Półroczne dziecko niechce jeść mleka!

Moja półroczna córeczka nie chce pić mleka,próbowaliśmy wielu rodzaii i wypija najwiecej 90ml i tylko w nocy,w dzien natomiast pije 60ml najwiecej,Pomocy czy ktoś miał już taki przypadek?

7 odpowiedzi na pytanie: Półroczne dziecko niechce jeść mleka!

  1. Zamieszczone przez Adranna
    Moja półroczna córeczka nie chce pić mleka,próbowaliśmy wielu rodzaii i wypija najwiecej 90ml i tylko w nocy,w dzien natomiast pije 60ml najwiecej,Pomocy czy ktoś miał już taki przypadek?

    tak,my:)
    nic z tym nie zrobisz
    dziecko nie chce i juz
    nie zmuszaj
    zastępuj,jogurtami,kaszką…
    moi dwaj synowie są na anty do mleka
    starszak przestał ok 8-9 m-ca
    młodszy znacznie wczesniej,własnie cos koło pół roczku
    fakt jest drobniejszy,ale ma słabszy apetyt ogólnie,poza tym wszystkie badania krwi w normie,wiec jest dobrze:)
    powodzenia

    • moja tak miała gdy przechodziłam z piersi na butelke co prawda byla starsza bo miala ok 8mies ale nie chciała mm okazało się że ma skaze białkową i do tej pory pije bebilon pepti i to wbrew pozorom z chęcią:) dostaje też kaszke na mleku kozim ale samego nie za bardzo pije…

      • Jest bardzo słaba i wazy zaledwie 5600,nawet nie podwoiła masy urodzenia gdzie juz powina,mielismy robione badania i nic wszystko w normie, za to dostalismy skierowanie do Poznania “klinika neurologii dzieciecej”poniewaz mało je,mało przybiera i ma zbyt mało siły nie chce podnosic głowy jak lezy na brzuchu,powinna juz próbowac siadac a ona nie chce,i wogóle nie wyglada na pół rocznego bobasa:(Szukam Mam które maja podobny problem ze swoimi maluszkami.

        • Bardzo dziekuje za odpowiedz kazda pozytywna odpowiedz daje mi wiecej sił na przetrwanie tego ciezkiego okresu.Jestem pełna nadzieji ze odmieni sie mojej Gabi i zacznie jesc, ze to tylko kaprys jej malenkosci i szybko minie.

          • Adranna jak tam u was? Mam nadzieję że problemu już nie ma, ale chętnie podzielisz się doświadczeniem. Moja 5,5 miesięczna córeczka też nie chce jeść. Jest na piersi, ale na tej piersi nieprzybiera. próbowaliśmy mm-nie, butelka-nie, kaszka-nie, teraz męczymy ją zupka, przez cały dzień zje coś w ilości słoiczka(gotuję sama). Teraz ma 6330 i ma 5 i pół miesiąca

            • troche czasu juz minęło 🙂

              moi tez szybko przestali pić mleko.
              starszy ok 9-m-cy
              młodszy miał 8-m-cy

              • Od kiedy to mleko się je? 😛

                Znasz odpowiedź na pytanie: Półroczne dziecko niechce jeść mleka!

                Dodaj komentarz

                Mozarella w ciąży

                Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                Czytaj dalej →

                Ile kosztuje żłobek?

                Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                Czytaj dalej →

                Dziewczyny po cc – dreny

                Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                Czytaj dalej →

                Meskie imie miedzynarodowe.

                Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                Czytaj dalej →

                Wielotorbielowatość nerek

                W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                Czytaj dalej →

                Ruchome kolano

                Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                Czytaj dalej →
                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                Logo
                Enable registration in settings - general