obraczki

Ostatnio przydarzył mi sie pewien incydent, jesli mozna to tak nazwać 🙂 Zaczął ze mną flirtować facet, zaprosił mnie nawet na kawę, a jak odpowiedziałam że jestem meżatka i mam dziecko usłyszałam zarzut “to dlaczego pani nie nosi obraczki”. Hmmmm z jednej strony robawiła mnie nieźle ta sytuacja a z drugiej storony pomyslałam, że faktycznie ani ja ani mój maz nie nosimy obraczek – z różnych wzgledów – przede wszystkim nie podobają nam sie a na ładniejsze nas na razie nie stać, chociaż są w planach :). Jak sobie pomysle że jakaś laska podobnie może tak kręcic do mojego męża to trochę mnie to mierzi. I stad moje pytanie czy nosicie obrączki, zawsze i wszędzie, czy faktycznie tak jest że obraczka działa “odstraszajaco” czy tez inaczej “uświadamiająco”, że jest informacją “stop jestm zajęty”, a ci którzy są meżaci i dzieciaci i jej nie nosza są podejrzani, że na pewno szukaja lub sa nieszczęśliwi w małżeństwie?. Szczerze to dopiero teraz zauważam że ludzie faktycznie przywiązyja do tego dużą wagę.

Strona 4 odpowiedzi na pytanie: obraczki

  1. Re: obraczki

    My mamy ladne obraczki, wiec nosimy 😉

    • Re: obraczki

      Oboje nosimy cały czas. Ja jedynie ją ściągam do zagniatania ciasta, ale tak to zawsze noszę. Bez niej czuję się jak bez ręki. Przyzwyczaiłam się do niej. Bardzo lubię ją nosić, mąż mam nadzieję, ze też
      Nawet podoba mi się to “naznaczenie”

      lunea i Weronika (24.09.03)

      • Re: obraczki

        Oboje z mężem nosimy zawsze i wszędzie. Ja bardzo żadko zdejmuję, szczególnie przy czynnościach domowych. Mąż ma zawsze na palcu. Dla mnie to symbol, bardzo ważny znak…A jednocześnie przypomnienie bardzo ważnego dnia 🙂

        • Re: obraczki

          My nie nosimy obraczek, bo maz schudl i mu zlatuje 😉 a ja mam problemy ze skora na rekach i musze co chwile czyms smarowac. I nie, nie przywiazuje do tego wagi. Inna sprawa, ze czasem na gg ktos mnie zaczepi i milo sobie rozmawiamy do czasu gdy schodzi na to ze mam meza i dzieci. Juz pare razy taki znajomek po prostu sie wylaczyl. Bez glupiego “czesc” na pozegnanie 🙁 Ha, malo tego – na dyskotece tanczylam z facetem (maz akurat byl po piwo, wiec nie bylo go przy stoliku gdy zostalam poproszona do tanca) i milo sobie przy okazji gawedzilismy tez do czasu jak zeszlo na meza i dzieci. Po prostu mnie zostawil w polowie piosenki na srodku parkietu…

          Malgosia 2,8 & Martinka 9m

          • Re: obraczki

            My nie nosimy!Mąż zgubił obraczke z 2 lata temu od tamtej pory obiecuje ze kupimy:)a ja nie nosze bo mi przeszkadza zakładam ja od swieta:)


            martys darek28.02 julcia 07.03

            Znasz odpowiedź na pytanie: obraczki

            Dodaj komentarz

            Mozarella w ciąży

            Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

            Czytaj dalej →

            Ile kosztuje żłobek?

            Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

            Czytaj dalej →

            Dziewczyny po cc – dreny

            Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

            Czytaj dalej →

            Meskie imie miedzynarodowe.

            Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

            Czytaj dalej →

            Wielotorbielowatość nerek

            W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

            Czytaj dalej →

            Ruchome kolano

            Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

            Czytaj dalej →
            Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
            Logo
            Enable registration in settings - general