polak orion…….? czy piccolo…….?

pewnie pytanie retoryczne……Ale zawsze warto sprobowac….:-)) Nie ma w Szczecinie implastow, a…..moze to i dobrze……orion? czy piccolo? orion….? czy…..

gucia i mala foczka na 25.04

7 odpowiedzi na pytanie: polak orion…….? czy piccolo…….?

  1. Re: polak orion….? czy piccolo….?

    Zastanów się nad POlakiem – strasznie twardy i duży! Ja też miałam zamiar kupić ale przeżuciłam się na Implast Roy lub Jędroch Pati (na paskach)

    Całuski

    Aniaaa i 37 tyg synuś

    • Re: polak orion….? czy piccolo….?

      Polak bardzo mi się podoba, ale ja osobiście chyba kupię sobie taki 2-funkcyjny wózek na dużych pompowanych kołach firmy WÓZ-TEAM ( nie wiem czy znowu dobrze napisałam). Jest też bardzo funkcjonalny i lekki bo ok. 10 kg. A wózek Polaka waży ok. 15-16kg. A jakbym miała wybierać pomiędzy Piccolo a Orion, to bym wybrała oriona bo on nie ma osobnej gondoli. Poźniej nie miałabym co zrobić z taką gondolą (poprostu nie mam gdzie tego trzymać) i to chyba jedyny powód, bo tak w ogóle to też mi się podoba 🙂

      Agus i chłopaczek (20.03.2003)

      • Re: polak orion….? czy piccolo….?

        Ja takze po obejrzeniu Oriona, rozmyslilam sie. Jest strasznie duzy, ciezki, sklada sie w ogromna pake i nie zmiesci sie nam do samochodu a poza tym nie ma osobnej gondoli, tylko waskie nosidlo i boje sie, ze mi sie moja Weronka zagotuje w nim podczas letnich upalow. Wybralam Roya z Implastu.

        Agnieszka z Krasnalkiem i terminem na 6 maja 2003

        • Re: polak orion….? czy piccolo….?

          Ja mam oriona i jestem zadowolona i wcale nie jest taki olbrzymiasty jak wszyscy piszą ja mam 168 wzrostu i jest w sam raz.A pozatym kupno wózka zawsze należy rozpatrzeć pod wieloma względami co ci się przyda i co chcesz mieć w wózku.

          ania i bobasek (15.02.2003)

          • Re: polak orion….? czy piccolo….?

            my mamy oriona znowej kolekcji i w praktyce jest super, polecam.

            Anka i Basiulec 17 grudnia 2002

            • Re: polak orion….? czy piccolo….?

              ja mam 164 i tez mysle ze orion jest ok 🙂

              pozdrawiamy serdecznie
              wielkobrzuchy kiuik i 39-tyg jas w srodku

              • Re: polak orion….? czy piccolo….?

                :-)) Widzialam Wasze zdjecie…..:-)) Wygral orion, przewazylo nosidelko, i przekladana raczka…:-)) Nawet kolor juz wytypowalam, mozna kupowac!:-))) Pzdr!

                gucia i mala foczka na 25.04

                Znasz odpowiedź na pytanie: polak orion…….? czy piccolo…….?

                Dodaj komentarz

                Mozarella w ciąży

                Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                Czytaj dalej →

                Ile kosztuje żłobek?

                Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                Czytaj dalej →

                Dziewczyny po cc – dreny

                Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                Czytaj dalej →

                Meskie imie miedzynarodowe.

                Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                Czytaj dalej →

                Wielotorbielowatość nerek

                W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                Czytaj dalej →

                Ruchome kolano

                Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                Czytaj dalej →
                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                Logo
                Enable registration in settings - general