opalanie

Poszukuje kremu z bardzo wysokim filtrem,30 albo 60-bloker.
Moj 3,5 miesieczny synek spiekl sobie policzek podczas spaceru. Niestety nie mam wozka z przekladana raczka i w czasie slonecznej pogody musze nim manewrowac tak,aby na Pawełka nie swieciło słońce. Czasem niestety nie sposób uniknąć promykow. Niestety pytalam w wielu aptekach o krem ale wszystkie sa od 6 miesiaca. Moze znacie jakis krem,maść od 3 lub 4 miesiaca. Pozdrawiam

4 odpowiedzi na pytanie: opalanie

  1. Re: opalanie

    Avon ma krem dla dzieci do buzi z filtrem 30. Ale nie wiem od jakiego wieku mozna stosowac.

    Asia & Gaba -11.02.2004

    • Re: opalanie

      Slyszalam, ze mleczko/krem ADERMA jest bardzo dobre, ale niestety nie pamietam od jakiego wieku mozna je stosowac. Kosmetyki te sa dostepne w aptece, wiec sie spytaj. Poza tym dla takiego maluszka musisz miec krem z filtrem fizycznym a nie chemicznym (ten uczula) a krem ADERMA na pewno go ma + atest IMiD.
      Pozdrawiam,

      Ania i Boluś 23.06.2003

      Edited by ibuania on 2004/04/26 23:33.

      • Re: opalanie

        Nivea Baby – krem ochronny na slonce, nie zawiera filtrow chemicznych tylko mineralne moze byc stosony u maluszkow.
        Faktor 30

        Alicja i Kacperek 10.12.2003

        • Re: opalanie

          a mysmy kupili parasolke przeciwsloneczna do wozka. montuje sie toto na raczce i mozna wyginac przeginac ustawiac wg potrzeb. bardzo fajna rzecz, ok 40zł
          Polecam!

          Kinga i Łucyjka (03.02.2004)

          Znasz odpowiedź na pytanie: opalanie

          Dodaj komentarz

          Mozarella w ciąży

          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

          Czytaj dalej →

          Ile kosztuje żłobek?

          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

          Czytaj dalej →

          Dziewczyny po cc – dreny

          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

          Czytaj dalej →

          Meskie imie miedzynarodowe.

          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

          Czytaj dalej →

          Wielotorbielowatość nerek

          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

          Czytaj dalej →

          Ruchome kolano

          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

          Czytaj dalej →
          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
          Logo
          Enable registration in settings - general