pecherzyk

dziewczyny wiem ze chodzicie na usg w czasie owulacji wiec mam do was pytanie jaki rozmiar ma pecherzyk jeszcze w jajniku czy 25mm to ok?

Edited by zetta on 2002/11/06 22:24.

4 odpowiedzi na pytanie: pecherzyk

kachaw Dodane ponad rok temu,

Re: pecherzyk

ostatnio miałam 17mm, a jeszcze wczesniej 19, z tym że lekarz twierdził, że to jeszcze za mało, ale chyba tak średnio powinien mieć ok. 20mm
pozdrawiam

zetta Dodane ponad rok temu,

Re: pecherzyk

dzieki:) ale wielkosc takiego pecherzyka a potem nastepnego dnia miesiaczka to kiedy beda dni plodne?:)
a moze przy tych badaniach pecherzuka w jajniku podaje tez wymiary macicy? byla bym wdzieczna za informacje

olahh Dodane ponad rok temu,

Re: pecherzyk

z tego co wiem, to jesli podawane sa wymiary macicy, to jest to jasno okreslone, ze to sa wymiary macicy, wiec raczej nie mialabys watpliwosci 🙂 Oprocz wymiarow pecherzyka moga tez byc podane wymiary jajnika.
a z pecherzykiem jest tak, ze przed owu rosnie i jak ma ok 20mm to peka; jesli nie peknie, to moze rosnac dalej i przeksztalcic sie w cyste (ktora czesto sie sama wchlania okolo najblizszej miesiaczki). Mialam jeden taki cykl, gdzie jakies 7-10 dni po ewentualnej owu mialam cyste 4cm. Ale szybko sie wchlonela i wiecej sie to nie powtorzylo 🙂
pozdr

zetta Dodane ponad rok temu,

Re: pecherzyk

ja mialam na usg wszystkie wymiary macicy jajnikow i tego pecherzyka ale macica byla powiekszona dosc znaczneie dlatego interesuje mnie wymiar normalny macicy:)

Znasz odpowiedź na pytanie: pecherzyk

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
Cierpliwość...
Czy zdarza Wam się tracić cierpliwość, jak dziecko za długo płacze, albo nie chce zasnąć, albo za bardzo marudzi? Mnie niestety się zdarza. Dzisiaj mała była padnięta i strasznie broniła
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
leki na kolki
czy są na receptę? np. gripe water, esputicol, debridat?
Czytaj dalej