewa i Maleństwo

6 odpowiedzi na pytanie: No i jednak bedzie cesarka!!!

Dodane ponad rok temu,

Re: No i jednak bedzie cesarka!!!

Na pewno mniej sie zmeczysz porodem, potem bedziesz odczuwala niedogodnosci troche jak po operacji, a raczej zabiegu…
Ale znieczulenie dostaniesz takie samo jak wiekszość rodzacych naturalnie, dzidzia sie nie umeczy , Ty też nie…generalnie z tego co słyszalam…sam poród to jakieś gora 20 minut i po sprawie…mozesz malucha przytulić.
Ja mam -5,5 na jedno i drugie oko. Pani dr powiedziala ze moge rodzic naturalnie bo nie mam zmian na dnie oka, chociaż ja do tej decyzji podchodze sceptycznie i mam zamiar iść jeszce raz do kolejnego okulisty i spytać o opinie. Kiedyś każda kobieta z wadą pow 3 dipoptrii rodziła przez cesarkę, teraz jest troche inaczej…

Pozdrawiam
Bruni i Filipek
termin 22 kwietnia

ewa250 Dodane ponad rok temu,

Re: No i jednak bedzie cesarka!!!

Wiem że dzidziuś nie bedzie się męczył i że to krótko trwa, ale na razie sie boje. Jeszcze mi troche czasu zostało na oswojenie się z tym faktem. A sama wada wzroku nie jest u mnie jeszcze tragiczna -4 na oba oczy, ale ta reszta…
Dzieki za słowa otuchy 🙂
Pozdrawiam

Ewa i Maleństwo

kura-plemienna Dodane ponad rok temu,

Re:moje kochane

kochane slepotki poczytajcie moje posty, mialam taka sama sytuacje. a traz basiulec ciagnie mi cyca, a na brzuchy krecha, 😉

Buziaki Anka i Basia wyjęta z brzucha 17 grudnia

ewa250 Dodane ponad rok temu,

Re:Do Komanczery

Czytalam, czytałam ale świadomośc że to wlaśnie ja tez tak bede mnie przeraziła i jak sie juz oswoje z ta mysla to pewnie bedzie ok. A jak sie teraz czujesz?
Pozdrawiam Ciebie i Basie!

Ewa i Maleństwo

giasu Dodane ponad rok temu,

Re: No i jednak bedzie cesarka!!!

Nie masz czym się obawiać 🙂 To nie jest ABSOLUTNIE straszne 🙂 Będzie ok 🙂
PS W razie jakiś pytań,służę chetnie,miałam cc 7 miesięcy temu 🙂

Pozdrawiam ciepło
giasu, mama Oliwi 🙂

kura-plemienna Dodane ponad rok temu,

Re:Do Komanczery

Powiem szczerze bolało jak cholera, i nie wierz w to, że troszkę boli. Bolało i przestało boleć. 17 stycznia minie miesiąc od mojego cc i jest dobrze. Szew bolał mnie przez 3, 4 dni, a potem już tylko szwy wewnętrzne. Do dziś nie położę się na lewym boku, bo mnie piecze właśnie tam w środku. Ale da się przeżyć, szczególnie jak widzę Basiulca. Powiem jeszcze jeno jak bym miała rodzić jeszcze raz to tylko przez cc. :)))))

Buziaki Anka i Basia wyjęta z brzucha 17 grudnia

Znasz odpowiedź na pytanie: No i jednak bedzie cesarka!!!?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

STRATA DZIECKA
czy to dozwolone
Chciałabym sie dowiedzieć czy jezeli jestem obecnie w 13 tyg. ciązy to czy moge jeżdzić autobusem ? ( co tydzień jeżdze do domu ok. 3 godzin)Czy to jest dozwolone podczas
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Dwa kolejne zabki
Natusi wychodza dwa kolejne zabki (wiec ma ich juz dziesiec!) - dolna dwojka i .... gorny trzonowy. Cierpi przy tym strasznie, ale co zrobic?! Smaruje dziaselka Dentinoxem i podaje jej
Czytaj dalej