Pigułki antykoncepcyjne – moze pewien problem??

Witam wszystkich.Wiem ze to pytanie do ginekologa,ale moze ktos z uzytkownikow bedzie sie orientowal. Otoz od miesiaca uzywam pigulek REGULON.Zakonczylam cykl 21 tabletek i zrobilam 7 dni przerwy jak to byc powinno. I tabletke z nowego opakowania wzielam o 1 dzien za pozno (przerwa potrwala nie 7 a 8 dni).Wzielam ja dokladnie w dzien w ktorym juz nie mialam miesiaczki ( poprzedniego dnia mi sie skonczyla). Nie mowilam o tym mojemu chlopakowi i wspolzyjemy normalnie,bez dodatkowych zabezpieczen. Czy jest zwiekszone ryzyko iz moge zajsc w ciaze?? Moze ktos zna odpowiedz na to pytanie,lub mial podobna sytuacje?? Z gory dziekuje za odpowiedz.

Pozdrawiam

Aneta z Trzebnicy

1 odpowiedzi na pytanie: Pigułki antykoncepcyjne – moze pewien problem??

lea Dodane ponad rok temu,

Re: Pigułki antykoncepcyjne – moze pewien problem??

Niestety ja sie na tym nie znam, tylko intuicyjnie czuję, ze chyba powinnaś nie liczyć juz na pewnośc zabezpieczenia… ale nie o tym chciałam napisać… mysle, ze powinnas podzielić się z partnerem swoimi wątpliwościami… chyba nie jest to komfortowe współżycie, jesli jedna ze stron zastanawia sie w trakcie, czy na pewno jest zabezpieczona własciwie… i do tego nie mówi o tym partnerowi

Znasz odpowiedź na pytanie: Pigułki antykoncepcyjne – moze pewien problem??

Dodaj komentarz

Dla starających się
pierwszy raz sie załamałam :-(
Nie wiem, czy pamietacie, ale w 11 dc mialam 16 mm pecherzyk. Pierwszy od 5 miesiecy. Szalałam z radości, że wreszcie jest jakas szansa na fasolke. Dzisiaj znowu bylam na
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Czym wyleczyć ???
Moja Alka ma lekki katar może przez rosnące zęby ale się męczy najgorzej w nocy może znacie jakieś sposoby smaruję jej pod nosem maścią majerankową ale niewiele pomaga a może
Czytaj dalej