pelka, vatorka, Havena!!!

Co u Was? U mnie dziś ma być @, rano tempka super 37,1…. Ale coś mam przeczucie, że @ jednak przyjdzie…. (a kysz!)
a co u Was?

13 odpowiedzi na pytanie: pelka, vatorka, Havena!!!

  1. Re: pelka, vatorka, Havena!!!

    Hej!
    Sama nie wiem, co o tym myslec… Temperatura nie spadla (utrzymuje sie w granicach 37.0-36.9), ale wczoraj mialam niewielkie plamienie. Objawow brak… Wole sie nie nakrecac:-)
    Oczywiscie trzymam za Was kciuki i odganiam @!!!

    Pozdrawiam!

    (-: HAVENA 🙂

    • Re: pelka, vatorka, Havena!!!

      niewielkie plamienie może się zdarzyć:-)
      tempka jest obiecująca:-)

      Trzymam kciuki:-))

      u mnie też objawów brak, wczesniej miałam wzdęcia i bolące podbrzusze, teraz nic:-((

      w poprzednich cyklach, tempka spadał mi na 2 dni przed @, teraz się utrzymuje… Ale wole się nie nakrecać:-)))

      • Re: pelka, vatorka, Havena!!!

        Ja już sama nie wiem. Wczoraj wieczorem bolał mnie brzuch jak przed @ ale szybko poszłam spać żeby o tym nie myśleć. Dzisiaj tempka 36,9 brzuch dalej trochę pobolewa i trochę niedobrze mi jest ale to chyba ze strachu przed @. Staram się czymś zająć z resztą dzięki Bogu mam dużo do zrobienia w pracy, więc może mi to pomoże nie myśleć o tym. A za Was trzymam kciukasy!!! Zresztą zobaczymy jak będzie.
        Pozdrawiam.

        • Re: pelka, vatorka, Havena!!!

          Lilka, dzieki za slowa otuchy!
          Niestety, przylazla @:-( Dziwi mnie brak spadku temperatury, ale trudno…
          Przynajmniej nie musze sie oszczedzac przy swiatecznych porzadkach:-)
          Oswiadczam, ze wyczerpalam limit malp na dzisiaj i Wasze nie przyjda tak predko! Trzymam bardzo mocno kciuki!!!

          Pozdrawiam!

          (-: HAVENA 🙂

          • Re: pelka, vatorka, Havena!!!

            hej.! Nadal czekam. Chociaż test już kupiłam. Nie wiem kiedy go zrobie. Nadal mam nadzieję że @ nie będzie. Trzymam kciuki i za was.

            • Re: pelka, vatorka, Havena!!!

              Chyba to nie będzie mój szczęsliwy cykl..tempka spada, dziś 36,8:-((

              • Re: pelka, vatorka, Havena!!!

                No i dostałam @:-((((

                cóż, tak widocznie miało być:-)

                • Re: pelka, vatorka, Havena!!!

                  Tak mi przykro:-( Naprawde mialam nadzieje, ze Ci sie uda… Pierwszy dzien @ jest najgorszy, ale pozniej bedzie juz tylko lepiej!!! Ida swieta, bedzie dobrze – trzymam kciuki!

                  Pozdrawiam!

                  (-: HAVENA 🙂

                  • Re: pelka, vatorka, Havena!!!

                    Vatorko kochana, i jak??? Mam jeszcze trzymac? Bo zle mi sie w klawiature uderza:-)

                    Pozdrawiam!

                    (-: HAVENA 🙂

                    • Re: pelka, vatorka, Havena!!!

                      Dzięki za kciuki. Mam dwie kreski, przekazałam wiadomość na forum.
                      Jestem bardzo szczęśliwa, tylko spać jakoś nie mogę.
                      Super dziewczyny jesteście. Trzymam za was kciuki i przesyłam fluidki fasolkowe.

                      radosna vatorka z fasolką

                      • Re: pelka, vatorka, Havena!!!

                        Dziekuje bardzo, a Tobie jeszcze raz gratuluje:-))))

                        • Re: pelka, vatorka, Havena!!!

                          Tak, po tym jak napisalam, doczytalam! Ogromne gratulacje!

                          Pozdrawiam!

                          (-: HAVENA 🙂

                          • Re: pelka, vatorka, Havena!!!

                            Lila, czego mi gratulujesz? Chociaz masz racje – @ wlasnie sie wynosi, urlop do 5 stycznia. Uch, ale jestem szczesliwa!!! 🙂

                            Pozdrawiam!

                            (-: HAVENA 🙂

                            Znasz odpowiedź na pytanie: pelka, vatorka, Havena!!!

                            Dodaj komentarz

                            Mozarella w ciąży

                            Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                            Czytaj dalej →

                            Ile kosztuje żłobek?

                            Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                            Czytaj dalej →

                            Dziewczyny po cc – dreny

                            Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                            Czytaj dalej →

                            Meskie imie miedzynarodowe.

                            Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                            Czytaj dalej →

                            Wielotorbielowatość nerek

                            W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                            Czytaj dalej →

                            Ruchome kolano

                            Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                            Czytaj dalej →
                            Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                            Logo
                            Enable registration in settings - general