pomocy-prezenty

no wiec czeka mnie kuno 3 prezentow
na imieninki ewci na siweta i na roczek…wszystko zbiega sie w czasie…..pomocy nie wiem co jej kupic…. Na imieninki cos drobnego….. Na roczek jakis super prezent a na swieta.sama nie wiem poradzcie

ASIA MAMA EWY

9 odpowiedzi na pytanie: pomocy-prezenty

renia Dodane ponad rok temu,

Re: pomocy-prezenty

My w zeszla sobote kupilismy prezent dla Ani na roczek, wiaderko z trzema otworami na gorze w ksztalcie kwadratu, kola i trojkata. I do tego klocki do wrzucania do tego wiaderka w tych 3 ksztaltach. Asia ma podobna zabawke, ale tam jest wiecej ksztaltow i sobie Ania nie radzi. A na tym wiaderku jest napisane od 6 miesiecy do 2 lat.

mama Asi (18.11.99) i Ani (6.11.01)

czarna Dodane ponad rok temu,

Re: pomocy-prezenty

Reniu z zalanowalas juz roczek????

ASIA MAMA EWY

renia Dodane ponad rok temu,

Re: pomocy-prezenty

Zaplanowalismy sobie, ze pojdziemy wszyscy na basen, ale dopiero jak dzieci wyzdrowieja, teraz sa obie przeziebione. Upieke dla nas ciasto “Kopiec Kreta” (Piotr juz sie nie moze doczekac, bo ostatnio nic nie pieke, dalej mam 5 kg nadwyzki). Ciasto bedzie dla nas, bo Asia nie moze, bo ma alergie na kakao. A dla dzieci ciasto zrobi Piotr z herbatnikow (uwielbiaja) i owocow. Moze w tym roku uda sie Asi zdmuchnac swieczke?
Niestety nikt z rodziny nie bedzie, bo mieszkaja bardzo daleko.
Moze wymysle jeszcze cos ciekawego, to napisze. A jak bedzie u Ciebie?
Pozdrawiam
Renia

mama Asi (18.11.99) i Ani (6.11.01)

czarna Dodane ponad rok temu,

Re: pomocy-prezenty

tez mysle o basenie…..kiedys pisalaswlasnie ze pojdziecie na basen i bardzo mi sie ten pomysl spodobal….szkoda zejest zima..bo myslalam tez o zoo…kapletnie brak mi pomyslu…. No i przyjecie…ja rodzine mam na miejscu…wiec musi byc…..

ASIA MAMA EWY

kasiaw Dodane ponad rok temu,

Re: pomocy-prezenty

Ja miałam dwa przyjęcia najpierw dla rodziny, obiad, dmuchanie świeczki itd., a potem przyszli znajomi, niestety wtedy jeszcze nikt ze znajomych nie miał dzieci. Pawełek dostał masę prezentów i wszyscy się z nim bawili nowymi zabawkami, co bardzo mu się podobało.

Kasia mama Pawełka.

Dodane ponad rok temu,

Re: pomocy-prezenty

My w ramach prezentu na roczek zorganizowaliśmy przyjęcie koszt to 450zł było 17 osób sami najbliżsi, zebrał same pieniążki więc chcemy kupić mu coś naprawdę extra ale kupiliśmy mu magnatofon z możliwością nagrywania kolorowy naprawdę fajny mały drze się niemiłosiernie do mikrofonu może twojej Ewie też by się spodobało? o ile nie ma, fajne również są interaktywne misie opowiadają bajki dzieciom myślę kupić go pod choinkę. Noi ten stoliczek fajny ale to już wiesz jest naprawdę mnóstwo pięknych zabawek a dla dziewczynek to już nie wspomnę.
Decyzja należy do Was.

Ania i Michaś.

jogibabu Dodane ponad rok temu,

Re: pomocy-prezenty

A może odwiedź stronkę [Zobacz stronę] albo [Zobacz stronę]
A może mamusie znają inne stronki z zabawkami…
Pooglądasz, może coś Ci wpadnie w oko….
Pa!

Edited by jogibabu on 2002/10/29 18:01.

o-d Dodane ponad rok temu,

Re: pomocy-prezenty

Ja w ubiegłym roku zorganiozowałam Stasiowi małe przyjęcie z najbliższymi kolegami i koleżanką (w sumie 3 gości). Poniewaz czas był zimowy, tuż przed Bożym Narodzeniem – było pierniczkowanie, czyli piekliśmy pierniczki – wyciskane ciasteczka, jak mówi Staś. Zabawa była fajna bo wałkowanie, ugniatanie, układanie i pieczenie. Tylko, że w sumie to były dwa przyjęcia, bo jakoś nie mogliśmy zebrać wszystkich dzieci zdrowych w jednym terminie. Jak dzieci się znudziły – bawiły się zabawkami a mamusie kończyły wypieki. Potem każdy dostał puszkę pierniczków “na święta”. No, ale Staś kończył wtedy 3 lata, a Tadzio, który niebawem miał skończyćrok pojechał do babci, żeby nie robił zamieszania. Roczek Tadzia uczciliśmy rodzinnie przy stole. Chyba takiego małego człowieka nie ma co stresować zbyt dużą ilością gości… Ja też chętnie poczytam o pomysłach na urodziny naszych pociech…

OD

o-d Dodane ponad rok temu,

Re: pomocy-prezenty

Jeszcze zapomniałam napisać o prezentach. My jesteśmy strasznymi fanami Lego i przy takich okazjach staramy się chłopakom kupić jakiś fajny zestaw klocków – farma, kolejka, czy cos innego w zalezności od wieku. Teraz są jeszcze takie fajne zabawki dźwiękowe Lego – naprawdę polecam!

OD

Znasz odpowiedź na pytanie: pomocy-prezenty

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
Badania prenatalne
Czesc, czy wiecie moze gdzie w Wawie mogę zrobić badania prenatalne, chodzi mi o nieinwzyjne, o usg genetyczne i test kombinowany? Dzieki z gory. Marta Marta
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
do dziweczyn po cc
kochane powiedzcie mi czy po cc macie jakies klopoty z brzuchem.....ja mam od zabiegu codziennie mecza mnie bole zaladka.... Nie moge dotknac skory na brzuchu bo boli.....(co jakis czas).....juz wpadaja
Czytaj dalej