Palec Pod Budkę

Kurde ale fochów na nowe DI 😡

Palec pod budkę komu się podoba – niech Smoki i reszta nie czytają wiecej postów, ze bleee, ze nie fajne, niech zobaczą, ze doceniamy ich robotę !

JEST ZAJEBISCIE PRAWDA!
Kto jest za?

93 odpowiedzi na pytanie: Palec Pod Budkę

  1. Zamieszczone przez mamahani
    Kurde ale fochów na nowe DI 😡

    Palec pod budkę komu się podoba – niech Smoki i reszta nie czytają wiecej postów, ze bleee, ze nie fajne, niech zobaczą, ze doceniamy ich robotę !

    JEST ZAJEBISCIE PRAWDA!
    Kto jest za?

    podoba – nie podoba
    ale czy to jest najważniejsze
    ważne że W KOŃCU DZIAŁA 🙂

    ZAJEBIŚCIE;)

    • Jaaaaa.
      Siedze praktycznie non stop.
      Jakos bardziej wciągnęło niż stare, moze dlatego ze jeszcze tyle do odkrycia.

      • JESTEM NA TAK 😉
        ale nie jestem obiektywna, z prostej przyczyny: tak długo mnie tu nie było, że odwykłam od starego forum, więc się nie “przestawiam”, tylko wdrażam od nowa.
        ale jeśli dobrze pamiętam stare, to chyba nowe podoba mi się bardziej 🙂

        adacho

        antek

        • Mnie sie duzo bardziej podoba nowe!
          Super robota!

          • Mnie też się podoba.

            • Podoba się coraz bardziej, i z nowym wyglądem już sie opatrzyłam
              Ale nie rozumiem z tym palcem pod budkę, zawsze było do budki:p

              • Jestem bardzo za… A może nawet jeszcze bardziej 🙂

                • Zamieszczone przez aniast
                  Podoba się coraz bardziej, i z nowym wyglądem już sie opatrzyłam
                  Ale nie rozumiem z tym palcem pod budkę, zawsze było do budki:p

                  no co Ty u mnie zawsze – palec pod budkę 🙂

                  co kraj to obyczaj 😀

                    • Palec do budki bo za minutkę zamykamy budkę 😉 a wtedy co z tym palcem pod budką? 😉

                      • Zamieszczone przez aniast
                        Palec do budki bo za minutkę zamykamy budkę 😉 a wtedy co z tym palcem pod budką? 😉

                        Palec pod budkę bo zaminutkę zamykam budkę 😀

                        moje sie bardziej rymuje:p

                        • kolejny palec pod budke

                          Zamieszczone przez mamahani
                          no co Ty u mnie zawsze – palec pod budkę 🙂

                          co kraj to obyczaj 😀

                          U mnie tez było pod budke 🙂

                          Mi sie bardzo podoba, juz o tym pisałam wczoraj.

                          • Zamieszczone przez frida
                            U mnie tez było pod budke 🙂

                            Macie rację znalazłam:
                            Palec pod budkę,
                            bo za minutkę zamykam budkę. Budka zamknięta nie ma klienta,klient w Warszawie
                            siedzi na ławie

                            • [quote=aniast;1430190]Macie rację znalazłam:
                              Palec pod budkę,
                              bo za minutkę zamykam budkę. Budka zamknięta nie ma klienta,klient w Warszawie

                              siedzi na ławie

                              dokladnie tak Aniu
                              :D;):p

                                • Ja też, ja też, jestem za…

                                  • ja tez pcham palucha POD budke i jestm za

                                    • Mnie też bardziej podoba sie nowe forum, a że jeszcze śmiga HURRRRA!!!!

                                      • a tez juz pisałam w innym miejscu –

                                        mi sie bardzo podoba 🙂

                                        • ps.dodalam sondę – ale fajnie zawsze chcialam to zrobic :D:D

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: Palec Pod Budkę

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general