Pieluchy do pływania

Kochani,
może ktos słyszał o pampersach do pływania dle dzieci , prosze o kontakt czy sa w Polsce do kupienia i gdzie.
Pozdrawiam

Paula

7 odpowiedzi na pytanie: Pieluchy do pływania

aniask Dodane ponad rok temu,

Re: Pieluchy do pływania

Takie pieluchy możesz znaleźć w supermarketach – Huggies do pływania, jednak ich cena to ok. 3zł/1szt. Jeśli wybierasz się z dzieckiem na basen to dowiedz się, czy aby na basenie nie możesz sobie takich pieluch kupić a przede wszystkim – czy w ogóle potrzeba, bo np. tam, gdzie ja chodzę pieluchy w ogóle są zbędne. Ania

tata-marcin Dodane ponad rok temu,

Re: Pieluchy do pływania

A gdzie chodzisz z małym na basen? Szukam w Warszawie i okolicach czegoś dla 4 miesięcznego bobasa. A kiedy wy zaczęliście pływać z maluchem?

Tata Marcin & Oleczek

rita25 Dodane ponad rok temu,

Re: Pieluchy do pływania

Są.Można je kupić zazwyczaj w duzych centrach handlowych typu Auchan czy Geant.Ja miałam Huggisa i Pampersa- obie ok.
Najmniejsze sa chyba od 7 kilo ( chyba) ale Soniaczek pomimo , że miał 4 kg to je zakładał i nie spadały.
Mówi się na nie kąpieluszki i o to własnie pytaj w sklepach.
rita25 i Sonia 03.07.03

rita25 Dodane ponad rok temu,

Re: Pieluchy do pływania

Poszukaj w starych postach na temat basenu ( moga byc te zakładane przeze mnie ) .Tam Cait pisała o tym , ze jeżdzi gdzieś w Warszawie ze swoją Alicją na pływalnie , ale nie pamiętam gdzie.Wiem tez , ze zaczynały dosyć wczesnie.
rita25 i Sonia 03.07.03

anador Dodane ponad rok temu,

Re: Pieluchy do pływania

[Zobacz stronę]
proponuje abys tutaj zajrzal. Ja z mala wlasnie wybieram sie tutaj:) pozdrawiam

Dorota i Ola (2.12.2003)

ola2 Dodane ponad rok temu,

Re: Pieluchy do pływania

Ja chodze z Asia na basen do „Wesolandii” – w Wesołej. Zaczełam z nia chodzić jak skończyła 10 mies. Można chodzic z dzieckiem juz od 3-go miesiąca.

ola i ta panna (8.listopad 2002)

tata-marcin Dodane ponad rok temu,

Re: Pieluchy do pływania

Z Pruszkowa za daleko. Niestety…

Tata Marcin & Oleczek

Znasz odpowiedź na pytanie: Pieluchy do pływania?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nasze związki
czat
No, nasze poznanie na pewno nie nalezy do standardowych. Poznalismy sie na czacie Gazety Wyborczej. Po dwoch miesiacach korespondencji , najpierw na privach czata, a potem na Gadu-Gadu, w listopadzie
Czytaj dalej
Leczenie niepłodności
niepłodność - na krótko
Cześć, dziewczyny. Pozwoliłam sobie dołączyć do Was, do kącika NIEPŁODNOŚĆ, ale uwaga na krótko?!!!! Nie orientuję się jeszcze w tych wszystkich nazwach, badaniach itd., zabiegach z zakresu niepłodności. Chociaż
Czytaj dalej