Opiekunka – placa

Prosze, poradzcie.
Od stycznia wracam do pracy. Mam juz namierzona opiekunke do malego i jutro chce z nia ustalic dokladne warunki. Ma byc u nas ok. 40 godz. tygodniowo, zajmowac sie Kuba, sprzatac po sobie i po nim, a z prac domowych – prasowanko (nie cierpie 😉 Wstepnie umowilam sie z nia na 450 zl miesiecznie (smiech w porownaniu z Warszawa, ale u nas to normalna stawka). A moje watpliwosci dotycza sprawy naszego urlopu i ewentualnej choroby opiekunki. Obcinac jej wtedy za czas nieobecnosci? Jak to wyglada u Was?
Z gory dziekuje za kazda sugestie 🙂

27 odpowiedzi na pytanie: Opiekunka – placa

olesia Dodane ponad rok temu,

Re: Opiekunka – placa

U nas sprawa wygląda w ten sposób: płacimy opiekunce dziennie 20 zł (miesięcznie wychodzi 400 zł). Kiedy któreś z nas – mąż lub ja zostajemy w domu np. z powodu choroby czy urlopu, obniżamy wypłatę o te dni.
Może zrób w ten sposób – podziel kwotę na dni i obniż o tę sumę.
Pozdrawiam.Ola

agula24 Dodane ponad rok temu,

Re: Opiekunka – placa

Ja co prawda nie mam opiekunki -mają ją moi znajomi a że ich opiekunka jest rewelacyjna i niechcą jej stracić czasem dają jej odatkową kasę choć ma wolnę- ona jest zadowolona i za to przywiązana do rodziny mówią do niej ciociu – w wolnych chilach robi też rzeczy które nie należą do jej obowiązków więc w taki sposób jej wynagradzają- to jest już bardziej partnerski układ- choć fakt stać ich na to- ale ja uważam że pomysł z podziałem na stawkę za dzień jest dobry a sama zobaczysz czy warto ją póxniej docenić :)) Powodzenia

jagoda Dodane ponad rok temu,

Re: Opiekunka – placa

450 zł to rzeczywiscie mało. Moja znajoma pracuje od wielu lat jako opiekunka i u niej urlop pracodawcy po roku pracy jest płtany (chyba troszke mniej niz normalnie). Z tym, ze kiedy rodzina wyjezdza na urlop to i opiekunka musi isc na urlop, nie moze go zaplanowac w innym terminie. Jesli chodzi o chorobe opiekunki, to siła wyzsza i chyba płaca sie nie nalezy. Musisz jednak rozwazyc kwestie, gdy przeziebiona lub zagrypiona opiekunka bedzie chciała przyjsc do dziecka aby nie stracic pensji…..

Basia z Jagódką (28.06.2003)

czarna1 Dodane ponad rok temu,

Re: Opiekunka – placa

ja płace 500 zł, bedę obcinac za urlop i każdą nieobecnosć opiekunki, taka byla umowa…..

mala103 Dodane ponad rok temu,

Re: Opiekunka – placa

moja jest 16 godz tyg. i dostaje 160 nie wiem czy mało czy dużo u nas jest taka stawka i już.

Ania i Alicja(26.02.03)

mamabruna Dodane ponad rok temu,

Re: Opiekunka – placa

ja mieszkam w Lublinie, będę płaciła opiekunce 3,50 za godzinę. Ciekawa jestem jak to u Was wygląda jeżeli w grę wchodzi stawka godzinowa a nie miesięczna???


Krysia i Bruno (07/08/2003)

julia Dodane ponad rok temu,

Re: Opiekunka – placa

w Gdańsku 3-6zł

goha Dodane ponad rok temu,

Re: Opiekunka – placa

Warszawa – 5 zł za godzinę, ale to chyba najniższa stawka w tym mieście.

GOHA i Dareczek 7 m-cy (02.04.03)

izab Dodane ponad rok temu,

Re: Opiekunka – placa

Zdecydowanie! ja swojej płacę 7 złotych, a jak szukałam niani to były takie co krzyczały 10 złotych za godzinę!


Iza i Julka – 10 miesiąc!!

goha Dodane ponad rok temu,

Re: Opiekunka – placa

Taaak i zwrot za dojazd i za inne rzeczy też. Tak z ciekawości chciałabym zobaczyc jak pracuje taka gwiazda za 10 zł.

GOHA i Dareczek 7 m-cy (02.04.03)

asia-w Dodane ponad rok temu,

Re: Opiekunka – placa

A u mnie za godzinę 3,73. Tak wyszło po poprzednim roku, kiedy byłyśmy umówione na 95 zł tygodniowo. Ale wiadomo, czasem trzeba zostać dłużej w pracy i dopłacić, więc trzeba było przeliczyć. I tak już zostało. Asia i Mati (7.05.2002)

Dodane ponad rok temu,

Re: Opiekunka – placa

Nasza niania chorowała tylko raz – skręciła nogę. Jeszcze przed rozpoczęciem “pracy” u nas zaszczepiła się przeciwko grypie (bardzo mi to zaimponowało 🙂 -= i wtedy zapłaciłam jej połowę stawki. A jeśli niania ma wolne z powodu mojego urlopu – płacę jej pełną stawkę

Kaśka z Natusią (20 miesięcy 🙂

Dodane ponad rok temu,

Re: Opiekunka – placa

u nas też tak jest – niania jest tego warta 🙂

Kaśka z Natusią (20 miesięcy 🙂

ani-ani Dodane ponad rok temu,

Re: Opiekunka – placa

Ja płacę 20 zł za dzień. Nie ważne czy to 7 czy 9 godzin (bo i takie się zdarzają). Za wszelkie dni wolne nie płacę. Dziecko sami dowozimy (co np we wtorki jest trudne bo trzeba Izkę zerwać już o 5:20 – zazwyczaj ubieram jąna śpiocha) do opiekunki.
U nas opiekunką jest kuzynka męża. Ma 3 dzieci.

Ania i Izunia (14 m-cy)

rudasek Dodane ponad rok temu,

Re: Opiekunka – placa

moja znajoma opiekuje się dzieckim i dostaje 5 pln za godzinę.. Nie liczy się dojazdu, bo mieszka przez ścianę, również pierze i prasuje dziecku ubrania… A mieszka w Poznaniu

Rudasek i Mikołaj 16.08.2003

nunak Dodane ponad rok temu,

A co z opiekunką na godziny?

No właśnie jak w temacie….. chodzi mi o płacę takiej co przychodzi raz na jakiś czas… jak chcecie gdzieś wyjść wieczorem itd.?
W Gdańsku chyba chodzą takie opiekunki za 3-5 zł za godzinę….? Ale nie wiem dokładnie.


Agata i Dominika 8.05.2002

beka Dodane ponad rok temu,

Re: Opiekunka – placa

Dziewczyny, jestescie kochane!! 🙂
Jeszcze raz bardzo dziekuje za pomoc i zainteresowanie tematem. Dotyczy on chyba duzej czesci z nas i skorzystam nie tylko ja. Juz mam na czym sie oprzec i latwiej mi bedzie ustalic cos konkretnego 🙂 Mam nadzieje, ze dogadam sie z ta babka i okaze sie ona superowa niania. A wtedy faktycznie bede wolala zaplacic wiecej, zeby obie strony byly zadowolone.
A jesli chodzi o stawke godzinowa, u nas placi sie ok. 3 zl za godzine. A mieszkam w Bialymstoku.
serdecznie :-)))

beka Dodane ponad rok temu,

Re: Opiekunka – placa

Hihi – 10zl!! Sama chyba tyle nie zarabiam… Juz prz 7-miu bysmy zbankrutowali 😉
Ale wiadomo, wszystko zalezy od miejsca. Za swoja prace w stolicy tez dostalabym sporo wiecej.

go76 Dodane ponad rok temu,

Re: Opiekunka – placa

Kasiu u nas jest tak, że płacimy 450 zł bez względu na wszystko. A bywało ostatnio tak – jak Kuba chorował – że z całego miesiąca ciocia siedziała z małym 5 dni. Dostała 450 zł z cichą nadzieją że może się zreflektuje i całości nie weźmie!!! O naiwności moja! Ale to zupełnie inna bajka – z rodziną najlepiej….. echhhhhh

GOSIA i Kubuś (14.09.2002)

garfield Dodane ponad rok temu,

Re: Opiekunka – placa

Ja płace 4 zł za godzine, a w Bielsku od 3 do 6 zł.
Czyli na miesiąc wychodzi mi okolo 320 zł za 3 dni w tyg.
Zaznacze ze w piątek niania ma byc tylko 3 h.

Gosia i księżniczka Sara ur 23.09.02

Znasz odpowiedź na pytanie: Opiekunka – placa

Dodaj komentarz

Dla starających się
W jaki sposób sprawdzacie śluz ?
No właśnie.... Ja mam zazwyczaj skąpy śluz i jak nie wsadzę głękobo palucha to nic nie zobaczę. Jak jest u Was: Ania
Czytaj dalej
Dla starających się
Badania hormonów
dziewczyny robiłyście badania hormonów? ile płaciłyście i jakie miałyście wyniki? Eli
Czytaj dalej