no i nic

Witam,
wczoraj pelna nadzieji pisalam ze moze juz sie zaczyna. Zadzwonilam do swojego lekarza ktory powiedzial ze najprawdopodobniej schodzi mi czop ale jak nie mam calej mokrej wkladki a najlepiej dwoch trzech pod rzad to spokoj jeszcze. Powiedzial tez ze taka sytuacja moze potrwac jeszcze nawet z dwa tygodnie Buuuuuuuuuuu!!! A ja tu myslam ze dzis bede juz z Filipkiem. No nic dalej czekam ale juz nie bede o tym myslec tak intensywnie bo moze Filipek to czuje i na zlosc nie chce wyjsc – jak to dziecko:))
pozdrwaim,
Beata

7 odpowiedzi na pytanie: no i nic

  1. Re: no i nic

    Przekorne to są te dzieciaczki:) Filipek czeka po p[rostu na lepszą pogodę za oknem:)

    Aba i Okruszek (27.10.03)

    • Re: no i nic

      A ja myślałam,że już jesteś “po wszystkim”. No ale wszystko wskazuje,że już niedługo zobaczysz swojego ukochanego Filipka. On poprostu daje ci czas na przygotowanie się. Hihihi. Trzymam kciuki !!!!

      Sylwia +… (20.10.2003)

      • Re: no i nic

        No tak to bywa…
        Mi czop śluzowy odszedł w nocy z piątku na sobotę i ja też myślałam, że to już się zaczyna. W poniedziałek lekarz powiedział, że mam wygładzoną szyjkę i rozwarcie na 2 cm, a tu mamy środę, a Juliusz dalej siedzi sobie wygodnie w brzuszku i ani myśli wychodzić.

        Ada i Juliuszek (19.07)

        • Re: no i nic

          Naprawde??A ja myslalam, ze Ty juz dawno w szpitalu jestes. Tak czy inaczej to juz lada dzien,trzymaj sie

          Monia i chlopaczek (30.08.03)

          • Re: no i nic

            ale tu jest ladna pogoda, a ja juz sie nie moge doczekac. Do tego pojawiajace sie rozne dolegliwosci mnie wykanczaja. jestem juz poprostu zmeczona ta ciaza a maly jest bardzo dorodnym FILIPKIEM I NAPRAWDE JUZ NIE POWINIEN PRZYBIERAC NA WADZE TYLKO SIE RODZIC.
            pozdrawiam,
            beata i filip
            wczoraj juz bylam pewna ze urodze lepiej sie nie nastawiac to bedzie niespodzianka

            • Re: no i nic

              Ja tez juz nie moge sie doczekać. Wsłuchuje sie we wszystkie objawy dobiegające z organizmu. Stawianie brzucha, kłucie, ból pachwin, biegunka i nic.
              Jutro ide na ktg. Tobie zostało troszke wiecej czasu do 28 lipca, mi tylko tydzien.
              Życze Ci zatem pełnych objawów i wyraźnego startu.

              Pozdrawiam Ewa i dziewuszka (16 lipiec)

              • Re: no i nic

                dzieki i nawzajem
                pozdrawiam,
                beata i filip

                Znasz odpowiedź na pytanie: no i nic

                Dodaj komentarz

                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                Logo