Oj! boli

Właściwie, to chciałam się tylko pożalić. Od wczoraj bardzo bolą mnie pachwiny i spojenie łonowe. Kurcze, ledwo chodze – tak boli. Wracałam dzisiaj ze sklepu na rozstawionych nogach jakbym conajmniej przez kilka godzin bez przerwy uprawiała seks……..hi hi hi. Musiało to wyglądac prześmiesznie.
No cóż……czas porodu zbliża się wielkimi krokami (na rozkraczonych nogach )

Pozdrawiam

lilianka

14 odpowiedzi na pytanie: Oj! boli

  1. Re: Oj! boli

    Hej!
    Ja nie chce nic mówić… Ale kochana naszykuj sobie torbe do szpitala, bo chyba na dniach przytulisz swoje maleństwo :-))
    Buziaczki

    • Re: Oj! boli

      No dokladnie wiem jak sie czujesz… mnie zaczelo bolec jakies 2 tyg temu i chodze jak kaczka czasami. Moj M sie smieje, ze wyglada to troche, jakbym miala nogi ‘na beczce prostowane’.

      • Re: Oj! boli

        Mówisz poważnie? O kurcze! – o niczym innym nie marze Tak bardzo chciałabym już tulić swoje maleństwo w ramionach

        Pozdrawiam

        lilianka

        • Re: Oj! boli

          No mówie poważnie :-))
          Jesteś teraz w 28 tc, a mi gin ostatnio mówił ze ok 75% porodów jest w 2 tygodniach przed terminem…wiec lepiej sie spakój do szpitala :-))
          Buziaczki

          • Re: Oj! boli

            No mój lekarz na początku maja stwierdził, że prawdopodobnie urodze jeszcze w maju więc spakowana jestem juz od dawna……..i tak sobie czekam i siedze na walizkach, i wypatruje kazdego najmniejszego sygnału nadchodzącego porodu, a czas się dłuzy niemiłosiernie. Oj! chciałabym być juz po

            Pozdrawiam

            lilianka

            • Re: Oj! boli

              A ja takie bole mam juz gdzies od miesiaca… Zreszta pisalam tez o tym gdzies tu na forum.
              Ja slyszalam taka teorie na temat tego bolu, ze kosci miednicy przygotowuja sie do porodu, luzuja sie kostki i dlatego boli… Malo tego… Ze moze bedziesz miala przez to lzejszy porod. O jak ja bym chciala, zniose kazdy bol przedporodowy, zeby tylko porod przebiegl sprawnie i szybko…

              Ewa i Lipcowy Cypisek

              • Re: Oj! boli

                Lzejszy porod??? lojej jak ja sie ciesze, ze mnie boli!!!!!

                • Re: Oj! boli

                  Lzejszy? Nie wiedziałam, ze coś tak pozytywnego z tego wynika. Dzięki za pocieszenie

                  Pozdrawiam

                  lilianka

                  • Re: Oj! boli

                    A moze to taka teoria na przetrwanie tego bolu?…
                    Podchodze do tego z wieeeeelkim dystansem, ale czemu nie? Wole slyszec, ze bede miala lzejszy porod, niz ze mnie porozrywa i w ogole same najgorsze rzeczy… :)) No nie?

                    Pozdrawiam wszystkie cierpiace na te bole!!

                    Ewa i Lipcowy Cypisek

                    • Re: Oj! boli

                      Dokładnie!!!
                      Zawsze wtedy lżej znosić pewnie niedogodności
                      Ja nawet czarnego kota biorę za wyłącznie dobry omen

                      Pozdrawiam

                      lilianka

                      • Re: Oj! boli

                        Lili!
                        mnie tak bolalo tydzien przed porodem, juz codziennie. noc przed porodem okropnie mnie bolaly pachwiny, az wstawalam w nocy. na rozkraczonych nogach tez chodzilam 🙂

                        Maja + Adaś (19.05.2004)

                        • Re: Oj! boli

                          Bardzo ucieszył mnie ten temat na forum (nie to, że cieszę się że Was coś boli, ale ze względu na to, że nie boli tylko mnie). Od kilku dni nie mogę zwlec się z łóżka, podnieść z fotela itp. jak wyjdę do miasta, to na wieczór nawet podczas leżenia bolą mnie okolice krocza. Cieszę się, że podjęłyscie ten temat, bo zaczynałam się martwić, że coś jest nie tak. Pocieszałam się że termin mam za dwa tygodnie i Dzidzia mi “trochę” uciska tam i tu ale zawsze to lepiej uslyszeć jeszcze od kogoś taką opinię.
                          Aha, wersja z lżejszym porodem bardzo mi się podoba.

                          • Re: Oj! boli

                            Maju!
                            Czy potwierdzisz opinie o lzejszym porodzie?? Wiem, ze masz to juz za soba, a pamietam jak odpisywalas na moj post o tych bolach…
                            Bo widzisz, my tu pelne nadziei, ze moze bedzie latwiej…:))

                            Ewa i Lipcowy Cypisek

                            • Re: Oj! boli

                              POTWIERDZAM !!!!
                              mi przez te bole (od 32 tyg) zrobilo sie rozwarcie, z ktorym chodzilam jeszcze miesiac. poza tym przyzwyczailam sie do bolu, rozeszly mi sie kosteczki. rozwarcie robilo sie w formie utajonej 🙂
                              ginka po porodzie powiedziala mi, ze przez te wczesniejze bole mialam lekki porod – w sumie 5 godzin, z czego pierwsze 2 godziny bylo smiesznie i lekkie skurczyki, na ktore nie zwracalam uwagi. a wiec, nie przejmujcie sie tymi bolami. gorzej chyba jest jak nie boli NIC a naraz bol ogromny.
                              pzdr !
                              Adas sie drze jak opetany… lece !!!!!

                              Maja + Adaś (19.05.2004)

                              Znasz odpowiedź na pytanie: Oj! boli

                              Dodaj komentarz

                              Mozarella w ciąży

                              Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                              Czytaj dalej →

                              Ile kosztuje żłobek?

                              Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                              Czytaj dalej →

                              Dziewczyny po cc – dreny

                              Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                              Czytaj dalej →

                              Meskie imie miedzynarodowe.

                              Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                              Czytaj dalej →

                              Wielotorbielowatość nerek

                              W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                              Czytaj dalej →

                              Ruchome kolano

                              Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                              Czytaj dalej →
                              Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                              Logo
                              Enable registration in settings - general