opuchniete i bolace stopy

juz od paru dni, a najbardziej podeszwy stop, co sprawia tez bol przy chodzeniu
plus podwyzszona temperatura
?/?..help!
moze ktos cos wie na ten temat, czy moze byc to zwiazane z jakims organem wewnetrznym, np nerka?

5 odpowiedzi na pytanie: opuchniete i bolace stopy

mutak Dodane ponad rok temu,

Hej,

od wczoraj mam to samo, nogi napuchnięte jak balony, pieką i czuje jaki mi impulsują…

niewiem co to, czy problemy z krążeniem czy zaprzeszłe zwichnięcia i naciągnięta torebka stawowa…. okropnie się czuję i okropny widok te moje nogi…dzisiaj w aptece nabyłam jakieś dwa żele i smaruję, niewiem czy pomoże.. a swoją drogą zapiszę się do chirurga naczyniowego i sprawdzę to…

jak ktos ma sprawdzony sposób, to niech napisze… chętnie skorzystam.. bo patrzeć na te nogi nie moge…:(

nadii Dodane ponad rok temu,

A może to ma związek z ostatnimi upałami? Mnie nogi też puchną i podeszwy pieką. Ale ja tak mam co lato :(. Dłonie też mam opuchnięte :(.

dorota27 Dodane ponad rok temu,

daj znac po wizycie
u mnie wciaz bez poprawy:(

teo Dodane ponad rok temu,

bardzo czesto ma to zwiazek z zaburzeniem pracy nerek….

biegusiem do lekarza

kantalupa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez DOROTA27:juz od paru dni, a najbardziej podeszwy stop, co sprawia tez bol przy chodzeniu
plus podwyzszona temperatura
?/?..help!
moze ktos cos wie na ten temat, czy moze byc to zwiazane z jakims organem wewnetrznym, np nerka?

opuchlizny nog generalnie sa czeste przy zaburzeniach pracy nerek
lekarz, koniecznie!

poza tym, moze temperatury? moze zle obuwie?
tragicznie bola mnie podeszwy stop (jeny, tak sie to nazywa???), kiedy chodze w zupelnie plaskich butach
na potrzeby wrazliwych stop ortopeda poradzil mi noszenie drewniakow, albo jakichs takich butow na podwyzszonej podeszwie i profilujacych stope
mnie pomaga

Znasz odpowiedź na pytanie: opuchniete i bolace stopy

Dodaj komentarz

A-psik: moje dziecko jest uczulone…
załamka matki alergika - macie czasem?
no kurde... adam wygląda jak siedem nieszczęść. oczy napuchnięte, czerwone, łzawiące, z ropą (to stan dobry - bo otwiera - po kroplach), woda z nosa mu sie leje non stop, na nogach w dalszym
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
Uprzedzam, tylko dla dorosłych :) tfórczość wieszczów
dawno temu(w trawie) poczytywaliśmy ze znajomymi różne wiersze i poematy i najbardziej podobał mi się w swej niecenzuralnej twórczości Fredro :D ...postanowiłam przytoczyć jeden z jego mocniejszych kawałków :D UPRZEDZAM, MOCNE SŁOWA
Czytaj dalej