pieluchy – pilne

kochane mamuśki
Mieszkam w niewielkim mieście i mam problem z dostaniem pieluch jednorazowych “newborn” (roz 1) one sa 2-5 kg. Tzn sa w 1 sklepie firmy HUGGIES. Co o nich sadzicie. Jak myslicie czy jezeli nie dostane PAMPERSÓW w tym rozmiarze to czy ewentualnie nie beda za duze pieluchy (roz 2) 3-6 kg? Powiedzcie jakie pieluchy Wy kupujecie? Bo ja juz zgłupiałam 🙁


Ania B

11 odpowiedzi na pytanie: pieluchy – pilne

  1. Re: pieluchy – pilne

    Dziewczyna z którą leżałam na sali używał Huggiesów i była zadowolona. Ja teraz przeszłam z Pampersów na Huggiesy, ale jeszcze nie mam zdania.
    Na Pampersy 2 (3-6kg) przeszłyśmy gdy Ulka miała koło 6 tygodni.
    Wszystko zależy od tego jaka Ci się duża dzidzia urodzi
    Pozdrawiam

    Ola i Ula (24.03.2004)

    • Re: pieluchy – pilne

      w moim przypadku używałam i Pampersów 1 i 2 i Huggisów i innych. Moja niunia nie ma na żadne pieluchy uczulenia, więc kupowałam jej różne. pampersy 1 mają lepszą chłonność kupek, które przy karmieniu naturalnym są częste. Ale nie kupuj od razu kilku paczek bo nie wiadomo, czy maleństwo nie bęzie miało uczulenia. W sumie wolałam Pampersy od Huggisów. Teraz używam takim niemieckim bez nazwy, są bawełniane i bardzo dobre. Ważna jest też cena, ja płacę 60gr. za sztukę, te firmowe są droższe, ok. 80gr.
      Aga i Ola 16/01/04

      • Re: pieluchy – pilne

        hej ja obecnie mam te pampersy ale nie jestem zachwycona szczerze mowiac to sa przereklamowane mojemu ssynkowi czasek kupka wychodzi przez falbanki jak sie bardzo kreci co do innych pieluch to jeszcze nie wiem bo nie uzywalam ale naewt te malutkie pampersy sa duze na mojego synka a wazy 3200g wiec jednak najlepiej kupic te najmniejsze pozdrawiamy

        siza i KACPEREK (03.07.2004r.)

        • Re: pieluchy – pilne

          Ja od początku uzywam Huggies’ów i jstem bardzo zadowolona, myslę, że mój synek również. Innych w ogóle nie kupowaliśmy. Na poczatku Newborn 1 a teraz już Huggies 3-6 2 bo mój synek urodził się z wagą 4200 i miał 63 cm więc szybko wyrósł z tych najmniejszych pieluch. Naprawdę ja je polecam.

          • Re: pieluchy – pilne

            Ja mam w planie kupic Pampersy newborny po przeanalizowaniu opinii na ten temat.
            Moja propozycja: nie mogłabyś poprosić o zmowienie dla Ciebie pieluch przez sklep? Ja tak zawsze robię jeśli chcę kupić coś konkretnego a w mojej mieścinie nigdzie nie ma… albo kupić przez internet 🙂

            Agata + Ania 13.IX

            • Re: pieluchy – pilne

              A dlaczego Pampersy moga byc, a Huggiesy nie? Przy 1 synku uzywalismy wlasnie Huggies Newborn i byly super. Teraz mam zakupione Pampersy – w sumie nie widze roznicy miedzy tymi pieluchami.
              Jesli dziecko urodzi sie 3kg, a pewno tak bedzie :), to pampersy 2 wystarcza 🙂

              • A może zamów przez internet

                Na stronie są Pampersy New Baby w cenie 31,- zł za pake (44 szt) a na Allegro widziałam dzis, że ktoś oferował paczke tych oto pampersów plus chusteczki Pampers Sensitive od 20,- Może to jest wyjście z sytuacji?

                • Re: pieluchy – pilne

                  skatus, sorki, ze sie tutaj wtracam, ale jakich huggiesow uzywasz? soft&dry czy freedom? ja teraz te pierwsze, bo byly duzo tansze. a ty?

                  Maja + Adaś (19.05.2004)

                  • Re: pieluchy – pilne

                    I tak w razie czego powinnas miec pampersy dwoch firm (w razie uczulenia) Moze kup Huggiesy new born i Pampersy 2. W razie awarii zawsze moga byc za duze, nic sie nie dzieje

                    Asia i Oliwierek 14.01.2004 r

                    • Re: pieluchy – pilne

                      Maju, używam Huggies Newborn small 2, 3-6 kg, opakowanie jest żółto-niebieskie. Nie pisze na nim nic więcej 🙁 Próbowałam też Soft&Dry ale mały miał po nich uczulenie więc cała paczka leży w szafie. Przypuszczam, że te których używam to Freedom bo to są te droższe, ok. 40 coś zł za paczkę.

                      • Re: pieluchy – pilne

                        u nas pampersy uczulaja, wiec od drugiej doby TYLKO huggiesy. Najpierw newborn 2-5kg, potem 3-6kg, teraz freedom 5-9kg.
                        Bardzo sobie chwale.

                        Pozdrawiam.


                        madzia i

                        Znasz odpowiedź na pytanie: pieluchy – pilne

                        Dodaj komentarz

                        Mozarella w ciąży

                        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                        Czytaj dalej →

                        Ile kosztuje żłobek?

                        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                        Czytaj dalej →

                        Dziewczyny po cc – dreny

                        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                        Czytaj dalej →

                        Meskie imie miedzynarodowe.

                        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                        Czytaj dalej →

                        Wielotorbielowatość nerek

                        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                        Czytaj dalej →

                        Ruchome kolano

                        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                        Czytaj dalej →
                        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                        Logo
                        Enable registration in settings - general