Opryszczka

Czy opryszczka na ustach jest niebezpieczna dla ciąży w pierwszych jej tygodniach? Wczoraj sie dowiedziałam, że jestem w ciąży, a dzisiaj to paskudztwo. Czy mogę używać maści Hascovir? Czy ktoś wie coś na ten temat?

Monika

8 odpowiedzi na pytanie: Opryszczka

  1. Re: Opryszczka

    ja mialam dosc czesto wlasnie na pocztaku ciazy, gin pozwolil stosowac zovirax pomimo tego co pisze w ulotce, mi pomagal, o tej masci nie slyszalam

    • Re: Opryszczka

      Ja tez na poczatku ciazy mialam i uzywalam Zovirax 😉

      Asia i maluszek 😉 (36 tygodniowy)

      • Re: Opryszczka

        Dziękuję, chyba w ciąży mam obniżoną odporność, bo ostatnio miałam opryszczkę w poprzedniej ciąży, niestety tamta nie skończyła się szczęśliwie, dlatego się boję.

        Monika

        • Re: Opryszczka

          Spokojnie spróbuj sobie nieco podnieśc odporność – może spróbuj z aktimelem. Pomoże i na opryszczkę i na bakterie. Polecam tez co najmniej łyżeczkę miodu dziennie. Jem i nawet przeziębienie mnie nie złapało obecnie
          Pozdrawiam ciepło, wszystkiego najwspanialszego w Nowym Roku

          ika z syneczkiem Igorem marcowym lub kwietniowym

          • Re: Opryszczka

            przypomial mi sie jeszcze jeden sposob jaki doradzila mi moja ginka: nalezy wziac tabletke polopiryny troszke zwilzyc i przylozyc w miejsce oopryszczki i potrzymac tak troche ale to tylko wtedy jak opryszczka zaczyna sie pojawiac tj jak najwczesniej (podobno skuteczny sposob ale np na mnie nie dzialal) Sa tez masci w sklepach zielarskich ktore kobiety w ciazy moga stosowac, moze ktoras pomoze???

            • Re: Opryszczka

              Jem bardzo dużo miodu, bo mam własne ule i nawey kataru nie miałam, a teraz…

              Monika

              • Re: Opryszczka

                Nie przejmuj sie. Jakis wplyw moze byc opryszczka narzadow rodnych, a nie ta na ustach. Zreszta – opryszczka zaraza sie raz na cale zycie – to znaczy nie da sie jej wyleczyc, wirus caly czas w Tobie jest, a tylko uaktywnia sie raz na jakis czas. Staraj sie ogolnie uodpornic, to wtedy bedzie rzadziej wylazil.

                • Re: Opryszczka

                  Ja na początku ciąży miałam paskudną febrę w nosie:(((( najpierw z jednej, potem z drugiej strony, ledwo oddychałam – koszmar, a gin mi powiedział, że jeśli wytrzymam, to mam się nie smarować maśtykami – im mniej takich ‘atrakcji’ tym lepiej, specyfiki na febrę są mocno inwazyjne. No to się nie smarowałam, febra jakoś przeszła

                  Kasia z lwiątkiem 06.08.04

                  Znasz odpowiedź na pytanie: Opryszczka

                  Dodaj komentarz

                  Mozarella w ciąży

                  Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                  Czytaj dalej →

                  Ile kosztuje żłobek?

                  Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                  Czytaj dalej →

                  Dziewczyny po cc – dreny

                  Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                  Czytaj dalej →

                  Meskie imie miedzynarodowe.

                  Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                  Czytaj dalej →

                  Wielotorbielowatość nerek

                  W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                  Czytaj dalej →

                  Ruchome kolano

                  Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                  Czytaj dalej →
                  Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                  Logo
                  Enable registration in settings - general