Forum: Imiona dzieci

Oliwia…czy może Inga?

Chciałabym poznać Wasze zdanie na temat tych dwóch imion. Które Wam się bardziej podoba – Oliwia czy Inga? Właściwie to już dawno (zanim dzidzia pojawiła się u mnie w brzuszku) wybraliśmy imię dla naszej córeczki – Oliwia. Jednak ostatnio koleżanka zasugerowała mi Ingę i coraz bardziej mi się podoba… Co o tym myślicie? Doradźcie.

Natalia

33 odpowiedzi na pytanie: Oliwia…czy może Inga?

monikaapj Dodane ponad rok temu,

Re: Oliwia…czy może Inga?

My też początkowo wybraliśmy imię Oliwia, ale coś mi nie pasowało….zresztą Oliwii teraz dość dużo…
dlatego ja głosuję na Ingę!

koka333 Dodane ponad rok temu,

Re: Oliwia…czy może Inga?

Oj zdecydowanie INGA – dziewczyna z charakterem, twardo stąpająca po ziemi.
Moja mała będzie miała na imię OLGA, choć muszę przyznać, że mało komu podoba się to imię. Podejrzewam, że możesz mieć podobne przeprawy z imieniem Inga.
Pozdrawiam
Aga

kamuszka Dodane ponad rok temu,

Re: Oliwia…czy może Inga?

Inga 🙂 Za dużo już tych Oliwek, choć imię również ładne 🙂

Pozdrawiam!

banita Dodane ponad rok temu,

Re: Oliwia…czy może Inga?

hej, hej
ja oczywiscie zdania nie zmienilam 🙂
zdecydowanie jestem za Ingą!!!!!!!!!!!!!!!!
PS. DLA NIEWTAJEMNICZONYCH. Rozmawialysmy z Natalia na temat tego imienia na grudniówkach

banita i ktosik (19.12.2005)

natalia2 Dodane ponad rok temu,

Re: Oliwia…czy może Inga?

Dziękuję Wam bardzo. Czyli Inga: 5 głosów (mój też), Oliwia: 1 głos (mojego męża:( ). No to teraz czekam na jakieś sposoby jak przekonać faceta do imienia. Koleżanka mi podsunęła pomysł, żeby wymusić to tuż po porodzie – mąż pełen współczucia dla swojej kochanej cierpiącej żony zrobi wszystko! Jutro szykuję pyszniutkie śniadanko prosto do łóżeczka (powinno być odwrotnie, ale co mi tam). Co jeszcze można zrobić? Hmm?

Natalia

iwonek Dodane ponad rok temu,

Re: Oliwia…czy może Inga?

oddaję szósty głos na Ingę 🙂
A pomysł na przekonanie mężą genialny:)Mój tuż przed porodem powiedział że zgadza sie na wszystko(a przez całą ciążę był uparty )


Iwona i Nina (13.01.05)

monia26 Dodane ponad rok temu,

Re: Oliwia…czy może Inga?

Oliwia jest ladnym imieniem ale stalo sie tak oklepane, ze na pewno nie dalabym tak swojej corecze.

Inga bedzie bardziej oryginalne, wiec moim zdaniem INGA 🙂

Monika i roczna Laurcia

magdusiek Dodane ponad rok temu,

Re: Oliwia…czy może Inga?

Ja obstawiam Ingę. Bardziej mi się podoba:)

pozdrawiam
Magda i

anastazja Dodane ponad rok temu,

Re: Oliwia…czy może Inga?

mnie bardziej Oliwka 🙂

Jagoda 01.08.03.+? 22.10.05

Dodane ponad rok temu,

Re: Oliwia…czy może Inga?

Jak się miewa mała Ninka ?

Monika & Nina ( 19 m-cy)

Dodane ponad rok temu,

Re: Oliwia…czy może Inga?

INGA
Oliwii jest całe mnostwo….Ja bym swojemu dziecku nie dała imienia które nosi co 3 dziewczynka na placu zabaw

Monika & Nina ( 19 m-cy)

natalia2 Dodane ponad rok temu,

Re: Oliwia…czy może Inga?

Dzięki jeszcze raz za Wasze głosy! Mąż przekonany 🙂 Musiałam się troszkę bardziej postarać, dziś jeszcze sobie masażu zażyczył. Cóż, poświęcę się póki jeszcze jestem w pełni sił, a co mi tam, dla dobra sprawy 🙂

Pozdrawiam, Natalia

dna Dodane ponad rok temu,

Re: Oliwia…czy może Inga?

Inga:)

Dana&Gabi 23.09.03

mlodzia Dodane ponad rok temu,

Re: Oliwia…czy może Inga?

Inga!!!
:))
Pozdrawiam…

Tola i Mela

anda55 Dodane ponad rok temu,

Re: Oliwia…czy może Inga?

A ja właśnie czekam na sierpniową Oliwię. Może i rzeczywiście jest ich sporo, ale w naszej rodzinie i w naszym serduszku ta jedyna Oliwka. Inga jak na mój gust – trochę za twarde imię.

papuch Dodane ponad rok temu,

Re: Oliwia…czy może Inga?

kiedyś słyszałam matkę w sklepie która wołała rozdrażniona swoją córeczkę Oliwie w następujący sposób: Oliwia…, Oliwka,…. ( aż sie wkurzyła nie na zarty..) OLIWA! chodz tu!
pap i Basia 8.9.03

--aneczka Dodane ponad rok temu,

Re: Oliwia…czy może Inga?

Zdecydowanie INGA 🙂

Ania 29 lat, mama Natalki ur. 28.01.2004

Dodane ponad rok temu,

Re: Oliwia…czy może Inga?

OLiwia :-))

Justyna i Martynka- 2 latka.

natinka Dodane ponad rok temu,

Re: Oliwia…czy może Inga?

Mi się oba podobają 🙂

natalia2 Dodane ponad rok temu,

Re: Oliwia…czy może Inga?

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za głosy. Bez naszych INGA – 12, OLIWIA – 4. Wygrała Inga, a męża już przekonałam, również troszkę dzięki Waszym opiniom. Dzęki!!!

Natalia i Ingusia lub Tymoteuszek

Znasz odpowiedź na pytanie: Oliwia…czy może Inga?

Dodaj komentarz

Dla starających się
doMam Aniołków które miały się narodzić w tym roku
(*) czy są tu inne Mamy dzieciątek którym niedane było się urodzić? czy myślicie o rodzeństwie dla swoich Aniołków? [url]https://www.dlaczego.org.pl[/url]
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
opiekunka
Niestety za miesiac wracam do pracy, 2, 3 dni w tygodniu bedzie z Juleczka moja ciocia a na reszte potrzebuje opiekunke. Moze macie doswiadczenie jak szukac (najlepiej "po znajomosci) na
Czytaj dalej