Odporność dziecka po antybiotyku

Dziewczyny moje dziecko pierwszy raz w życiu rozchorowało się a ma 7 miesięcy. Dostaje antybiotyk. Boje się, że to początek serii chorób. Jak wzmocnic jej organizm po antybiotyku??. Dajecie jakies witaminki? Dzieki za odpowiedzi.

Aneta+ Agatka 04.01.2005

1 odpowiedzi na pytanie: Odporność dziecka po antybiotyku

dorciasek Dodane ponad rok temu,

Re: Odporność dziecka po antybiotyku

Kochana nie przejmuj sie! Dzieci musza chorowac;)
A tak powaznie: my oprocz antybiotyku zwykle dostajemy lakcid – ochronny srodek. Jeszcze nie zdarzyla sie nam choroba zaraz po tej, w ktorej stosowalismy antybiotyk.
Zdrowka i mniej nerwow!
Dorota z Amelką (31.12.2004)

Znasz odpowiedź na pytanie: Odporność dziecka po antybiotyku?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Oczekując na dziecko
Jak wygląda poronienie w piątym miesiącu??
Wczoraj miałam straszne bóle w podbrzuszu, myślałam, że zaczynam rodzić, bo strasznie przypominały skurcze... płakałam jak krokodyl. Myślałam, że umiera dziecko. W końcu okazało się, że tak fatalnie bolały mnie
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Niedojrzały jak... facet
Moja przyjaciółka spotykała się z Panem X. Było fajnie i romantycznie, dopóki się nie dowiedziała, że Pan X ma żonę i ...3 dzieci! Związek przeżył zachwianie, ale Pan X jak
Czytaj dalej