Płyn w zatoce douglasa a niepęknięte pęcherzyki

Witam Was dziewczyny. Mam taką sytuacje i sama nie wiem co o tym myśleć. Ale zacznę od początku.
Cykl naturalny, monitoring od 10 dc.
10 dc- pęcherzyk w lewym jajniku 11,8, w prawym 11,3.
12 dc – pęcherzyk w lewym 14,5, w prawym 13,8
14 dc- pęcherzyk w lewym 15,5, prawym 15,3 oraz wolny płyn w zatoce douglasa. Potem zauważyłam slady krwi w śluzie.
15 dc miałam IUI.
Co oznacza, ze był płyn mimo, iż pecherzyki jeszcze były? Może gin nie zauważyła jeszcze jednego wcześniej, który pękł, ale to raczej niemożliwe. Ja zawsze miałam jeden dominujący i rósł jak na drożdzach.
Bóle jajników były od 12 dc i jeszcze wczoraj wieczorem straszne bóle macicy i krzyża. Dzisiaj to juz ledwo wstałam do pracy, ledwo siedze, myśle ze to korzonki ale czy to wszystko jest powiązane, nie wiem.
Moźe ktoraś z Was miała podobnie, prosze o pomoc.

12 odpowiedzi na pytanie: Płyn w zatoce douglasa a niepęknięte pęcherzyki

  1. Mnie kiedyś gin przegapił pęcherzyk na USG. W ostatniej chwili go zauważył… i gdyby nie to myślałabym, że mam cykl bezowulacyjny.
    Krew w śluzie potwierdzałaby, że jakiś pęcherzyk pękł, ale to wszystko gdybanie w sumie.
    Płyn w zatoce Douglasa potwiedzałby II fazę cyklu…. pewnie owu była! 😉

    • Dzięki Paszula za odpowiedz.
      Najgorsze jest to ze przyplątalo sie do mnie jakieś zapalenie korzonków, boli jak cholera a lekarz nic nie może mi podać oprócz paracetamolu Plakać az sie chce z bólu.

      • Może nospa działająca rozkurczowo będzie bardziej skuteczna. Nospę można i w ciąży brać! 🙂

        • Nospę biorę, ale oprócz tego gin mi wypisaa papawerynę w zastrzykach, też dziala rozkurczowo ale mocniejsza jest od nospy. Bo również mam skurcze w macicy.

          • to jakoś dziwnie Ci się dzieje. Mam nadzieje, że szybko przejdzie!

            • No i wszystko się wyjaśnilo. Dziś. Są dwie krechy. Na razie muszę ochlonąć.

              • Oto moje testy robione w 29 dc.

                • Hi hi hi…. często takie poplątane cykle to właśnie TO!!!
                  Bardzo się cieszę!! Gratulacje ogromne!!!!

                  • Zamieszczone przez Magma
                    No i wszystko się wyjaśnilo. Dziś. Są dwie krechy. Na razie muszę ochlonąć.

                    pieknie!!!!

                    • Dzięki dziewczyny. Dziś betka 386 mIU/ml wyniosla.

                      • Zamieszczone przez Magma
                        Dzięki dziewczyny. Dziś betka 386 mIU/ml wyniosla.

                        Ale fajnie!! 🙂

                        • Witam, jest tu jeszcze ktoś? 😉 od 15 roku życia miałam problem z miesiączka dostawałam tabletki antykoncepcję itp… Zawsze kiedy odstawia łam tabletki anty to nie miałam miesiączki albo pojawiła się może sama z siebie dwa razy. Kiedy z mężem staraliśmy się o dziecko odstawiłam anty I się zaczęło… wszystkie badania zrobione itp. Okazało się że mam pcos i niedoczynność tarczycy. Rok starań pół roku bez stymulacji owu później dostałam clo trzy cykle I nic później lametta I oczywiście miesiączka wywoływana luteina na którą mam wrażenie źle reaguje. W sierpniu lekarz kazał mi brać dodatkowo tabletki glupophage… we wrześniu miałam monitoring (cykle nie regularne) w końcu pokazało usg że jest pęcherzyki 15mm to był 17dc czwartek w sobotę miałam dostać zastrzyk na pęknięcie I na usg pęcherzyk dalej się powiększał już było 18,5mm. W 23dc pęcherzyk dalej jest ma 23mm I nie pękł po zastrzyku do tego jest płyn w zatoce Douglasa o co tu chodzi? Może mi ktoś powiedzieć? W 23dc czuje kocie w jajniku… dodam jeszcze że w 21dc miałam trochę ból jajników I dołu pleców.

                          Znasz odpowiedź na pytanie: Płyn w zatoce douglasa a niepęknięte pęcherzyki

                          Dodaj komentarz

                          Mozarella w ciąży

                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                          Czytaj dalej →

                          Ile kosztuje żłobek?

                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                          Czytaj dalej →

                          Dziewczyny po cc – dreny

                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                          Czytaj dalej →

                          Meskie imie miedzynarodowe.

                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                          Czytaj dalej →

                          Wielotorbielowatość nerek

                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                          Czytaj dalej →

                          Ruchome kolano

                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                          Czytaj dalej →
                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                          Logo
                          Enable registration in settings - general