o której przeciętny ojciec wraca do domu?

pytam serio
nie wiem kim jest przeciętny ojciec 😉 ale jestem bardzo ciekawa o której wasi mężowie/niemężowie wracają do domu po pracy.
podzielicie się tą słodką tajemnicą?

Strona 2 odpowiedzi na pytanie: o której przeciętny ojciec wraca do domu?

  1. Zamieszczone przez kiara
    Razem wracamy o 15:30 ( pracujemy od 7:30 ) 🙂

    Jak ma sluzbe (1 lub 2 w miesiacu ) wraca ok 8 dnia nastepnego

    Mam wrażenie, że to dość komfortowa sytuacja….zobaczcie- kto dziś pracuje 8-16.00 5 dni w tygodniu? ( juz lekko odbiegajac od was, kiara)

    • Zamieszczone przez ahimsa
      Mam wrażenie, że to dość komfortowa sytuacja….zobaczcie- kto dziś pracuje 8-16.00 5 dni w tygodniu? ( juz lekko odbiegajac od was, kiara)

      No bardzo komfortowa:)
      8 godzin dziennie 5 dni w tygodniu 🙂

      • Zamieszczone przez szpilki
        wyszedl w zeszla sobote o 5 rano i jeszcze nie wrocil

        to model bardzo mi bliski, kiedyś tak wyszedł na pół roku ;-(

        • Zamieszczone przez kiara
          No bardzo komfortowa:)
          8 godzin dziennie 5 dni w tygodniu 🙂

          zaraz się wścieknę z zazdrości!
          ;-)))

          • Za granicą też tak jest? czy można utrzymac rodzine pracując 8-16.00?
            Bo w PL mam wrażenie, że nie bardzo:( ( w nielicznych przypadkach)

            • To zależy, ale najczesciej jest taki schemat:
              2 tyg. w miesiącu 6-14
              2 tyg. w miesiącu wychodzi ok. 5- wraca ok. 23
              week raczej wolne, czasem pracująca sobota się trafi

              • Zamieszczone przez kiara
                No bardzo komfortowa:)
                8 godzin dziennie 5 dni w tygodniu 🙂

                u nas tak samo:) mąż pracuje od 7.00 do 15.00 i odbiera Ize z przedszkola.

                • Zamieszczone przez kiara
                  No bardzo komfortowa:)
                  8 godzin dziennie 5 dni w tygodniu 🙂

                  U nas identycznie 🙂 W naszym przypadku to są zalety pracy w “budżetówce”

                  • Wychodzi 7 -9 rano wraca 20-22.

                    • Zamieszczone przez szpilki
                      wyszedl w zeszla sobote o 5 rano i jeszcze nie wrocil

                      zgłosiłaś gdzieś ten fakt?

                      • Mój mąż wychodzi 7.00-8.00 wraca różnie zazwyczaj 17.00-19.00.

                        • Wszyscy razem wychodzimy o 7, najpierw przedszkole, potem my praca. Ja wracam ok 15, odbieram Nutkę z przedszkola a tatuś wraca ok 16:20- 16:30 😀

                          • Wychodzi o 8
                            Wraca ok. 18
                            Czasami trochę później

                            • Zamieszczone przez ahimsa
                              Za granicą też tak jest? czy można utrzymac rodzine pracując 8-16.00?
                              Bo w PL mam wrażenie, że nie bardzo:( ( w nielicznych przypadkach)

                              W Norwegii pracuje się od 7mej do 15tej choć zależy też od rodzaju wykonywanej pracy.W budowlance tak się pracuje,ale wiadomo nadgodziny też lecą tak więc można powiedzieć,że od 7 do 18tej.W soboty prcuje sięo wiele krócej od 7mej do 13tej:)

                              • teoretycznie idą z eFem na 8, a wracają przed 18ą 🙂

                                ps. mój mąż jest nieprzeciętny, żeby była jasność!;)

                                • Mój małż wychodzi o 8.30 najpóźniej odprawadzając Baśkę do przedszkola a potem koło 17tej ją odbiera. Jako, że pracuje na uczelni to bierze wolne kiedy taka potrzeba… ale oczywiście ma to swoje poważne minusy….

                                  PS. Generalnie u nas role odwrócone w 80% ale fajnie jest. 🙂

                                  • mój małż to zależy
                                    jak na rano idzie to jest po 15
                                    jak na popołudniówke to po 23
                                    jak na nockę to po 7

                                    • Wychodzi 7.30, ale najpierw odwozi dzieci do dwóch placowek, wraca ok. 19.
                                      Ja – 8.00-16.00 :), ale w domu jestem ok. 17.30 – juz z dziecmi.

                                      • mój mąż codziennie od 8 do 16
                                        weekendy wolne
                                        sobota raz na 3 tygodnie pracująca

                                        • Mąż przed 17 musi odebrać córkę ze świetlicy (haha;)), więc jest w domu przede mną. Dawniej różnie to bywało, ale okazuje się, że jak trzeba, to można wrócić o normalnej porze z pracy.

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: o której przeciętny ojciec wraca do domu?

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general