otyłość

Kurcze, wiecie co, pytałam się paru kobiet, które już urodziły i powiedziano mi, ze nie powinnam teraz sie odchudzać, bo w ciąży jak zacznę więcej jeść, to przytyję tyle, że koszmar. Nie jestem opasła, gruba itd, ale mam “wałki” na brzuchu i boje się, że jak zajdę w ciążę to sie nie podniose i mi kolana popękają 🙂
Mam jeszcze jedno pytanko. Czy wiecie, jakie mogą być przyczyny bezpłodności u faceta? Bo tak sobie myślę, co to by było, gdyby mój mąż był bezpłodny….

STARAJĄCA SIĘ AGA

4 odpowiedzi na pytanie: otyłość

  1. Re: otyłość

    O rety! Chyba bzdury! Odchudzaj się tylko mądrze i z głową. Ćwicz, pływaj, uprawiaj aerobik, nie jedz słodyczy, rób brzuszki! Skoro należysz do pulchnych to po prostu w ciąży powinnas przytyc 6-8 kg.
    Mój kolega po raz pierwszy zareagował: O rety jaki masz szczupły i płaski brzuch…. jak juz wiedziałam ze właśnie zaczyna mi rosnąć! i nie obrosłam tłuszczem jakoś wyjątkowo!

    Zawsze można zbadać nasionka faceta….
    😉
    pozdrawiam

    karola
    🙂 11.01.2003

    • Re: otyłość

      To nie prawda nie ma to znaczenia każda z nas jest inna i inaczej przybiera na wadze dlatego nie przejmuj się i życzę powodzenia w staraniach.
      ania i 27 tyg.bobas

      • Re: otyłość

        ja miałam na brzuszku wałeczek i nie jest tak źle 🙂

        ale obiecuję sobie, że po ciązy wszystko zrzucę 🙂

        i proszę mnie wspierać !!!!!!!!!!

        Pozdrawiam

        Ewa i synuś
        termin 2.12.2002

        • Re: otyłość

          Nie martw się Ewuniu, ja też całkiem nieźle przybieram na wadze. Ale w ciąży tak juz musi być. Codziennie obiecuję sobie, że gdy tylko urodzę – będę się starała uaktywnić, będę często wychodziła z dzidzią na spacery, chciałabym poza tym karmić piersią – i nie ma bata – na pewno schudnę! I tego się trzymam.
          Pozdrowionka

          AnnaR + Picasek (03.05.2003)

          Znasz odpowiedź na pytanie: otyłość

          Dodaj komentarz

          Mozarella w ciąży

          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

          Czytaj dalej →

          Ile kosztuje żłobek?

          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

          Czytaj dalej →

          Dziewczyny po cc – dreny

          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

          Czytaj dalej →

          Meskie imie miedzynarodowe.

          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

          Czytaj dalej →

          Wielotorbielowatość nerek

          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

          Czytaj dalej →

          Ruchome kolano

          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

          Czytaj dalej →
          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
          Logo
          Enable registration in settings - general