Forum: Polecam

nosidełka Chicco ?

Hej! Noszę się z zamiarem kupna jakiegoś nosidełka, i z tego co mi wiadomo, dość fajne rozwiązania proponuje Chicco. Ceny są jednak dość wysokie. Czy są adekwatne do jakości produktu? Czy opłaca się Waszym zdaniem wydać 160 (Chicco go) lub 240 zł (go plus) na okres średnio pół roku? Które z nich polecacie? Czy w “Chicco go” można nosić dzieciaka już w drugim miesiącu czy dopiero później? A może miałyście do czynienia z nosidełkami innych firm (polskich?) – czy są porównywalne do Chicco?
Pozdrawiam

Kasia – mama 3-tygodniowego Jasia

5 odpowiedzi na pytanie: nosidełka Chicco ?

jane Dodane ponad rok temu,

Re: nosidełka Chicco?

Mam Chicco go i jestem (bylam:) zadowolona – bylam, bo Malgoś już sie tam nie mieści 😉
Jeżeli zamierzasz dużo go używać to jest godne polecenia, natomiast jeśli sporadycznie, to rzeczywiście warto się zastanowić, bo cena faktycznie mała nie jest.

Jane i Małgosia 04.05.2003

lin Dodane ponad rok temu,

Re: nosidełka Chicco?

My też mieliśmy chicco go kupione w necie za 100 zł, jak nowe, i super się sprawdziło, zwłaszcza na wypady do sklepu, wygodne, wytrzymałe i ładnie wykonane. Nawet po kilku praniach w pralce wyglądało bardzo dobrze i moglam je sprzedać innej mamie za 60zł. Także polecam zwłaszcza że można okazyjnie kupić używane.

Lin i Mateuszek (25.03.2003)

lin Dodane ponad rok temu,

Re: nosidełka Chicco?

acha, i używaliśmy je od poczatku 3 miesiąca do końca 9 (!), mimo że Mały miał już prawie 10 kg, a przewidziane jest dla dzieci do 9 kg.

Lin i Mateuszek (25.03.2003)

szczelen Dodane ponad rok temu,

Re: nosidełka Chicco?

Dzięki za podzielenie się swoimi wrażeniami. Niepotrzebnie otwierałam nowy wątek o nosidełkach, bo chyba się już zdecydowałam na Chicco. Pozdrawiam!

Kasia i Jaś (17.02.04)

cait Dodane ponad rok temu,

Re: nosidełka Chicco?

Go mi się nie podobało. Wydawało się płytkie.

Znasz odpowiedź na pytanie: nosidełka Chicco ?

Dodaj komentarz

Dla starających się
Objawy ciążowe raz jeszcze
Dziewczyny...proponuje, by odnowic stary watek... Niech wszystkie zafasolkowane wpisaly swoje pierwsze objawy ciazowe..jak jeszcze nie wiedzialy, ze sa w ciazy no i te pozniejsze.. Moze pomoga troche nam, zdesperowanym starajacym sie:) GABI
Czytaj dalej
Jedno- i dwulatki
To My -chcemy się przedstawić- przypomnieć:)
Dla tych którzy nas znają tak dla przypomnienia a dla tych którzy o nas nie słyszeli to się przedstawiamy. Na forum jestem już od oczekujących ale teraz chciałabym się przenieść
Czytaj dalej