nowe gg prawie już jak nasza klasa :-(

zaktualizowałam gg i mam wrażenie jakby to była Nasza klasa
U każdego jest profil
widać jakich mamy wspólnych znajomych na gg

Można dodawać zdjecia

ale co mnie jeszcze wkurza
to to ze widzi się wszystkie opisy jakie ktoś miał przez ostatni czas i kiedy je dawał.

Oczywiście wkurza mnie to ze moje widać 🙂
Nie wiecie jak je usunąć z profilu?

23 odpowiedzi na pytanie: nowe gg prawie już jak nasza klasa :-(

jane Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Reginka:

Oczywiście wkurza mnie to ze moje widać 🙂
Nie wiecie jak je usunąć z profilu?

Nie wiem, ale ja juz dawno nie aktualizuje gg. Ostanio zrobilam to przy okazji przeinstalowania komputera (niejako odgornie musialam zainstalowac na nowo i weszla mi owczesna aktualna wersja) i nie podoba mi sie. Zadnych nowych wersji juz nie chce, choc co jakis czas mnie pyta. Podobnie n-k. Powoli stamtad znikam. Przestalo mnie to bawic…

lawinia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Reginka:zaktualizowałam gg i mam wrażenie jakby to była Nasza klasa
U każdego jest profil
widać jakich mamy wspólnych znajomych na gg

Można dodawać zdjecia

ale co mnie jeszcze wkurza
to to ze widzi się wszystkie opisy jakie ktoś miał przez ostatni czas i kiedy je dawał.

Oczywiście wkurza mnie to ze moje widać 🙂
Nie wiecie jak je usunąć z profilu?
nie wiedziałam że coś takiego jest. mam wersję 7.7 i działa mi bez zarzutu więc nie zmieniam.

regi Dodane ponad rok temu,

ale penie to tak działa ze nawet jak ja mam starą wersję a ktoś inny tę najnowszą to właśnie te wszystkie rzeczy widzi
czyli wspolne kontakty na gg opisy itd

Oczywiscie mozna nawet prezenty ja na NK dawać

kamuszka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Reginka:zaktualizowałam gg i mam wrażenie jakby to była Nasza klasa
U każdego jest profil
widać jakich mamy wspólnych znajomych na gg

Można dodawać zdjecia

ale co mnie jeszcze wkurza
to to ze widzi się wszystkie opisy jakie ktoś miał przez ostatni czas i kiedy je dawał.

Oczywiście wkurza mnie to ze moje widać 🙂
Nie wiecie jak je usunąć z profilu?

Kolejne badziewie 😀 Wróć do starej wersji, nie będziesz się denerwowała niepotrzebnie 🙂

ciapa Dodane ponad rok temu,

Tlen polecam

figa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Reginka:zaktualizowałam gg i mam wrażenie jakby to była Nasza klasa
U każdego jest profil
widać jakich mamy wspólnych znajomych na gg

Można dodawać zdjecia

ale co mnie jeszcze wkurza
to to ze widzi się wszystkie opisy jakie ktoś miał przez ostatni czas i kiedy je dawał.

Oczywiście wkurza mnie to ze moje widać 🙂
Nie wiecie jak je usunąć z profilu?
Przestałam używać gg, bo po którejś tam aktualizacji zamulał mi system tak, że pracować nie mogłam.
Nie lubił się z moimi pracowymi programami ewidentnie.
A i ja go wtedy znielubiłam więc rozstaliśmy sie bez żalu 😉

marchewkowa Dodane ponad rok temu,

mam wersję 6.1
na portalach z darmowymi programami jest dostępny. Do tego nowego nie mogę się jakoś przekonać.

vieshack Dodane ponad rok temu,

ja lubię gg i używam, ale wolę stare, nowego jeszcze nie ogarnęłam 😉

monikachorzow Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ciapa:Tlen polecam
ja tez 🙂
długo miałam tylko tlena i lubiłam go:)

olinja Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez vieshack:ja lubię gg i używam, ale wolę stare, nowego jeszcze nie ogarnęłam 😉
ja mam wersje 7 cos i jest ok ale nowego nie chce, najchetniej zostałabym przy wersji któa ma marchewkowa 🙂

lea Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Reginka:ale penie to tak działa ze nawet jak ja mam starą wersję a ktoś inny tę najnowszą to właśnie te wszystkie rzeczy widzi
czyli wspolne kontakty na gg opisy itd

Oczywiscie mozna nawet prezenty ja na NK dawać

Użytkownicy mający nowe gg widzą, czy masz kogoś w kontaktach?

Ja używam wersji sprzed kilku aktualizacji. Nowa (chyba ta przedostatnia) była dla mnie toporna, zamulała komputer, dawała mi informacje, których nie potrzebuję (np. avatary) i nie umiałam wejść na widok listy bez pogrupowania na różne kategorie.

PS Prezenty można dawać i bez gg czy NK 😉

klucha Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Lea:Użytkownicy mający nowe gg widzą, czy masz kogoś w kontaktach?

tak
tyle ze nie wszystkich tylko tych wspólnych

jeżeli ty w kontaktach masz “Z”, “Y”, “A”
a ja mam “A”, “Y”

to wchodząc w twój profil, wiem że ty w swoich kontaktach też masz “A” i “Y”

lea Dodane ponad rok temu,

No rozumiem, ale żadna to różnica dla mnie, że chodzi tylko o niektórych. I tak to jest wykorzystanie danych z mojego profilu, konta czy programu i to bez wiedzy osób, które mają inną jego wersję. Strach pomyśleć, co będzie w kolejnych wersjach 😉

Mnie to w żaden sposób nie szkodzi, że ktoś wie, czy mam daną osobę w kontaktach, ot, będzie wiedział więcej niż ja, bo ja mam tak długą listę (nie zmieniam jej od 9 bodajże lat i często pod numerkami są już zupełnie inne osoby, więc mam bałagan, ale po prostu nie wyrzucam nieużywanych kontaktów), że sama już nie wiem, kogo mam w kontaktach… Ale dla niektórych to może być źródło niefajnej zabawy, a poza tym sam fakt wykorzystywania czegoś takiego w programie wydaje mi się nie w porządku.
Ot, szpiegowanie.
I jeszcze sprawdzanie starych komentarzy?
A po co to?

klucha Dodane ponad rok temu,

nie wiem lea
po co to

tak samo jak z facebookiem
któregos pięknego dnia dostałam od nich zaproszenie do załozenia profilu
z informacją że moi znajomi pan X i pani Y już tam są i na mnie czekają

pytałam sie pana X, pan mnie nie zgłaszał
i tak wychodzi na to że zakładając konto na facebooku udostępniasz jakieś swoje kontakty,
i w taki sposób facebook wie że ja nie mam tam profilu i próbują mnie zwerbować

czy mi sie to podoba?
nie

k8-77 Dodane ponad rok temu,

stara wersja = brak problemu 🙂

reno Dodane ponad rok temu,

Czy jest tu ktoś, oprócz mnie, kto nie ma gg?…

goooosia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Klucha:nie wiem lea
po co to

tak samo jak z facebookiem
któregos pięknego dnia dostałam od nich zaproszenie do załozenia profilu
z informacją że moi znajomi pan X i pani Y już tam są i na mnie czekają

pytałam sie pana X, pan mnie nie zgłaszał
i tak wychodzi na to że zakładając konto na facebooku udostępniasz jakieś swoje kontakty,
i w taki sposób facebook wie że ja nie mam tam profilu i próbują mnie zwerbować

czy mi sie to podoba?
nie

oczywiscie ze Pan X zglaszal 🙂
Pan facebook sie spytal czy Pan X chce sprawdzic, ktory z jego znajomych juz jest na facebooku/zaprosic tych ktorych jeszcze nie ma i poprosil o liste kontaktow z poczty elektronicznej
gdyby Pan X nie podal swojego loginu i hasla do poczty el. to Pan facebook by Cie nie zaprosil.

czy jakos tak. Pan facebook mnie tez pytal, ale odmowilam 😉

redyna Dodane ponad rok temu,

nie mam facebooka, nie mam (już) N-K, nie mam innych dziwnych rzeczy, mam stare gg i swoją stronę internetową,

jak wrzucę w google swoje imię i nazwisko wyskakują mi przeróżne adresy związane z moją pracą, które ktoś “pożycza” dla swoich potrzeb i to mnie denerwuje.

ewike Dodane ponad rok temu,

Dzięki za info, mam jakąś prastarą wersję nie_wiem_ile
i
okazuje się, że trzeba jej bronić jak niepodległości
no chyba, że mimo wszysko jestem wciągnięta w te nowe tryby?

ewike Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez marchewkowa:mam wersję 6.1
na portalach z darmowymi programami jest dostępny. Do tego nowego nie mogę się jakoś przekonać.

a myślałam, ze mam najstarszą w towarzystwie
i WYGRAM!

Znasz odpowiedź na pytanie: nowe gg prawie już jak nasza klasa :-(

Dodaj komentarz

Tematy, których nie znalazłam w forum
Jak dużo ciuchów sobie kupujecie? ;-)
Dobre pytanie :D Ile macie par spodni, sukienek, butów :) Pytam z ciekawości, bo ostatnio załączyło mi się na stałe coś w stylu "ciągle mi mało" i szukam okazji, żeby
Czytaj dalej
Polecam
stempelki z biedronki
Właśnie wróciłam z Biedronki ze stempelkami: [IMG]https://www.biedronka.pl/cms/img/u/Gazetki/szkola_1/big/08.jpg[/IMG] genialne są dziecku tez się podobają ;)
Czytaj dalej