opiekunka

Niestety za miesiac wracam do pracy, 2, 3 dni w tygodniu bedzie z Juleczka moja ciocia a na reszte potrzebuje opiekunke. Moze macie doswiadczenie jak szukac (najlepiej “po znajomosci) na co “patrzec”, o co pytac, jak wybrac te najlepsza, godna zaufania. Chociaz krew mnie zalewa jak pomysle ze jakis obcy babsztyl bedzie przytulal moje dziecko 🙁
A przy okazji moze macie kogos do polecenia w W-wie (Zoliborz)???

Edyta i

Juleczka 12-03-2005

5 odpowiedzi na pytanie: opiekunka

  1. Re: opiekunka

    “Obcy babsztyl”?
    Wole nikogo nie polecac


    Iliana i Adrian (30.10.2000)

    • Re: opiekunka

      no wlasnie, dlatego chce znalezc kogos z polecenia a nie pierwsza lepsza kobitke z agencji, niestety rozne historie slyszalam o opiekunkach…

      Edyta i

      Juleczka 12-03-2005

      • Re: opiekunka

        bo niani (czy jak to mowisz – opiekunki) nie szuka sie w agencji, to najgorsza droga. i moja niania nie jest dla mnie “obcym babsztylem”. mozna ja traktowac jak ciocio-babcie.
        a dziecko moze naprawde sie do niani przywiazac i nie ma to nic wspolnego z zabieraniem milosci do ciebie.
        twoja coreczka jest jeszcze bardoz mala, dlatego piszesz tak emocjonalnie.
        niania koneicznie z polecenia !

        pozdrawiam i zycze trafnego wyboru !

        Maja i

        Adaś(19.05.2004)

        • Re: opiekunka

          fakt, podchodze do tego bardzo emocjonalnie. I rzeczywicie boje sie ze Julka bardziej przywiaze sie do niani niz do mnie 🙁

          Edyta i

          Juleczka 12-03-2005

          • Re: opiekunka

            Witam,
            ja tez musialam isc do pracy jak synus mial 6 miesiecy. Na pocztaku wpadlismy na pomysl ze najlepsze wyjscie to zlobek bo bedzie z dziecmi i “nikt go tam w szafie nie zamknie” np. Rzeczywiscie nikt nie zamykal a chyba nawet nie interesowal sie nim. W rezultacie przez 2 mies 1 pelny tydzien tam nie byl bo ciagle byl chory. Zaczelismy szukac nianki jak trafil z wirusem do szpitala i spedzilam z nim tam ponad tydzien. Niestety z polecenia nikogo nie mielismy to znalezlismy pania w anonsach i juz sie z nia w sumie umowilismy ale zrobilismy cos czego wyrzekalam sie ze nigdy nie zrobie bo sie boje i powiesilismy ogloszenia na sklepach kolo domu.
            Od 1,5 misiaca synek ma nianke jedna z tych ktora sie zglosila. Uwielbia ja, jest zdrowiutki opalony, zadbany a ja jestem o niego spokojna. Wiec uszy do gory!

            Znasz odpowiedź na pytanie: opiekunka

            Dodaj komentarz

            Mozarella w ciąży

            Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

            Czytaj dalej →

            Ile kosztuje żłobek?

            Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

            Czytaj dalej →

            Dziewczyny po cc – dreny

            Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

            Czytaj dalej →

            Meskie imie miedzynarodowe.

            Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

            Czytaj dalej →

            Wielotorbielowatość nerek

            W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

            Czytaj dalej →

            Ruchome kolano

            Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

            Czytaj dalej →
            Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
            Logo
            Enable registration in settings - general