NORMALNIE ŚNIEG PADA

wy widziałyście takie anomalia???? siedzę sobie w domku, zimno jak w psiarni, więc tylko ja, komputer i gorąca kawa, nagle dzwoni do mnie psiapsióła i mówi że śnieg pada… no to ja lecę to okna a tam płaty jak kawałki papieru toaletowego, płaty że płaty… masakra, co jest grane, my tu maj mamy, powinniśmy się opalać a nie do czapek i szalików wracać….

masakra jakaś…..

Pozdrówki 🙂

30 odpowiedzi na pytanie: NORMALNIE ŚNIEG PADA

  1. koniec swiata!
    kosmos!

    • U mnie upal dziś. Wczoraj przeszła taka burza straszna a dzis upal, normalnie środek lata…. Zobaczymy po południu….

      • łe tam od razu koniec

        a my dzisiaj na grila idziemy mam nadzieje, że wpuszczą do domu, bo inaczej chyba namiot i śpiwór bierę

        • Zamieszczone przez sole
          U mnie upal dziś. Wczoraj przeszła taka burza straszna a dzis upal, normalnie środek lata…. Zobaczymy po południu….

          ja tam upałów nie lubię serio 😀 to uż wole ten śnieg

          • Zamieszczone przez maduxia
            ja tam upałów nie lubię serio 😀 to uż wole ten śnieg

            A ja juz nie moge sie doczekac tego cholernego sycylijskiego upalu
            Mam dosc ciaglych deszczy, ciuchow wywieszonych w calym domu, wilgoci, siedzenia w domu, TV z idiotycznymi pol nagimi laskami, marnych filmow, marnych ksiazek, braku powietrza, ruchu, przemoczonych butow, chorob, lania sie z nosa itd

            Przynajmniej żeby juz bylo tak jak dzis przez nastepny miesiac i juz nie bylo tych deszczów !!!

            • Zamieszczone przez SuperBasiek
              wy widziałyście takie anomalia???? siedzę sobie w domku, zimno jak w psiarni, więc tylko ja, komputer i gorąca kawa, nagle dzwoni do mnie psiapsióła i mówi że śnieg pada… no to ja lecę to okna a tam płaty jak kawałki papieru toaletowego, płaty że płaty… masakra, co jest grane, my tu maj mamy, powinniśmy się opalać a nie do czapek i szalików wracać….

              masakra jakaś…..

              Pozdrówki 🙂

              Co raz piękniejsza zima się robi
              z gozdiny na godzinę więcej tego białego gówna, tylko moja Ula się ucieszyła, na narty by chciała

              • We Wrocku biało i grzejniki znowu gorące

                • u nas zimne, w chacie jak w psiarni szlag by to….

                  • U nas ulewa na maksa. Rano było 4 stopnie. A już myślałam,że sezon grzewczy za nami. 🙂

                    • moja siostra próbuje wrócic ze Szklarskiej Poręby – próbuje bo stoi od 4 h w jednym miejscu. Na stacjach nie ma łańcuchów – w samochodzie opony letnie – problemy z podjezdzaniem i zjezdzaniem, zima w pełni.

                      • U mnie też śnieg. A w domu ciepełko bo mężuś ogień w centralnym złożył 🙂

                        • W Łodzi właśnie śnieg pada
                          Na szczęście w mieszkaniu ciepełko

                          • u mnie pada deszcz i zimno. ale w domu cieplo. kominek sobie zaraz zapale, zeby i nastroj sie pojawil

                            • u nas od godziny pada snieg

                              • Na Śląsku też śnieg :/. Dzieciaki nieco zdezorientowane. Jeden stwierdził, że pódziemy lepić bałwana, bo jest zima, a drugi, że przyjdzie do niego Święty Mikołaj z prezentami ;). W domu na szczęście cieplutko :).

                                • Po paru wspaniale słonecznych i ciepłych dniach /opalenizna na buźkach całej rodzinki;-)/ to, co teraz za oknem…. szok.

                                  Nie pada ani śnieg, ani deszcz… ale jest zimno i szaro-buro.

                                  Trzymam kciuki za tych, co w trasie – za szczęśliwe powroty do domu:Kciuki :

                                  • na pomorzu bez deszczu, ale zimno jak późną jesienią ! byłam w kurtce zimowej !

                                    • Wyjechaliśmy na wycieczkę do Wieliczki wiosną, wróciliśmy na Śląsk zimą

                                      • Zamieszczone przez aggi
                                        U nas ulewa na maksa. Rano było 4 stopnie. A już myślałam,że sezon grzewczy za nami. 🙂

                                        Godzinę po tym jak to napisałam zaczeła się śnieżyca. Mamy już 5 cm śniegu.Toż to szok !!!

                                        • wierzyć się nie chce
                                          co się dzieje

                                          u mnie bez śniegu
                                          na termometrze zaledwie 5 st
                                          wiatr jest straszny
                                          głowę chce urwać

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: NORMALNIE ŚNIEG PADA

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general