Oparzenia w ciąży

Czy ktoras z was oparzyla sie w ciazy?Bo ja tak nawet w brzuch gorącym garnkiem i mam malutka blizne i boje sie ze dzidzius tez bedzie mial jakies znamie.Ale przeciez plod nie jest pod sama skora tylko w wodach plodowych to chyba nic mu nie grozi?

24 odpowiedzi na pytanie: Oparzenia w ciąży

izade Dodane ponad rok temu,

Kiedyś o czymś takim słyszałam ale to więcej chyba przesądów niż prawdy w tym jest więc nie martw się na zapas!!!Jak mamusia wystraszy się myszy i dotknie to ponoć w tym samym miejscu dziecko ma potem takie znamię ale osobiście nie spotkałam się z czymś takim więć na pewno to jest zmyślone.Gdybyśmy wierzyły we wszystkie przesądy to lepiej byłoby wogóle nic nie robić bo na każdym kroku coś!

paszulka Dodane ponad rok temu,

generalnie to bajka z tymi znamionami… ale….
mąż rzucając psu patyk (drąg ogromny….:)) przez przypadek trafił mnie w głowę jak byłam w 4 miesiącu ciąży…. :D…. Basia urodziła się ze znamieniem dokładnie w tym miejscu….. mój mąż się wykręca, że to nie od tego na pewno i patrzy na mnie z wyrzutem, że sąsiad też takie coś ma. (sąsiad to przyjaciel i stąd wiemy…. no bo zazwyczaj nie zaglądamy sąsiadom w czuprynę :D)

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez anetka0206:Czy ktoras z was oparzyla sie w ciazy?Bo ja tak nawet w brzuch gorącym garnkiem i mam malutka blizne i boje sie ze dzidzius tez bedzie mial jakies znamie.Ale przeciez plod nie jest pod sama skora tylko w wodach plodowych to chyba nic mu nie grozi?
Oparzyłam się olejem w 7 mies. ciąży. Rana paskudna i trudno gojąca się. Duużo bólu! Ale Mat nie ma żadnego znamienia w miejscu, w którym ja się oparzyłam;) i nie wierzę w takie rzeczy.

aneta Dodane ponad rok temu,

oparzyłam się jak byłam w ciąży z Kubą, nie jakoś dramatycznie, ale boleśnie, ślad został. Kuba nie ma śladów :). nic dzidzi nie będzie!

anetka0206 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Aneta24:oparzyłam się jak byłam w ciąży z Kubą, nie jakoś dramatycznie, ale boleśnie, ślad został. Kuba nie ma śladów :). nic dzidzi nie będzie!

Dzieki za pocieszenie:)

Dodane ponad rok temu,

i pamiętaj nie noś łańcyszków bo dziecko będzie owinięte pępowiną 😎

Dodane ponad rok temu,

ale nie martw się
jak zobaczysz kominiarza to się złap za guzik
klątwa zostanie zdjęta

anetka0206 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez olencja:ale nie martw się
jak zobaczysz kominiarza to się złap za guzik
klątwa zostanie zdjęta

nie nosze nic na szyji jakos wole nie zapeszac. Pozdrawiam

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez anetka0206:nie nosze nic na szyji jakos wole nie zapeszac. Pozdrawiam
:eek:hmmm:D

Dodane ponad rok temu,

A pamiętasz, żeby nie obcinać włosów? To zapobiega głupocie…..dziecka.

toffika Dodane ponad rok temu,

hmmm ja tey nibz nie wierye ale…
oparzylam sie w ciazy zelazkiem w reke syn ma znamie na raczce

nadii Dodane ponad rok temu,

Moja mama oparzyła się w brzuch i brat ma na brzuchu znamię.

qr-chuck Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez paszula:Basia urodziła się ze znamieniem dokładnie w tym miejscu….. mój mąż się wykręca, że to nie od tego na pewno i patrzy na mnie z wyrzutem, że sąsiad też takie coś ma.

Wytłumacz mężowi, że to NORMALNE zapatrzenie było 😉 :D, więc niech nie wymyśla niestworzonych teorii 😉

a-gniesia Dodane ponad rok temu,

Jak moja mama nosila mojego brata, skoczyl na nia pies. Brat urodzil sie ze znamieniem na brzuchu w ksztalcie lapki. Z czasem znamie zbladlo, ale do dzis ma maly slad, po 35 latach. Moj maz ma ciemna plame na dloni i podobno tesciowa prad kopnal w ciazy. Niby slysze tyle historii, ale jakos nie che mi sie w to wierzyc. Mysle, ze to po prostu przypadki, a jak dziecko urodzi sie ze znamieniem to zawsze sie jakas historie do tego dopisze. Lancuszki nosze rzadko ale to dlatego, ze za nimi nie przepadam. A wlosy scinalam juz 2 razy. Strasznie rozbawila mnie kolezanka, ktora na wiesc, ze chce obciac wlosy z grobowa mina powiedziala, ze NIE MOGE bo to tak jakbym dziecku mozg wyciela, a po chwili z duma opowiadala jak to sie dobrze czula w ciazy i w 8 miesiacu dzwigala wielkie pudla w pracy… Czyzby jej mama odwiedzila fryzjera w ciazy???

gotka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez a-gniesia:Strasznie rozbawila mnie kolezanka, ktora na wiesc, ze chce obciac wlosy z grobowa mina powiedziala, ze NIE MOGE bo to tak jakbym dziecku mozg wyciela, a po chwili z duma opowiadala jak to sie dobrze czula w ciazy i w 8 miesiacu dzwigala wielkie pudla w pracy… Czyzby jej mama odwiedzila fryzjera w ciazy???

Jaka himenka:DZ tym frycem.. Najwyraźniej:D

malimarta Dodane ponad rok temu,

Ja mialam okropna zgage w ciazy!!! wszyscy mowili, ze to wlosy dziecku rosna… no i urodzil sie kudlacz:)

misia27 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez malimarta:Ja mialam okropna zgage w ciazy!!! wszyscy mowili, ze to wlosy dziecku rosna… no i urodzil sie kudlacz:)

To ja ostatnio dowiedziałam się że jak się wymiotuje to dziecku włosy rosną;) No i koleżance się to sprawdziło a innej nie.

donata-19 Dodane ponad rok temu,

Boże jakie dziwne przesądy nigdy o takich nie słyszałam 🙂 no jeśli wierzyć przesądom to moje maleństwo też będzie kudłaczem;d bo niestety na samym początku ciąży miałam straszne mdłości i wielką nieprzemijającą zgagę. :):)

malimarta Dodane ponad rok temu,

Nie mialam mialam zadnych mdlosci, ale zgage prawie cala ciaze!!
Majeranek mnie ratowal:-)

donata-19 Dodane ponad rok temu,

mnie tylko mdliło i teraz czasami wieczorami jak kłade się spać i leże na plecach. A zgaga na szczęście sobie już poszła w zapomnienie jak narazie:D

Znasz odpowiedź na pytanie: Oparzenia w ciąży

Dodaj komentarz

Mam z dzieckiem taki problem
Czy zawsze trzeba interweniować w "kłótnie" dzieci?
Nie ukrywam, że natknął mnie jeden z równoległych wątków Czy interweniujecie w każdą kłótnie między dziećmi? Nie ukrywam, że ja staram się robić to jak najrzadziej, nie widzę powodu do interwencji jak
Czytaj dalej
Zdrowie i uroda
Pazurki? A może samodzielnie? :)
Zainspirowana pewnymi wątkami i koleżankami to tu to tam ;) postanowiłam co nieco napisać o samodzielnym nakładaniu żelu na paznokcie. :) Ja swego czasu na allegro zakupiłam sobie instrukcję zakładania żeli
Czytaj dalej