Polećcie…

Mam prośbę,możecie polecić jakiś fajny programik do obróbki zdjęć?Najlepiej łatwy w obsłudze i z polskim menu. Chodzi mi o taki jak niektóre z was mają takie podpisy ze zdjęciem z jakimiś gwiazdkami czy imieniem wypisanym kolorem jakimś. Poradźcie. Pozdrawiam:):)

10 odpowiedzi na pytanie: Polećcie…

Dodane ponad rok temu,

używam Corel Paint Shop Pro X2… Ale nie wiem jak z tą jego “prostościa”
ma trochę bajerów do “ozdabiania” zdjęć

Dodane ponad rok temu,

A ma polskie menu?

lauidz Dodane ponad rok temu,

byl o tym watek nie tak dawno temu

[Zobacz stronę]

polecam zajrzec

Dodane ponad rok temu,

Zajrzałam i tam jest tylko picasa na której nie widzę żeby można było jakoś fajnie zdjęcia zrobić…

Dodane ponad rok temu,

Dziewczyny doradźcie mi jakiś fajny program bo nie umiem nic znaleźć…

ulaluki Dodane ponad rok temu,

Agusiu, zależy co chcesz uzyskać w tym programie graficznym.
Takie kartki, jak dziewczyny mają można zrobić i w Paincie, sciagnąc pocztówkę z internetu, wpisać życzenia i podpisać imieniem dziecka.
Mozna i w corelu, bardzo fajny wg mnie program graficzny, ma jedną wadę, jest płatny. Ale może jest wersja iliuś tam dniowa darmowa, sprawdz w necie.
Można sciągnąc przglądarke graficzną za darmo IrfanView, wraz z nakładką polską(plik polski ściagnąc i wgrać), ta przeglądarka pozwalna fajnie modyfikować zdjęcia.
Można wpisać w google, edytor graficzny, za darmo, pobierz, albo program do modyfikowania obrazów, powinno ci wyswietlić ci się mnóstwo programików.

ulaluki Dodane ponad rok temu,

Zapomniałam jeszcze o czymś. Jest specjalna strona do robienia kartek, poszukaj przez google, nie pamiętam adresu

Dodane ponad rok temu,

Ok dzięki:)zaraz poszukam

Dodane ponad rok temu,

Już tłumacze o co konkretnie mi chodzi,widziałam kilka razy fajnie zrobione zdjęcia z jakimiś świecącymi gwiazdkami wokól buzi maluszka i różne takie bajerki…czegoś takiego szukam właśnie…

mamusia1984 Dodane ponad rok temu,

Ja bym poleciła Picasa,bardzo ciekawy programik z polskim menu tak jak szukasz i dosć fajniutkie zdjęcia można wykombinować. Mam nadzieję że znajdziesz to czego szukasz:)Pozdrawiam

Znasz odpowiedź na pytanie: Polećcie…

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
39 tc - swędzenie dłoni
Dziewczyny jestem już przy końcówce ciąży - jutro zaczynam 40 tc. Od dzisiejszej nocy strasznie swędzą mnie dłonie. Naczytałam się o cholestazie i strasznie się boję. Jutro drugi dzień świąt.
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
Smutne.. ;(
[URL="https://pl.youtube.com/watch?v=L5TgPovHDA4&feature=channel_page"]https://pl.youtube.com/watch?v=L5TgPovHDA4&feature=channel_page[/URL] Oglądałam to ze łzami w oczach. Szkoda mi tych dzieci.. ;(
Czytaj dalej