Od kiedy mogę kakao

No właśnie dziewczyny Kami skończyła roczek od kiedy jej mogę podawać ???
Pozdrawiam

Nati i Kamilka 05.04.04

8 odpowiedzi na pytanie: Od kiedy mogę kakao

lea Dodane ponad rok temu,

Re: Od kiedy mogę kakao

A od jakiego wieku jest kaszka o smaku czekoladowym? Wydaje mi sie, ze od roczku wlasnie, ale nie pamietam dokladnie 🙁

Mysle, ze mozesz juz podawac, choc przeciez nie zagwarantuje, czy akurat na kakao nie bedzie konretne dziecko uczulone.
A o jakim kakao myslisz? Granulowanym czy prawdziwym, bez chemii? Chyba od takiego bym zaczela.
Ja nie podaje, bo Mateusz po prostu nie lubi.

Mateuszek (2 lata)

1014monia Dodane ponad rok temu,

Re: Od kiedy mogę kakao

Możesz już podać kakao 🙂 smacznego

Monia i Olgutek 06.05.2003

mirabelka79 Dodane ponad rok temu,

Re: Od kiedy mogę kakao

juz mozesz podac. jest takie specjalne kakao dla dzieci ale ja prawde mowiac daje zwykle wedlowskie (nie granulowane)…tzn probuje dawac bo Gosia i tak tego nie tknie:))

Ala i Małgosia (16.12.2003)

natinka Dodane ponad rok temu,

Re: Od kiedy mogę kakao

Kaszka czekoladowa oj nie wiem nie podawałam.
Myślałam o takom kakao z Puchatka bo ja takie piję ale chyba takie prawdziwe bedzie na początek lepsze do sprawdzenia, ja właśnie bym chciała spróbować dać czy małej to będzie wogóle smakowało 🙂
Pozdrawiam

Nati i Kamilka 05.04.04

natinka Dodane ponad rok temu,

Re: Od kiedy mogę kakao

Dziekujemy bardzo :)))

Nati i Kamilka 05.04.04

kra Dodane ponad rok temu,

Re: Od kiedy mogę kakao

Ja dawałam, jak Wiktorek miał jakieś 10 miesięcy. Granulowane, Nesquicka. Możesz dać, tylko trzeba obserwować, czy potem nie będzei problemu z robieniem kupy, bo niektóe dzieci tak reagują.
Smacznego!

Kra, Wiktorek (19.11.2003) i * (10.08.2005)

asia80 Dodane ponad rok temu,

Re: Od kiedy mogę kakao

Kaszka jest od dwunastego miesiaca 🙂

Asia i Oliwierek 14.01.2004

natinka Dodane ponad rok temu,

Re: Od kiedy mogę kakao

A dzieki no i juz wiadomo

Pozdrawiam

Nati i Kamilka 05.04.04

Znasz odpowiedź na pytanie: Od kiedy mogę kakao?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Oczekując na dziecko
gorzki smak w ustach w ciąży któras tak miala
czesc czy ktoras miala gorzki smak w ustach w ciąży odpiszcie czekam
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
jaka maść na krostki na buzi
Czy ktoś z was może polecić dobrą maść lub kremik na wysypkę alergiczną na buzi. Odstawiłam wszystko co możliwe do jedzenia (produkty mleczne, jajka etc.) i czekam na efekty. Moje
Czytaj dalej