PILNE!tanio i szybko-kolacja mezowi na ugode? :))

dziewczyny,
moze w tytule nie jest zbyt wyraznie o co chodzi-juz wyjasniam,
troszke sie z mezem pogryzlismy 馃槈 teraz potrzebuje zrobic cos do jego powrotu na kolacje
planuje swieczuszki, winko no i cos do zjedzenia, tylko co?
pomyslow brak, cos taniego, szybkiego i latwego w przygotowaniu no i oczywiscie pysznego!!
dzieki za wszystkie odpowiedzi, zwlaszcza te predkie 馃檪
pozdrawiamy

Magda i Adas (28.10.2004)

16 odpowiedzi na pytanie: PILNE!tanio i szybko-kolacja mezowi na ugode? :))

  1. Re: PILNE!tanio i szybko-kolacja mezowi na ugode? :))

    a co masz w lodowce?
    czy zakladamy ze masz wszystko?

    marcowe szpileczki

    • Re: PILNE!tanio i szybko-kolacja mezowi na ugode?

      no wlasnie ja na niespodziewanych gosci zawsze mam kus kus i tunczyka – robie z tego najprostsza na swiecie potrawe lub salatke jak kto woli:
      kuskus zalewam woda, dodaje 1 puszke tunczyka w oleju + 1 we wlasnym sosie mona pieprze, sole i dodaje pol peczka posiekanej pietruszki

      dla mnie i gosci zawsze pycha i robi sie 5 minut

      a mam tez salatke potencjonalna:) za to bardzo prosta i niedroga tez – wykonanie 2 miuty, odczekanie przynjamniej 0,5 godz.
      1 puszka fasoli czerwonej
      1 sloik selera konserwowego
      1 puszka ananasa
      2-3 zabki czosnku
      2 lyzki majonezu
      sol pieprz
      wszystko razem (czosnek przetarty) mieszam i wstawiam na 0,5-2godz do lodowki – jak to jadlam pierwszy raz nie moglam sie zmusic bo dzine polaczenie, ale jak pycha no i jak dzila 馃檪

      • Re: PILNE!tanio i szybko-kolacja mezowi na ugode? :))

        moze nie wszystko, cos tam jest, ale moge wyjsc do sklepu 馃檪

        Magda i Adas (28.10.2004)

        • Re: PILNE!tanio i szybko-kolacja mezowi na ugode? :))

          plesniowy camembert na cieplo- obtoczyc owy serek w jajku, bulce tartej i sru na patelnie na maly ogien- opiec na zloto z obu stron. do tego grzanki czosnkowe, zurawina i czerwone winko 馃檪

          Marta &

          • Re: PILNE!tanio i szybko-kolacja mezowi na ugode? :))

            Ot贸偶 to:)
            Pycha- dzisiaj jedlismy, tylko robilismy z goud膮- sprobuje z camembert.

            Nikola 19m.

            • Re: PILNE!tanio i szybko-kolacja mezowi na ugode? :))

              i JAK UDA艁A SI臉 KOLACJA?

              Ja w takiej opcji zawsze robi臋 schab z pieczarkami i marchewk膮 pod pierzynk膮 z majonezu.

              • Re: PILNE!tanio i szybko-kolacja mezowi na ugode? :))

                mmmm, brzmi smakowicie 馃槈 poprosze przepis

                Marta &

                • Re: PILNE!tanio i szybko-kolacja mezowi na ugode? :))

                  ale to do najszybszych dan nie nalezy… chodzi mi o pieczenie schabu.


                  Edyta i
                  Julek 12-03-2005

                  • Re: PILNE!tanio i szybko-kolacja mezowi na ugode? :))

                    potwierdzam ze schabik w tej wersji jest przepyszny 馃檪

                    dobrze ze mi przypomnialas bo wlasnie sie zastanawialam co zrobic na obiad 馃槈

                    • Re: PILNE!tanio i szybko-kolacja mezowi na ugode? :))

                      Prosz臋:

                      pieczarki podsma偶asz z cebulk膮 i zlewasz wod臋 powsta艂a przy tym

                      marchew surow膮 艣cierasz na tarce o grubych okach-jedna du偶a marchewka na 1 kotlet

                      Kotlety- ze schabu, piersi kurakowych albo i kark贸wk臋 t艂uczesz aby by艂y w miar臋 cienkie i uk艂adasz w naczyniu 偶aroodpornym posmarowanym minimaln膮 ilo艣ci膮 t艂uszczu. Na to k艂adziesz te podsma偶one pieczarki-niech powstanie warstwa ok.1cm. na to gruba warstwa marchewki i na to majonez-du偶o. Ci臋偶ko nak艂ada si臋 majonez na t臋 marchewk臋, ale trudno 馃槈 I do piekarnika na ok.pol godziny-az majonez zrobi si臋 br膮zowy.

                      Podaj臋 ten przepis ju偶 kt贸ry艣 raz, ale 偶e sama go rzadko robi臋 (m膮偶 tego dania nie lubi), mog艂am co艣 przeoczy膰 albo pomin膮膰 szczeg贸ly-a wtedy dziewczyny na pewno mnie sprostuj膮.

                      Polecam, bo to fajne, zaskakuj膮ce danie-ma艂o kto zgaduje,偶e to br膮zowe na g贸rze to majonez 馃槈

                      • Re: PILNE!tanio i szybko-kolacja mezowi na ugode? :))

                        nie przesadzasz? p贸艂 godziny to chyba nie wieczno艣膰?

                        • Re: PILNE!tanio i szybko-kolacja mezowi na ugode? :))

                          merci :))
                          polecam si臋
                          a m贸j tego nie lubi, cholera

                          • Re: PILNE!tanio i szybko-kolacja mezowi na ugode? :))

                            moj tez nie jest fanem tego dania, ale jak zrobie to nie ma wyjscia ;-)))

                            • Re: PILNE!tanio i szybko-kolacja mezowi na ugode? :))

                              a ja napisalam “wiecznosc”????


                              Edyta i
                              Julek 12-03-2005

                              • Re: PILNE!tanio i szybko-kolacja mezowi na ugode? :))

                                To by艂a przeno艣nia.

                                Uwa偶am po prostu,偶e co艣 co jest do zrobienia w p贸艂 godziny jest szybkim daniem, a Ty napisa艂a艣,偶e pieczenie schabu nie jest szybkie. A w mojej opcji chyba jednak jest?

                                • Re: PILNE!tanio i szybko-kolacja mezowi na ugode? :))

                                  dzieki

                                  znam podobny przepis tylko na schab kladzie sie cebulke i ser zolty

                                  pieczarkowy wyprobuje

                                  Marta &

                                  Znasz odpowied藕 na pytanie: PILNE!tanio i szybko-kolacja mezowi na ugode? :))

                                  Dodaj komentarz

                                  Angina u dwulatka

                                  M贸j Synek ma 2 lata i 2 miesi膮ce. Od miesi膮ca kaszla艂 i smarka艂 a od 艣rody dosta艂 gor膮czki (w okolicach +/- 39) W tym samym dniu zacz膮艂 gor膮czkowa膰 m膮偶 –...

                                  Czytaj dalej 鈫

                                  Mozarella w ci膮偶y

                                  Dzisiaj nasz艂a mnie ochota na mozarell臋. I tu mam w膮tpliwo艣ci – czy w ci膮偶y mo偶na je艣膰 mozzarell臋?? Na opakowaniu nie ma ani s艂owa na temat pasteryzacji.

                                  Czytaj dalej 鈫

                                  Ile kosztuje 偶艂obek?

                                  Dziewczyny! Ile p艂acicie miesi臋cznie za 偶艂obek? Pono膰 ma by膰 dofinansowany z gminy, a nam przysz艂o zap艂aci膰 292 z艂 bodaj偶e. Nie wiem tylko czy to z rytmik膮 i innymi. Czy tylko...

                                  Czytaj dalej 鈫

                                  Dziewczyny po cc – dreny

                                  Dziewczyny, czy kt贸ra艣 z Was mia艂a zak艂adany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmuj膮 na drugi dzie艅 i ma on na celu oczyszczenie rany. Prosz臋 dajcie zna膰, je艣li kt贸ra艣 mia艂a...

                                  Czytaj dalej 鈫

                                  Meskie imie miedzynarodowe.

                                  Kochane mamu艣ki lub oczekuj膮ce. Poszukuj臋 imienia dla ch艂opca zdecydowanie m臋skiego. Sama zastanawiam si臋 nad Wiktorem albo Stefanem, ale m贸j m膮偶 jest jeszcze niezdecydowany. Mo偶e co艣 poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                  Czytaj dalej 鈫

                                  Wielotorbielowato艣膰 nerek

                                  W 28 tygodniu ci膮偶y zdiagnozowano u mojej c贸reczki wielotorbielowato艣膰 nerek – zesp贸艂 Pottera II. M贸j ginekolog skierowa艂 mnie do szpitala. W bia艂ostockim szpitalu po usg powiedziano mi, 偶e musz臋 jecha膰...

                                  Czytaj dalej 鈫

                                  Ruchome kolano

                                  Zg艂aszam si臋 do was z zapytaniem o tytu艂owe ruchome kolano. Brzmi gro藕nie i tak te偶 wygl膮da. dzieciak ma 11 miesi臋cy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygl膮da to troche...

                                  Czytaj dalej 鈫
                                  Rodzice.pl - ci膮偶a, por贸d, dziecko - poradnik dla Rodzic贸w
                                  Logo
                                  Enable registration in settings - general