Nowa – niestety

Witam, Jest mi trochę smutno, choć nie wiem czy powinno:) Od sierpnia staramy się o dzidzi, wczoraj zrobiłam w 37 dc test (tak długiego cylku jeszcze nie miałam nawet po antybiotykach) i oczywiście jak się domyslacie NEGATYWNY! @ jak nie ma tak nie ma, sama nie wiem co o tym wszystkim myśleć. Nie spałam prawie całą noc, wiem że te parę miesięcy to jeszcze nie powód do paniki, ale jest mi z tym źle, bardzo źle:((((((((((((((((

Ewelinamo

5 odpowiedzi na pytanie: Nowa – niestety

mika7 Dodane ponad rok temu,

Re: Nowa – niestety

witaj Ewelino!!
nie martw sie zaczynamy niedługo Nowy Rok a z nim beda same niespodzianki dla nas wszystkich, wiec nosek do góry.
A czy cykle masz regularne?, bo jesli tak to 37 dc+ test negatywny=wizyta u lekarza i sprawdzenie co się dzieje.
Moze na poczatek testy ovu, sprawdzisz sobie kiedy masz ovu i bedziesz wiedziała kiedy macie działac:::)))
od sierpnia to naprawde niewiele czasu i uwierz mi pary, które zachodzą po pierwszym cyklu starań to są niesamowici szczesciarze, lecz zdarzaja sie bardzo rzadko..
pozdrawiam

ania

marzenka27 Dodane ponad rok temu,

Re: Nowa – niestety

Nie jesteś sama:)
Od czasu jak mi zależy organizm mi tak szaleje, kiedys miłam @ co 28 dni jak w zegarku, a teraz gdy licze i sie tym interesuje nagle mam nieregularne cykle…
Jestem dobrej mysli i przesyłam pozytywne wibracje 🙂

samanta Dodane ponad rok temu,

Re: Nowa – niestety

Ewelinamo jeśli test wyszedł negatywny i @ nie będzie jeszcze przez kilka dni to powtórz test albo zrób badanie z krwi (betę)

Może Cię tym nie pocieszę ale napiszę Ci że ja staram się również od sierpnia ale 2002 roku

****************
35 cykl

ewelinamo Dodane ponad rok temu,

Re: Nowa – niestety

Bogu dziękuję, że Was mam! O mało się nie popłakałam, dzięki tym paru słowom nabieram wiary i mam siłę walczyć dalej. Przyszłe matki trzymajmy się razem i nie poddawajmy. O testach owulacyjnych już pomyślałam, ale narazie czekam na @ – moje cykle były powiedzmy w miarę regularne 28-31 dni a teraz nie wiem co sie dzieje, cóź przyszło mi tylko czekać! buźka

Ewelinamo

bibitka Dodane ponad rok temu,

Re: Nowa – niestety

Witaj Ewelinko,
Dla pocieszenia powiem Ci że ja też staram się od siepnia i póki co same porażki i przeszkody napotykam. Zawsze miałam cykle regularne, ale odkąd zaczęłam usilnie obserwować swój organizm wszystko zaczyna się gmatwać. W zeszły miesiącu @spóźniła się o tydzień. Już miałam iskierkę nadziei ale jak poszłam do gina to okazało się, że jajeczko nie pękło i zrobiła się torbielka, która spóźniła mi @. Mam nadzieję, że u Ciebie będzie bardziej kolorowo i szczęśliwie. Trzymam kciuki i głowka do góry!!! Na pewno nam się uda. W końcu kochane dziewczyny zasługujemy na to by poznać smak macierzyństwa i cieszyć się naszymi maleństwami. Pozdrawiam Małgosia

Znasz odpowiedź na pytanie: Nowa – niestety

Dodaj komentarz

Jedno- i dwulatki
Pyza dziś skończyła roczek...tak więc...jestem:))
Dziś celebruję każdą godzinę, wspominam 28.12 sprzed roku, kiedy po tygodniu "przenoszenia" mój Aniołek sfrunął na ziemię. Pewnie nie napiszę nic nowego...ale ten rok był najpiekniejszym z moich dotychczasowych 27 lat:P Dziś
Czytaj dalej
Jedno- i dwulatki
Pytanko o fotografa - do w-wianek
Dziewczyny, czy któraś z Was może mi polecić fajnego, dobrego fotografa? Mamy taki mały zwyczaj - robimy Ali zdjęcie urodzinowe. Mam nadzieję, że kiedyś powstanie z tego mała domowa galeria.
Czytaj dalej