Odkurzacz – polecam!

Dziewczyny, nie wiem jak Wy, ale ja w swoim życiu użytkowałam już wiele odkurzaczy. Zwykle nie byłam jakoś szczególnie zadowolona, ot zwykły sprzęt do wywalenia po zbyt krótkim czasie. Odkąd więc mam w domu odkurzacz Zelmera, który działa jak marzenie jestem zobligowana do pochwalenia się nim na forum publicum. Bardzo gorąco polecam model Flooris 1006.0HT? ma super moc, wciąga wszystkie kłaki, a dobra szczotka mieści się pod szafkami. Dorzucam zdjęcia mojego małego cuda 🙂 I zachęcam do dzielenia się Waszymi opiniami odnośnie idealnych odkurzaczy 🙂

17 odpowiedzi na pytanie: Odkurzacz – polecam!

  1. Ja też mam Zelmera tylko Metor, to mój drugi Zelmer i jest niezawodny.
    Właśnie m go obsługuje 😉

    • Zamieszczone przez marnat
      Ja też mam Zelmera tylko Metor, to mój drugi Zelmer i jest niezawodny.
      Właśnie m go obsługuje 😉

      Zazdroszczę! Mój się trzyma na bezpieczną odległość od odkurzacza… 🙁

      • od niedawna posiadam Miele S 8730 HEPA

        brakuje mu tylko turboszczotki, ale na szczęście mam tylko jeden dywan, więc nie jest niezbędna
        polecam

        • Dziewczyny polecicie jakiś odkurzacz inny niż Zelmer? Najchetniej bezworkowy. Pilnie potrzebuję coś kupic bo mój się psuje – bardzo słabo ciągnie, sznur się sam chowa do środka w trakcie sprzątania. Byłam z niego mega zadowolona (Samsung) przez dwa lata, po czym taki zonk. Tez jest bezworkowy, z tego rozwiązania jestem bardzo zadowolona, ale na pewno nie zaufam już tej marce
          A, i dlatego nie Zelmer bo Zelmera kiedyś imałam i był fatalny.

          • A jakiego Zelmera miałaś?
            Ja mam teraz drugiego Zelmera Meteor, rodzice też mają ten sam model od wielu lat i nic się z nim nie dzieje.
            Więc polecam: Zelmer Meteor 2 tylko i wyłącznie 🙂

            • chyba Wodnik to był?

              • Mąż mnie uświadomił że tego Samsunga mamy już 5 lat a nie dwa, tak jak mi się zdawało :p
                W każdym razie słabo działa.
                Przeglądając pismo wnętrzarskie trafiłam na reklamę takiego odkurzacza:

                ktoś ma? Warto?

                • szkoda że tak mało osób się wypowiedziało. Ostatecznie chyba się zdecyduje na Karchera z filtrem wodnym, bo i cenonwo bardzij przystępny niż ten Dyson, i firma bardziej mi znana.

                  • Zamieszczone przez taurus
                    szkoda że tak mało osób się wypowiedziało. Ostatecznie chyba się zdecyduje na Karchera z filtrem wodnym, bo i cenonwo bardzij przystępny niż ten Dyson, i firma bardziej mi znana.

                    Podobno!! (ktos mi kiedys mowił), ze Krarcher wychodzi najdrozej w ekspolatacji. jakies worki czy cos- nie wiem o co chodzi bo na sprzataniu nie znam sie kompletnie. ja mam tylko taki na baterie- do mieszkania 60m2 wystarczy

                    • mialam 9lat electrolux ultra silencer. teraz maam bezworkowego samsunga. dyson moje marzenia. ceny kosmiczne

                      • dyson mniej znany po prostu, ale to jest porzadna marka, mozesz w ciemno kupowac, o ile nie przeraza cie cena (a widze, ze jest kosmiczna:/)
                        mam dysona (inny model, no i tutaj to bardzo popularna marka) i jestem zaskoczona wydajnoscia technologii – bez zadnego specjalnego wysilku po jednym pociagnieciu szczotka zebral z dywanu (ze sztucznym, ale dosc dlugim wlosiem) wlosy swinki morskiej. podobnie z igielkami z choinki

                        • Szukam jakiegoś….
                          może ktoś coś poleca.

                          Mam centrixx dirty devil ale 5 lat…. zrobiło swoje z nim 🙁

                          • tu jest fajny art o tym, jak wybrac dobry odkurzacz, mi bardzo pomógł, zdecydowałam się na zelmera:

                            • Ja mam/ miałam MPM BORA- totalna MASAKRA- jeszcze nie spłaciliśmy rat a ja sie juz go pozbyłam. Rok miałam i rok odkurzanie dla mnie było katorgą.

                              1. mega cieżki, naprawde, jak ktoś ma dom i musi jeszcze nosić góra- dół…porażka
                              2. zaraz niszczą sie szczotki- i turboszczotka i do paneli i do wykładziny. Do tego szczotka do paneli ma takie kółeczka plastikowe, które juz na początku zrysowały mi panele dokładnie… A na pewno miałam dana opcje ze szczoteczką, żeby nie rysować. w sumie kupiowałam 2 razy turbo, 4 razy małą koncówkę i 3 razy ta większą.
                              3. zakup części mega drogie i tylko bezpośrednio u producenta. 3 razy reklamowałam- wąż sam sie zwija, w pewnym momencie zgasł- reklamacja i jakaś część do wymiany. W ciągu roku 3 razy reklamowałam
                              4 i chyba najgorsze : wylej kurz i już…..jakieś nieporozumienie. Wystarczy,że w domu są osoby, które maja dłuższe włosy, czyt. nie są wygoleni jedyneczką, dwujeczką to wylej kurz jest nieosiągalny. Każdy paproch, włos…zawija sie wokół takich plastikowych wypustek, które są ( kolor zielony w pojemniku na wodę) prawie do samego dna…Do tego ten zielony plastik ma dużo dziurek, wgłębień, rurek w których to wszystko osiada. I teraz,żeby wylać wodę tak jak w reklamie- owszem można, ale wewnatrz wszystko zostaje. I teraz- trzeba wyciagnać ten zielony element, co jest nie lada wyczynem. U mnie wygladało to tak,że udeżałam w pojemnik ustawiony do góry dnem o umywalkę ( bo podczas uderzania cały syf chlapie sie na umywalkę). I jak po ok 5-6 uderzeniach plastik wyjdzie- trzeba to wszystko dokładnie umyć gąbką i płynem,włosy odwinąć i wyrzucić, kurz z wodą znajdujacy sie w zakamarkach wypłukać. jeśli dokładnie tego nie zrobiłam- nastepnego dnia odkurzanie było niemożliwe, a po 2 dniach- zapach unosił się w całym domu- wiec dodatkowe 10 minut na generalne mycie.
                              NIENAWIDZE tego odkurzacza…i nie polecam.
                              Kupiliśmy w realu taki zwykły, plastikowy, na worki- i jestem zachwycona. worek wyrzucę i nie muszę tego wszystkiego myć…

                              • o ja, ale teraz szybko się wszystko psuje… ja mam mały, lekki odkurzacz bezworkowy – dla mnie ok

                                • Teraz do końca roku jest dobry moment na zakup odkurzacza. Weszły nowe przepisy w Unii Europejskiej i nie będzie można sprzedawać urządzeń, które mają za dużą moc. A to oznacza, że trzeba się pozbyć tych które są już w sklepach. Jeśli ktoś ma kupić, to warto się rozejrzeć.

                                  • Kochane… nie ma, ale to naprawde nie ma nic wspanialszego na swiecie, dla ludzi posiadajacy dom niz odkurzacz centralny… to jest nie do wiary po prostu jak to moze zycie umilic hehe a raczej sprzatanie… my zamontowalismy sobie niedawno i jestem zachwycona…polecam

                                    Znasz odpowiedź na pytanie: Odkurzacz – polecam!

                                    Dodaj komentarz

                                    Mozarella w ciąży

                                    Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                    Czytaj dalej →

                                    Ile kosztuje żłobek?

                                    Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                    Czytaj dalej →

                                    Dziewczyny po cc – dreny

                                    Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                    Czytaj dalej →

                                    Meskie imie miedzynarodowe.

                                    Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                    Czytaj dalej →

                                    Wielotorbielowatość nerek

                                    W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                    Czytaj dalej →

                                    Ruchome kolano

                                    Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                    Czytaj dalej →
                                    Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                    Logo
                                    Enable registration in settings - general