plamiąca NOWA

Cześć Dziewczyny!

Nie wiem czy dobrze, że odważyłam się tutaj napisać, bo boję się żeby nie zapeszyć!
Napiszę troszkę o mnie i moich niepokojach.
Dziś były 33 dc. Test wskazał w 30 dc 2 kreseczki.
Byłam na usg 31 dc ale niestety jeszcze nic dokładnie nie można stwierdzić. Jednak mi bardziej od potwierdzenia ciąży chodziło o sprawdzenie czy nie ma jakiegoś krwiaka lub tym podobne. Dodam że pierwszą ciążę straciłam rok temu w ok. 6 tyg. przyczyna – krwiak, podobno niski progesteron.
Od łyżeczki zaczęły się u mnie brązowe plamienia ok. 7 dni przed @. W tym cyklu również je miałam, więc nawet przez myśl mi nie przeszło że mogę być w ciąży. Przyczyny tych plamień nie są znane, gdyż wszystkie możliwe wyniki badań wychodziły ok. Progesteron robiłam całkiem niedawno 22 dc i wynosił 27,07 ng/ml. Po konsultacji telefonicznej z lekarzem zaczęłam zażywać zapobiegawczo duphaston 2×1 i kwas foliowy. Plamienia jednak nie ustępują. Dodatkowo mam dziwne uczucie pulsowania prawego jajnika? Od dziś duphaston zwiększyłam o jedną tabletkę.
Bardzo się boję tych plamień oraz tego żeby nie było powtórki z tamtego roku.
Muszę czekać jeszcze aż tydzień, długi tydzień, aby lekarz mógł coś stwierdzić. Jutro odbieram badanie bhcg ciekawe co tam wyjdzie?
Czy któraś z Was miała takie plamienia przed @ a później w czasie ciąży też?
CO JA MAM ROBIĆ? TA NIEPEWNOŚĆ MNIE WYKOŃCZY

Aha. Jeszcze jedno czy w czasie ciąży ma się powyższoną temperaturę? Ja mam 37,3

Sylwia

2 odpowiedzi na pytanie: plamiąca NOWA

  1. objawy niepożądane po duphastonie

    Mam jeszcze jedno pytanie

    Zauważyłam, że od zwiększenia duphastonu o jedną tabletkę (3×1) mam dziwne objawy tzn:
    wydaje mi się że plamienia się zwiększyły niż zmnieszyły,
    boli głowa (tak migrenowo) i jest mi tak ciężko?
    Co to może być?
    Przed chwilą jeszcze mnie przeczyszciło?
    Przy siusianiu poleciała brązowa krew?
    Czy to mogą być niepożądane objawy duphastonu?

    Edited by sysiM on 2004/02/02 06:33.

    • Re: plamiąca NOWA

      sysi plamienie a zwlaszcza zwiększające się koniecznie trzeba zgłosic lekarzowi!! Jeśli tak sie dzieje, to oprócz duphastonu może będzie potrzebny jeszcze kaprogest i leżenie w łóżeczku. Najpierw skontaktuj się z lekarzem. najlepiej zaraz. A objawach typu migrena i mdłości napisałam Ci juz na starajacych się.
      Trzymam kciuki
      pozdrawiam ciepło

      ika z syneczkiem Igorem marcowym lub kwietniowym

      Znasz odpowiedź na pytanie: plamiąca NOWA

      Dodaj komentarz

      Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
      Logo