odchudzanie?? zaczynam!! :)

witajcie, znow kolejny raz w moim zyciu biore sie za diety i odchudzanie…
nie wiem na ile starczy mi sil, ale… czuje ze tym razem dosc sie zawzielam, obym tylko wytrwala….
korzystajac z Waszych przepisow i roznych diet, ustalilam sobie sposob odchudzania…
jedna dieta bowiem moze sie szybko znudzic, jedzenie wciaz tego samego moze stac sie okropne…
dlatego moj system wyglada tak… napisze w skrocie reszte w konkretach opisze jesli cos ztego wyjdzie… 🙂
pierwszy tydzien badz dwa, zalezy od mojej wytrzymalosci i od efektow, stosuje diete na zupie kapuscianej… zobaczymy co z tego wyjdzie, nastepnie zaczynam diete SB , a pozniej juz powinno byc latwiej…
o postepach bede Was informowac…
trzymajcie kciuki
pozdrawiam

Madalena&Adaś 28.10.2004

12 odpowiedzi na pytanie: odchudzanie?? zaczynam!! :)

kate123 Dodane ponad rok temu,

Re: odchudzanie?? zaczynam!! 🙂

A ja po kilkukrotnych próbach odchudzania się na własą rękę zdecydowałam się poprosić o pomoc specjalistę. Zapisałam się do Centrum Leczenia Otyłości i mam już pierwsze efekty. To co podoba mi się u nich najbardziej to to, że proces chudnięcia kontrolowany jest przez lekarza. Dieta dostosowana jest indywidualnie do pacjenta. Niestety koszuje to trochę kasy, ale myślę, że warto.


Olek (23.01.2003)

agat79 Dodane ponad rok temu,

Re: odchudzanie?? zaczynam!! 🙂

Ja zaczelam od zeszlego wtorku i narazie trzymam sie. To znaczy nie jest to zadna radykalna dieta, po prostu zaczelam od niejedzenia kolacji!!! To jest dla mnie duze wyrzeczenie, bo wieczorem niestety mam najwiekszy apetyt a i rowniez wiecej czasu, zeby sie delektowac zarelkiem!!! Zredukowalam pieczywo i ziemniaki, slotkie napoje gazowane(tylko woda mineralna!!!), slodycze i slodzenie herbatki i kawki. Oprocz tego troche cwicze wieczorami. Zobacze, czy da to jakis rezultat. a rowniez probowalam chyba 1000 razy sie odchudzac, lecz w tym przypadku moja silna wola zawodzi:-((( Ogolnie schudlam 10 kg, bo bywalo ze mna gorzej niz teraz, ale nadal mam 15 kg nadwagi, i co najsmieszniejsze, kiedy bylam te 10 kg ciezsza, nie czulam sie tak grubo, jak to jest teraz. No, ale ciaza tez swoje zrobila: tu jakis waleczek, tam jakis waleczek. Ale coz, bierzemy sie za siebie i trzymajmy wspolne kciuki za nas- -odchudzajacych sie!!! Pozdrawiamy Agata

maduxia Dodane ponad rok temu,

Re: odchudzanie?? zaczynam!! 🙂

O, super, można? Ja sie chyba przeniosę do Ciebie z wątku viety, który od dłuższego czasu spada coraz niżej, a szkoda, bo od jego początków schudłam 12 kg…
Ostatnio od każdego poniedziałku zaczynam kopenhaską i wytrzymuję jakieś 3 dni… Tak więc znowu- od jutra kopenhaska. Jak się tu publicznie zadeklaruję, to będzie mi łatwiej.
Dawaj znać, jak Ci idzie. Ja za kilka dni napiszę co u mnie.
Pozdrawiam.

Antoś 24.11.03

milka-m Dodane ponad rok temu,

Re: odchudzanie?? zaczynam!! 🙂

no tak, trzymam kciuki :))
ja dzis jestem juz trzeci dzien na diecie i biegam godzine dziennie 🙂
czuje sie lzejsza i stracilam ok. 1,5 kg -2 kg :))
mam andzieje ze wytrzymam jeszcze dlugo, powoli mam ochote rzucic to wszystko w pieruny, ale… musze wytrwac MUSZE MUSZE !!!!

pozdrawiam

Madalena&Adaś 28.10.2004

aniek22 Dodane ponad rok temu,

Re: odchudzanie?? zaczynam!! 🙂

I jak dieta kapuściana? Spada ok. 5 kg na tydzień tak jak piszą???
Ja zaczęłam ją wczoraj, jestem ciekawa czy wytrzymam? jak wytrzymam to chcę potem przejść na 1000 kcal-jeść wszystko pieczywo, ziemniaki itp. i stopniowo zwiększać kalorie.
Kiedyś już ją próbowałam i trzeciego dnia nie mogłam patrzeć na zupę i zrezygnowałam.
Napisz jak Ci idzie.

aniek22 Dodane ponad rok temu,

Re: odchudzanie?? zaczynam!! 🙂

I jak po deklaracjach? Wytrzymujesz dalej na Kopehadskiej???
Ja nigdy nie umiałm przejść jej w całości.
Ale pamiętam, że parę lat temu jak ją robiłam to wytrzymałam 8 dni i schudłam 7kg. Tyle, że wróciły, ale przez moją głupotę.
Przerwałam bo się rozchorowałam, leżałam w łóżku i na poprawienie humoru się objadałam.
Pisz co u Ciebie!!!

maduxia Dodane ponad rok temu,

Re: odchudzanie?? zaczynam!! 🙂

Nmm… Moglabym napisac, że świetnie, bo kto mnie sprawdzi? 😉
Wcale mi nie idzie!!!! Mam problem z motywacją i nastawieniem, tym razem deklaracje publiczne to niestety za mało…
Jem mało, kolacji staram sie wcale, ale od dwóch tygodni znowu pracuję, wracam po 20., przerwałam ćwiczenia, muszę od nowa wejść w rytm. Jak cos sie ruszy to dam znać.
A u Was?
Pozdrawiam

Antoś 24.11.03

milka-m Dodane ponad rok temu,

Re: odchudzanie?? zaczynam!! 🙂

witaj
no, przez 4 dni schudlam dwa kilo, spodnie mi spadaja 🙂 ale… juz nie moge na te zupe patrzec, na sama mysl o jej zjedzeniu robilo mnie sie niedobrze, wolalam nie jesc nic niz ten “smakolyk”
tak wiec, zrezygnowalam z tej zupki i troche skorygowalam moja diete, jednak odchudzam sie dalej….
w wielkim stopniu zmniejszylam ilosc spozywanych pokarmow, jem pieczywo lekkie żytnie WAsa i gotowane mieso i czasem przegryze jakims jablkiem… brak cukru
moj dzien na diecie wyglada tak
RANO
ok. 8:00
1. ziola odchudzajace
2. herbata czerwona
3. jedna kromka pieczywka lekkiego z plasterkiem chudej wedliny do tego sałata – duuzo
ok. 11:00
1. jedna kromka pieczywka lekkiego z plasterkiem chudej wedliny do tego sałata – duuzo

OBIAD
ok. 14:00
1. ziola odchudzajace
2. gotowane mieso na vegecie + wywar

KOLACJA
ok. 17:00
1. zioła
2. herbata czerwona
3. kromka chleba z wedlina i salata <lub cos tam innego z warzyw>

w ciagu dnia pije sporo wody mineralnej oraz przegryzam z rzadka jakis owoc badz warzywo – starannie dobrane

no i bez zmian godzine dziennie biegam, zaczelam tez brzuszki…

mysle ze taki sposob odzywiania jest do wytrzymania, a nawet przyjemny 🙂 tak jak pisaly dziewczyny, wystarczy o polowe zmniejszyc ilosc spozywanych pokarmow jak do tej pory i tez sie chudnie
no ja zwiekszylam mocno mocno, wierze ze bede chudla, tylko ze bede potrzebowala na to wiecej czasu niz przy jakiejs konkretnej, drastycznej diecie
uwazam ze dietowac sie mozna, ale.,.. to nie ma byc meczarnia, a ten sposob ktory wybralam jest dla mnie rewelacyjny i skuteczny :))
pozdrawiam

Madalena&Adaś 28.10.2004

dora Dodane ponad rok temu,

Re: odchudzanie?? zaczynam!! 🙂

U mnie z dietami kiepsko, bo moja silna wola jest raczej słaba … Ale za to zapisałam się na aerobik i tak sobie powoli chudnę. Super by było, gdybym jednocześnie prowadziła jakąś dietę. Na pewno efekt byłby szybszy. Może spróbuję??? – jak będę miała w Was wsparcie…

DziuniaP+Kasia14.02.03

Dodane ponad rok temu,

Re: odchudzanie?? zaczynam!! 🙂

Witam, ja odchudzałam się za pomocą różnych diet już wiele razy. Niestety zamiast obiecanych 10-15 kg chudłam 2-3, a po skończeniu diety wracało mi 2x tyle. Z zupą kapuścianą wytrzymałam całe 2 tyg., ale efekt – jak wyżej. Obecnie odchudzam się od miesiąca, a wyglada to tak: 2x w tygodniu 1 godz. aquarobicu, 1x zestaw: 15 min vacu well (bieżnia pod ciśnieniem) + 30 min infrasauna + 30 min masażu wspomagającego odchudzanie. Oprócz tego codziennie 1l herbaty Pu-Erh, mineralna i zmniejszone porcje jedzenia. Z tym ostatnim łatwiej jest, gdy każdy kęs żuje się 40-50 x. Jak do tej pory schudłam 4 kg i mam nadzieję na kolejne. Pozdrawiam i trzymam kciuki za wszystkie odchudzajace się.

Aga, Krzyś i Julka

kate123 Dodane ponad rok temu,

Re: odchudzanie?? zaczynam!! 🙂

Odkąd sama spróbowałam to będe każdemu polecać CLO.
W ciągu 5 tygodni schudlam 5 kg. To może wydawać się mało imponujące, ale taki właśnie spadek wagi (1 tydzień = 1 kg) jest najbardziej zdrowy dla organizmu. Mam zamiar schudnąć jeszcze z 10 kg, a na tym etapie na którym jestem nie muszę wyrzekać się wielu rzeczy, po prostu organizm już się przestawił.
To co jest również ważne, to stała kontrola lekarza.


Olek (23.01.2003)

gonia23 Dodane ponad rok temu,

Re: odchudzanie?? zaczynam!! 🙂

ja od dziś dieta south beach. do zgubienia 12 kg, które zachomikowałam sobie w ciązy

Gosia, Zuzia 2 lata i Marta 8.05.05

Znasz odpowiedź na pytanie: odchudzanie?? zaczynam!! :)

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
co lubią Wasze dzieci.... jeść??
co lubią Wasze dzieci "wcinać"?? Adas np. bardzo przepada za bananami, i zjada calego na jeden raz, i pewnie zjadl by jeszcze gdybym mu dała... nastepnie uwielbia serki homogenizowane Jogo! zwlaszcza
Czytaj dalej
Dla starających się
Czy jest sznasa, choc nie mam zadnych objawów???
to chyba cykl bez owulacyjny ale przesylam wam moj wykres bo skonczyl mi sie 30-dniowy czas próbny na FF i juz mi przestali interpretowac wykres, wiec moze wy cos powiecie,
Czytaj dalej