Odchody poporodowe, okres czy co?!

Proszę oświećcie mnie w temacie co mi się dzieje. Z góry przepraszam za intymne szczegóły.
Cesarkę miałam 1-go kwietnia tego roku. Krwawiłam po tym przez około 5 tygodni, potem przez około 3 tyg. leciał ze mnie śluz albo inny płyn o niezbyt miłym zapachu. Tydzień temu stwierdziłam z ulgą, że wreszcie mi przeszło. W ubiegły piątek byłam na pierwszej wizycie u gina. Stwierdził, że wszystko ładnie we mnie wygląda, następny termin wyznaczył na po wakacjach. Nie chwaliłam się mu że tak długo krwawiłam, bo nie widziałam takiej potrzeby, a dziś wyczytałam w gazecie (“Mamo to ja”) że krwawienie powinno trwać tylko ok. 2 tygodnie!
Ale właściwie nie to jest powodem mojego niepokoju i tego, że piszę do Was z prośbą o radę.
Jak już wspomniałam w piątek byłam u gina. Pytał mnie czy już miałam pierwszy okres, powiedziałam zgodnie z prawdą, że nie. A w niedzielę zaczęłąm krwawić. NIedużo, ale na tyle, że uznałam że to okres. Tyle że w poniedziałek mi przeszło! A we wtorek wieczorem znowu krew i dziś znowu nic.
No więc zgłupiałam. Okres, odchody, czy inna cholera? Powinnam się z tym zgłosić do lekarza czy nie? Pytam bo czytałam, że jak w odchodach krwawienie się skończy a potem znowu zacznie to jest to niepokojący objaw i trzeba się zgłaszać do lekarza. A ja jakoś nie mam na to ochoty i liczę, ze mi powiecie, że pierwszy okres może tak durnowato wyglądać…:)
Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi- Bratek – Michałowa mama (01.04.2004)

2 odpowiedzi na pytanie: Odchody poporodowe, okres czy co?!

  1. Re: Odchody poporodowe, okres czy co?!

    Na odległość niestety nikt niczego Ci nie zagwarantuje. Mogę więc tylko uopgolniać:
    – to nieprawda, ze krwawienie ma trwać tylko 2 tygodnie. Moż etrwać znacznie dłuzej i zmieniac sie tak, jak opisalas – z sluz, brązowawo – żółtawe upławy
    – pod koniec połogu może powrócić krwawienie
    – możesz miec juz okres, ale nie musisz
    – pierwsze miesiaczki po porodzie mogą byc dziwne, nieregularne, bezbolesne, krótkie, długie – dziwne po prostu; jeden z moich okresów po porodzie wyglądał troche jak odejscie czopu przed porodem (umiem okreslic, ze to byłą miesiaczka, bo mialam wyczuwalną owulacje) i był rozłożony w czasie, własnie z pozorną przerwą w srodku
    – byc moze krawienie jest wynikiem badania lekarskiego – nie w sensie podraznienia pochwy, ale np. poluźnienia szyjki? czytałąm kiedys, ze własnie pod koniec połogu z macicy wydostają się jeszcze bardziej krwiste pozostałości

    Moja rada – obesrwuj siebie, zapisuj wszystko, w razie gdyby skonczylo sie wizytą u lekarza; zapisuj takze ew. ból. Jesli czujesz sie dobrze, nie masz jakiś wzdęć, kolek i krwawienie ustało, a do lekarza nie chcesz isc – to wg mnie nie musisz.

    Jeszcze jedno, czy mialas usg? Ja usłyszałam po usg, ze niepredko jeszcze bede miesiączkowac. A potem okazało sie, ze za moment mialam owulacje i pierwsza miesiaczke…

    • Re: Odchody poporodowe, okres czy co?!

      Wlasnie pisalam na “dziecko juz jest” ze 6 tyg po porodzie dostalam miesiaczke. Tez krwawilam 5 tyg po porodzie a teraz to napewno miesiaczka bo boli mnie brzuch i krzyz tak jak to bylo kiedys. NO tylko ze my z mezem zaszalelismy z sexem a prawdopodobnie plodnosc rowniez wrocila. No i nie wiem co to bedzie:(

      Aga+POLA(30.04.04)

      Znasz odpowiedź na pytanie: Odchody poporodowe, okres czy co?!

      Dodaj komentarz

      Mozarella w ciąży

      Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

      Czytaj dalej →

      Ile kosztuje żłobek?

      Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

      Czytaj dalej →

      Dziewczyny po cc – dreny

      Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

      Czytaj dalej →

      Meskie imie miedzynarodowe.

      Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

      Czytaj dalej →

      Wielotorbielowatość nerek

      W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

      Czytaj dalej →

      Ruchome kolano

      Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

      Czytaj dalej →
      Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
      Logo
      Enable registration in settings - general