placuszki dla roczniaka

Czesc. Czy ktos zna jakies fajne przepisy na racuchy badz placuszki dla malucha? Chodzi mi o jakis prosty przepis
najlepiej z owocami

Znasz odpowiedź na pytanie: placuszki dla roczniaka

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
szkoła rodzenia
Hej dziewczyny! Czy chodzicie do szkoły rodzenia? Ja przegapiłam chyba bo termin juz tuz, tuz (5 listopada). A ostatnio lekarka powiedziala, że powinnam. Przynajmniej nauczyc sie oddychac. Jesli ktoras z Was
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Wózek mikrus
Witajcie Mam pytanie w sprawie wózka Mikrus Alu Sprint ze skrętną tylną osią. Czy któraś z Was posiada ten wózek i może mi coś na jego temat powiedzieć zastanawiam się nad jego
Czytaj dalej