nowa … chociaż nie do końca :)

Od jakiegoś czasu zaglądam sobie tu na forum i razem z Wami przeżywam radości i rozczarowania, identyfikuję z problemami i odnajduję całą masę bezcennych informacji, których nigdzie nie znalazłam, naprawdę dzięki Wam poznaję Siebie – swój organizm coraz lepiej 🙂 – za to bardzo Wam Wszystkim dziękuję!!! to odkrywanie siebie jest niesamowite, coraz więcej czuję i rozumiem co się ze mną dzieje w każdej fazie cyklu.

A teraz kilka słów o mnie. Od zeszłego roku staramy się z mężem o dzidziusia :)… ale jakoś nie wychodzi :(… po drodze kilka miesięcy walki z ciągle pojawiającymi się torbielami, 10 – 14 dniowymi cyklami, przy których mocno się wykrwawiałam i byłam bardzo słaba, brałam wiele leków takich jak Wy, niektóre pomagały inne…

Niestety nie mam stałego dostępu do Interneru, dlatego pojawiać się będę od czasu do czasu na Forum ale zawsze chętnie do Was zaglądam, znajduję tu pocieszenie i zrozumienie.

Pozdrawiam i życzę Wszystkim Forumowiczkom… do zobaczenia wkrótce na “oczekując na dziecko” 🙂
Utsi

10 odpowiedzi na pytanie: nowa … chociaż nie do końca :)

  1. Re: nowa… chociaż nie do końca 🙂

    Cieszę się że do nas dołączyłaś. Jak juz pewnie zauważyłaś przeżywamy tu zarówno radości, jak i smutki ale najważniejsze jest to, że mamy się z kim o tym podzielić. Człowiekowi zawsze jest lżej jak wyrzyci z siebie to, co mu leży na sercu. Życzę Ci abyś jak najszybciej mogła sie cieszyć widokiem dwóch kreseczek ! Trzymaj się cieplutko!!!!

    Magda

    • Re: nowa… chociaż nie do końca 🙂

      Witaj w naszym gronie! i życzę szybciutkiego przejścia na oczekujące!!!!!!!!

      Kasiek

      • Re: nowa… chociaż nie do końca 🙂

        witam Cię, fajnie że jesteś, bo zawsze co 1000 głów to nie 1

        [Zobacz stronę]

        • Re: nowa… chociaż nie do końca 🙂

          To prawda to forum jesat inne niz wszystkie. Dzięki niemu zrozumialam że nie jestem sama z problemami….. Wiem że jest nas wiele i ze wszystkie łączymy sie w jednym pragnieniu…..
          Pozdrawiam Was i przyłączam się do podziękowań 🙂

          • Re: nowa… chociaż nie do końca 🙂

            Witaj słonko :):):)

            • Re: nowa… chociaż nie do końca 🙂

              Witaj Utsi w tym przytulnym kąciku:) Życzę Ci jednak, żebyś szybciutko mogła się przenieść do Oczekujących. Powodzenia:)

              malibu

              • Re: nowa… chociaż nie do końca 🙂

                Fajnie ze jestes z nami! Ja trzymam kciuki! Mam nadzieje, ze bedziemy czesto wymieniac sie radosnymi wiadomosciami. Powodzenia w staraniach!

                • Re: nowa… chociaż nie do końca 🙂

                  W§itam cie serdecznie. Milo mi, ze podoba ci sie ten kacik zwariwanch na punkcie bobsow bab.Zagladaj do nas ile tylko dasz rady

                  • Re: nowa… chociaż nie do końca 🙂

                    Witaj. Trzymam za Ciebie kciuki, aby Ci sie jak najszybciej udalo przejsc ” do oczekujacych”:-)

                    komkoma

                    • Re: nowa… chociaż nie do końca 🙂

                      🙂 dziękuję za wszystkie ciepłe słowa, naprawdę takie miejsce jest potrzebne!

                      Pozdrawiam Utsi

                      Znasz odpowiedź na pytanie: nowa … chociaż nie do końca :)

                      Dodaj komentarz

                      Mozarella w ciąży

                      Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                      Czytaj dalej →

                      Ile kosztuje żłobek?

                      Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                      Czytaj dalej →

                      Dziewczyny po cc – dreny

                      Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                      Czytaj dalej →

                      Meskie imie miedzynarodowe.

                      Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                      Czytaj dalej →

                      Wielotorbielowatość nerek

                      W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                      Czytaj dalej →

                      Ruchome kolano

                      Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                      Czytaj dalej →
                      Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                      Logo
                      Enable registration in settings - general