po odczulaniu!

Az boje sie pisac…..
ale skonczylismy pierwsza serie zastrzykow i……
zawsze H. byl na lekach od polowy marca, najczesciej na samym aeriusie to juz od od poczatku….i teraz mamy polowe kwietnia…. Nie beirze nic.
zdarza mu sie kichnac, troche posmarkac,ale sa to jednodniowe incydenty poranne i wieczorne. Nie ma zatkanego nosa, nie ma czerwonych oczu, w nocy spi nie marudzi ze nie moze oddychac….
czekam z niecierpliwoscia na majbo wtedy zawsze bylo najgorzej….

5 odpowiedzi na pytanie: po odczulaniu!

  1. Zazdroszczę i życzę by było tak dalej.

    • Będzie dobrze

      • Zamieszczone przez hmm_Nelly
        Az boje sie pisac…..
        ale skonczylismy pierwsza serie zastrzykow i……
        zawsze H. byl na lekach od polowy marca, najczesciej na samym aeriusie to juz od od poczatku….i teraz mamy polowe kwietnia…. Nie beirze nic.
        zdarza mu sie kichnac, troche posmarkac,ale sa to jednodniowe incydenty poranne i wieczorne. Nie ma zatkanego nosa, nie ma czerwonych oczu, w nocy spi nie marudzi ze nie moze oddychac….
        czekam z niecierpliwoscia na majbo wtedy zawsze bylo najgorzej….

        fajnie
        ja w przyszłym roku czekam na nasze rezultaty

        • czy są jakieś granice wiekowe przy odczulaniu? tzn od kiedy można odczulać dzieci?

          • Zamieszczone przez kacper2002
            czy są jakieś granice wiekowe przy odczulaniu? tzn od kiedy można odczulać dzieci?

            odczulanie od 5-6 rż

            Znasz odpowiedź na pytanie: po odczulaniu!

            Dodaj komentarz

            Mozarella w ciąży

            Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

            Czytaj dalej →

            Ile kosztuje żłobek?

            Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

            Czytaj dalej →

            Dziewczyny po cc – dreny

            Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

            Czytaj dalej →

            Meskie imie miedzynarodowe.

            Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

            Czytaj dalej →

            Wielotorbielowatość nerek

            W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

            Czytaj dalej →

            Ruchome kolano

            Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

            Czytaj dalej →
            Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
            Logo
            Enable registration in settings - general