od kiedy okres?

dziewczyny, karmię piersia już 5 miesiąc i nadal nie mam okresu! czy to normalne czy iść do ginka bo cos nie tak????
pap i basia 8.9.03

7 odpowiedzi na pytanie: od kiedy okres?

  1. Re: od kiedy okres?

    To jest bardzo różnie. Ja dostałam 4 miesiace po porodzie i oczywiście karmiłam piersią, ale moja znajoma dostała po roku. Do gina zawsze możesz iść i zapytać, ale ja nie martwiłabym się na twoim miejscu

    pozdr. Magda i oleńka (31.07.2003)

    • Re: od kiedy okres?

      Ja dziś pierwszy raz dostałam okres, i czończe już karmić.

      CHMURKA I KLAUDIA 13.09

      • Re: od kiedy okres?

        Jesli nie ma jakichs niepokojących oznak, nie musisz iśc do lekarza. Póki karmisz, możesz nie mieć okresu, a kiedy przestaniesz – to też może (ale nie musi) potrwać.

        • Re: od kiedy okres?

          Hej! Ja karmię piersia Filipka już prawie 8 miesięcy i okresu jeszcze nie mam. Słyszałam, że może to potrwać dopóki nie skończy się karmić więc się nie martwię. To wszystko zależy od indywidualnych cech kobiety, więc ciesz się póki możesz!!! ;-)))) Pozdrawiam!

          Ewa/Dominiś(05.03.02) i Filipek(11.06.03)

          • Re: od kiedy okres?

            ja dostałam 6 mcy po porodzie. karmiłam piersiš. dokšd karmisz nie musi być. potem może się pojawić ok. miesišca po odstawieniu.

            Beata&Patryk(03.03.03) [Zobacz stronę]

            • Re: od kiedy okres?

              Ja juz dokarmiam… ale maly jest strasznie cycowy – do 3 godzin dziennie chce… i dalej nie mam okresu a to juz 8.5 miesiaca
              pozdrawiamy
              Alicja25 i Lukasz 14.05

              • Re: od kiedy okres?

                Okresu moze nie byc dlugo. Zwiazane jest to z tym, ze podczas karmienia wydzielany jest hormon (chyba prolaktyna) hamujacy jajeczkowanie. Rozne sa oraganizmy kobiety i jak np przerwa miedzy karmieniem jest dluga to moze sie zdazyc, ze dojdzie do jajeczkowania i pojawi sie okres. Z tym jest naprawde roznie, ale nie ma sie czym martwic jak sie nie pojawia.
                Serdecznie pozdrawiam.

                Znasz odpowiedź na pytanie: od kiedy okres?

                Dodaj komentarz

                Mozarella w ciąży

                Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                Czytaj dalej →

                Ile kosztuje żłobek?

                Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                Czytaj dalej →

                Dziewczyny po cc – dreny

                Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                Czytaj dalej →

                Meskie imie miedzynarodowe.

                Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                Czytaj dalej →

                Wielotorbielowatość nerek

                W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                Czytaj dalej →

                Ruchome kolano

                Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                Czytaj dalej →
                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                Logo
                Enable registration in settings - general