po terminie2

mam pytanko: czy ktoras z Was rodzila po terminie {jestem pewna ze tak :)} ale chcialabym wiedziec ile dni czekalyscie, bo ja juz szesc i powoli wymiekam…

Ania i Asia

7 odpowiedzi na pytanie: po terminie2

  1. Re: po terminie2

    A ja czekałam aż 2 tygodnie, więc… doskonale rozumiem co czujesz. W dodatku ja miałam perspektywę spędzenia Śwąt w szpitalu, czego bardzo nie chciałam. Ale udało się – w domu byłam dzień przed Wigilią.
    Ja też pisałam tu na forum ponure posty o swoim przeterminowaniu i pocieszano mnie tu, że to juz tak niedługo i że się o tym czekaniu zapomni. Więc mogę teraz tylko to samo powtórzyć Tobie – TO JUŻ NIEDŁUGO, A O CAŁYM TYM CZEKANIU NIE BĘDZIESZ NIEDŁUGO PAMIĘTAĆ.
    Chodzisz na KTG?

    Kasia, mama Łukasza (20.12.2002)

    • Re: po terminie2

      Ja 4 dni, ale znałam dokładną datę poczęcia = identyczny termin z obliczeń i USG.

      Dyzia z mini-Dyzią (03.08.2003) mama Piotrusia 14.06.2001

      • Re: po terminie2

        No więc ja do szpitala zgłosiłam się w dzień terminu a to tylko dlatego,że podejrzewali u mnie gestoze (strasznie spuchłam),po zrobieniu badań wykluczyli ja ale ze szpitala już mnie nie wypuścili bo mówili ze po terminie to już ryzyko a że do szpitala mam z domu 40 km tak więc zostałam. Codziennie robili mi ktg i tyle,po tygodniu wysłali mnie na porodówkę w celu wywołania skurczy kroplówką z oksytocyny,skurcze a owszem były ale po paru godzinach ustały więc głodna(nie jadłam cały dzień!), zmęczona no i zawiedziona, ze jednak nie urodze w ten dzien, wróciłam z uczuciem jak po przegranej bitwie na oddział patologi ciąży na którym spędziłam kolejnych parę dni.Dopier 12 dni po terminie kazałam!!! ordynatorowi skutecznie wywołać mój poród bo dzidzia była już bardzo duża,ledwo chodziłam a ruchów czułam coraz mniej a oni nic nie robili!Tak więc znów trafiłam na nieszczęsną porodówkę, dostałam znów kroplówkę i wszystko potoczyłoby się podobnie(tzn.znów bym nie urodziła bo skurcze były słabe) gdyby nie lekarka która zlitowała się nade mną i podczas badania przebiła mi pęcherz płodowy,wody odpłynęły,skurcze się nasiliły,no i…za 3 godziny zostałam Mamą!!Gdyby nie moja determinacja,przeczucia (a dzidzia ważyła aż 3800,co przy mojej budowie ciała jest dużo,ledwo ją urodziłam) no i ta cudowna lekarka o wielkim sercu nie wiem jakby sie to wszystko potoczyło. Sorry, że tak się rozpisałam!Pozdrawiam, w końcu urodzisz, zobaczysz!

        Jusi i Milenka ur.27.05.03.

        • Re: po terminie2

          12 dni, to sie naczekalas…
          ja jutro rano sie udam do szpitala, ale mam nadzieje ze jezeli od razu nie beda chcieli wywolywac porodu, nie bede musiala zostac na patologii, a jedynie zglosic sie na jakis wyznaczony termin. ja tak nie lubie szpitali…

          Ania i Asia

          • Re: po terminie2

            ja urodziłam 12 dni po terminie ale całą ciążę czułam sie świetnie i nie chciałam nawet rodzić w terminie (26 listopad), bo wolałam urodzić w grudniu :-). 5 grunia tj. 9 dni po termieni kazała mi ginka iść do szpuitala na ktg i jak tam poszłam tak juz zostałam, bosię okazało, ze mam 3 cm rozwarcia…dodam, ze nie czułam żadnych bóli do 8 grudnia, kiedy to nastąpił poród…

            Ola i Dominika ur. 8.12.2002 r.

            • Re: po terminie2

              Ja też byłam przeterminowana w efekcie 12 dni po terminie miałam cc.
              Mi tłumaczono że trzeba zgłosić sie do szpitala w 7 dobie po terminie.

              Pozdrawiam.
              Ilonka

              • Re: po terminie2

                moj termin lek wyznaczyl na 6 maja, a urodzilam silami natury zdrowa sliczna corcie 18maja!
                wejdz na strone
                tam sa kalkulatry urodzin i ja wpisujac dlugosc mioch cykli 34 dni mialam zupelnie inna date (pozniejsza) w porownaniu z ta ktora wyliczyl dla cyklu 28-dniowego lekarz.
                17 maja poszlam do szpitala,a o 1 w nocy 18maja urodzilam.
                wody plodowe byly “w idealnym stanie” a i tentno dzidzi bez zadnych zmian, wiec i lozysko w pelni wydolne.
                najgorsze z tegob wszystkiego bylo chodzenie na KTG…brrr od 6maja do 12 co 2 dni, a potem juz codziennie
                trzymaj sie wiec i pomyslnego rozwiazania
                jola z zosia

                zosia 18.05.03

                Znasz odpowiedź na pytanie: po terminie2

                Dodaj komentarz

                Mozarella w ciąży

                Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                Czytaj dalej →

                Ile kosztuje żłobek?

                Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                Czytaj dalej →

                Dziewczyny po cc – dreny

                Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                Czytaj dalej →

                Meskie imie miedzynarodowe.

                Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                Czytaj dalej →

                Wielotorbielowatość nerek

                W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                Czytaj dalej →

                Ruchome kolano

                Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                Czytaj dalej →
                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                Logo
                Enable registration in settings - general